کشتی های تفریحی قشم

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/05
بازدید: 893
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کشتی تفریحی قشم، فرصتی جذاب و به یادماندنی از سفر به قشم است. این کشتی با امکاناتی بی‌‎نظیر از جمله گشت دریایی، کافه و رستوران، موسیقی زنده و... به شما این امکان را می‌دهد تا در طول مدت زمانی که در قشم هستید، از گشت و گذار در میان آب‌های خلیج فارس نهایت لذت را ببرید. لازم است بدانید این کشتی‌های تفریحی انواع مختلفی دارند که از نظر تفریحات و امکانات و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. اگر شما هم قصد دارید در زمان شرکت در تور قشم، مدتی را در این کشتی سپری کنید و لذت ببرید، همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

کشتی تفریحی قشم

کشتی تفریحی قشم چه امکاناتی دارد؟

شاید اولین سوالی که قبل از تهیه بلیط کشتی تفریحی قشم از خود می‌پرسید این باشد که چه تفریحاتی در این کشتی وجود دارد؟ آیا تفریحات آن به قدری متنوع و زیبا هست که بخواهیم بابت آن هزینه کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت کشتی تفریحی قشم دارای انواع مختلفی است و هر یک از آن‌ها امکانات خاص خود را دارند. برخی از این کشتی‌ها دارای امکاناتی زیاد و خاص و برخی دیگر دارای امکانات کمی هستند. از این رو قیمت آن‌ها نیز با هم متفاوت است. مسلما اگر بیشتر هزینه کنید می‌توانید در کشتی تفریحی قشم با امکانات بیشتر شرکت کنید. در ادامه در خصوص امکانات کلی این کشتی‌ها صحبت می‌کنیم.

  • رستوران: بیشتر کشتی‌های تفریحی قشم از رستوران با منوی خوب برخوردار هستند که در آن می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را تست کنید.
  • کافی‌شاپ: کشتی‌های تفریحی قشم معمولا دارای کافه‌های خوب با منوهای متنوع هستند.
  • سالن پذیرایی: از سالن‌های پذیرایی این کشتی می‌توان برای برگزاری انواع مراسم و جشن‌ها استفاده کرد.
  • سالن موسیقی: این کشتی‌ها از سالن موسیقی برخوردار هستند که مخصوص اجرای موسیقی زنده است.
  • عرشه باز: از عرشه باز این کشتی می‌توانید برای تماشای مناظر زیبای خلیج فارس استفاده کنید.
  • عرشه سرپوشیده: در روزهای بارانی و یا خیلی گرم می‌توانید از عرشه سرپوشیده قشم استفاده کنید.
  • استخر و سونا: برخی از کشتی‌های تفریحی این جزیره دارای استخر و سونا و گاها سرسره‌های آبی هستند.

در کل تمامی این امکانات در هر کشتی متفاوت بوده و برخی از آن‌ها ممکن است همه آن‌ها را داشته و برخی فقط چند مورد از آن‌ها را داشته باشد. همه چیز به بودجه‌‌ای که باید پرداخت کنید بستگی دارد. کشتی‌هایی با امکانات بیشتر معمولا قیمت بالاتری دارند.

بهترین کشتی تفریحی قشم

کشتی تفریحی قشم به یک گزینه خلاصه نمی‌شود. این کشتی‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر یک شرایط و امکانات خاص خود را دارد. شما می‌توانید با توجه به اولویت و بودجه‌‌ای که دارید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و در طول سفر به قشم از لحظه به لحظه سفر با کشتی نیز لذت ببرید. در انواع کشتی تفریحی قشم را معرفی می‌کنیم.

کشتی اوستا قشم؛ دیدی بازتر به دریای خلیج فارس

کشتی اوستا قشم یکی از کشتی‌های تفریحی و بزرگ در این جزیره است که رستوران آن 240 متر مربع وسعت داشته و ظرفیتی در حدود 200 نفر دارد. از جمله مزایای سفر با این کشتی، دیدن مناظر زیبای خلیج فارس، نورپردازی فوق‌العاده، رستوران بزرگ، سیستم صوتی قوی ، کافی شاپ، اتاق عکاسی، طراحی حنا و... است. با کشتی اوستا قشم می‌توانید سفری به یادماندنی و منحصر به فرد را تجربه کنید.

تفریحات قشم- شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از تفریحات جالب و دیدنی جزیره زیبای قشم بر روی لینک کلیک کنید.

کشتی اوستا قشم از کشتی‌های تفریحی و بزرگ جزیره

کشتی یوتاب قشم؛ لنج چوبی قدیمی و زیبا

دومین کشتی تفریحی در این جزیره، کشتی یوتاب است. این کشتی در واقع بازسازی یک لنج چوبی است که توسط هنر دست مردم جنوبی صورت گرفته است. سوار شدن بر این کشتی، حس دریانوردی با یک لنج قدیمی را برای مسافر تداعی می‌کند. یکی از امکانات خاص این کشتی، برخورداری از عرشه باز و سرپوشیده است. در واقع در دو طبقه مجزا تشکیل شده که یکی از آن‌ها سرپوشیده و دیگری سرباز است. در طبقه بالای کشتی شاهد کافی شاپی زیبا هستیم که منویی عالی و کامل دارد.

