Hotel admiral

امتیاز 4 از 5 | از 0 کاربر
هتل آدمیرال
هتل آدمیرال
هتل آدمیرال
هتل آدمیرال
هتل آدمیرال
هتل آدمیرال
هتل آدمیرال تصاویر بیشتر

امکانات Hotel admiral

نت در اتاق
ترانسفر
پارک آبی
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
دستگاه ATM
فروشگاه
اتاق ورزش
زمین تنیس
میز بیلیارد
فضای سبز
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
پذیرش
جکوزی
واکس کفش
نظافت اتاق
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان

کشور بلغارستان از جمله کشور‌هایی است که شاید کمتر در خصوص جاذبه‌های گردشگری یا تفریحی آن شنیده باشید؛ اما هرساله گردشگران و مسافران بسیاری به این کشور تاریخی سفر می‌کنند تا از جاذبه‌های آن و البته یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین شهرهای دنیا که در اینجا واقع شده، دیدن نمایند. شهر وارنا یکی از زیباترین شهر‌های این کشور به حساب می‌آید؛ به همین سبب بسیاری از مسافران در سفر خود به بلغارستان با استفاده از تور وارنا جهت اقامت هتل آدمیرال را برمی‌گزینند. این هتل امکانات بسیار زیادی را برای رفاه و آسایش مسافران و گردشگران و همچنین تجربه یک سفر لذت‌بخش در نظر گرفته است. 

موقعیت هتل آدمیرال

هتل آدمیرال وارنا یکی از بهترین هتل‌های کشور بلغارستان است که در یکی از بهترین سواحل این کشور به نام ساحل گلدن سندز واقع گردید. همچنین موقعیت هتل آدمیرال نسبت به سایر هتل‌هایی که در این ساحل زیبا به چشم می‌خورند، بسیار مناسب است. از آنجایی که این هتل فاصله بسیار کمی تا دریای سیاه دارد، بنابراین مسافران و گردشگرانی می‌توانند به آسانی به این دریای زیبا دسترسی داشته و از زیبایی آن نهایت لذت را ببرند. 
هتل آدمیرال بلغارستان در حدود ۱ کیلومتر با رستوران‌ها فاصله دارد، بنابراین دسترسی به آن‌ها از این هتل برای مسافران چندان دشوار نخواهد بود. همچنین به‌دلیل نزدیکی این هتل به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری، مسافران می‌توانند به‌راحتی از این جاذبه‌ها بازدید نمایند.

رزرو و قیمت هتل آدمیرال

باتوجه به این‌که هتل آدمیرال بلغارستان، یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره این کشور به شمار می‌رود؛ اما هزینه اقامت در این هتل بسیار مقرون‌به‌صرفه است. بنابراین شما قادر خواهید بود با صرف هزینه‌ای مناسب در این هتل زیبا اقامت داشته باشید. همچنین می‌توانید با صرف هزینه نه چندان زیاد اتاق مورد نظر خود را در این هتل به‌صورت رزرو نمایید و از سفر خود لذت ببرید. 

امکانات تفریحی هتل آدمیرال وارنا

علاوه‌بر امکانات رفاهی بسیاری که در این هتل وجود دارند، گردشگران و مسافران می‌توانند از خدمات تفریحی آن نیز بهره‌مند شوند. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

  • استخر سرپوشیده
  • استخر در فضای باز فصلی
  • استخر کودکان
  • حمام با اتاق بخار جداگانه
  • سولاریوم
  • استودیو زیبایی
  • ماساژ
  • سالن آرایش مو
  • مرکز تناسب اندام
  • سونا
  • امکانات تنیس روی میز
  • میز بیلیارد
  • رستوران
  • کافی شاپ

همچنین در اطراف استخر هتل، صندلی‌هایی برای نشستن و آفتاب گرفتن وجود دارند که گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

رستوران های هتل آدمیرال

 به‌طور کلی مسافران و گردشگرانی که در هتل آدمیرال اقامت دارند، می‌توانند غذا‌ی مورد علاقه خود را در رستوران a la cart یا یک رستوران بوفه‌ای که در این هتل قرار داشته، میل کنند؛ اما اگر به صرف غذا در هتل علاقه‌مند نیستید، می‌توانید به رستوران