تفریحات آبی قشم - تجربه سفری هیجان‌انگیز با تفریحات آبی قشم

کشتی تارا قشم؛ کشتی دو طبقه و زیبا

کشتی تفریحی قشم تارا، از دیگری کشتی‌هایی است که می‌توانید در زمان سفر به قشم، بلیط آن را تهیه کنید و از تماشای مناظر زیبای خلیج فارس لذت ببرید. این کشتی از دو طبقه تشکیل شده است و طبقه بالای آن عرضه سرباز و طبقه پایین آن عرشه سرپوشیده است. در این کشتی می‌توانید از موسیقی زنده لذت ببرید. ناگفته نماند کشتی تارا 150 نفر ظرفیت دارد.

طبقه بالای این کشتی دارای فضای باز و کافی شاپ است که انواع نوشیدنی‌های سرد، گرم، کیک و بستنی در آن سرو می‌شود. طبقه پایین نیز سالنی سرپوشیده با موسیقی زنده و میز و نیمکت است. برنامه‌های این کشتی اصولا دو ساعته بوده و از ساعت 23:00 تا 1:00 است.

کشتی تفریحی قشم تارا

کشتی وفا قشم؛ کشتی تفریحی مجلل

کشتی وفا قشم از دو طبقه مجزا تشکیل می‌شود که طبقه پایین آن سرپوشیده و طبقه بالای آن روباز است. در طبقه پایین امکاناتی نظیر موسیقی زنده، میز و نیمکت با ظرفیت 80 نفر در اختیار مسافران قرار دارد. مدت زمان تفریح در این کشتی دو ساعت به همراه برنامه‌های شاد است. در طبقه بالا نیز فضایی نیمه باز برای لذت بردن از مناظر دریا به همراه کافی شاپ طراحی شده است. ناگفته نماند رزرو این کشتی برای کودکان زیر 4 سال رایگان است. در صورتی که بخواهید از کافی شاپ و یا سالن عکاسی استفاده کنید نیاز به پرداخت هزینه جداگانه است.

کشتی وفا قشم

کشتی آبتین قشم؛ کشتی با برنامه‌های مفرح و شاد

در نهایت کشتی تفریحی قشم آبتین، با امکانات مفرح آماده خدمات‌رسانی به مشتریان و مسافران در قشم است. این کشتی دارای موسیقی زنده و برنامه‌های شاد و جذاب بوده و دارای دو طبقه است. طبقه پایین آن سرپوشیده بوده و دارای استیج موسیقی زنده و صندلی است. طبقه بالای آن نیز فضایی باز و کافی شاپ دارد. زمان تفریح در این کشتی 2 ساعت است.

کشتی آبتین قشم

قوانین حضور در کشتی تفریحی قشم

برای شرکت در برنامه‌های مفرح در کشتی تفریحی قشم لازم است از قوانین و مقررات آن مطلع باشید. به طور کلی قوانین حضور در این کشتی‌ها به شرح زیر است:

  • این کشتی‌ها دارای محدودیت ظرفیت هستند؛ بنابراین برای رزرو ابتدا از خالی بودن ظرفیت مطمئن شوید.
  • رزرو این کشتی‌ها برای کودکان زیر 4 سال که نیاز به صندلی مجزا نداشته باشند رایگان است؛ اما در صورت صندلی مجزا از آن‌ها هزینه دریافت می‌شود.
  • صندلی‌ها به ترتیب ورود پر می‌شوند.
  • زمان حرکت کشتی دقیقا رأس ساعت است؛ بنابراین بهتر است 20 دقیقه قبل از حرکتی در کشتی حضور داشته باشید.
  • برای استفاده از کافی شاپ، رستوران و اتاق عکاسی هزینه جدا باید پرداخت شود.
  • مدت زمان تفریح با این کشتی‌ها اصول یک ساعت و نیم الی 2 ساعت است.

کشتی‌های تفریحی قشم و فرصتی برای تفریح روی آب‌های خلیج فارس

 اگر دوست دارید در سفر به قشم و شرکت در تور قشم، تجربه‌‌ای خاص و به یادماندنی داشته باشید می‌توانید اقدام به رزرو کشتی تفریحی قشم نمایید و از سفر روی آب‌های خلیج فارس لذت ببرید. همان‌طور که گفته شد این کشتی‌ها دارای امکاناتی متنوع هستند و قیمت رزرو آن‌ها نیز بر اساس همین امکانات متفاوت است. در نهایت در سایت لحظه آخر می‌توانید اقدام به رزرو آنلاین تور قشم نمایید. در صورتی که تجربه سفر با کشتی تفریحی قشم را دارید، در قسمت ثبت دیدگاه، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر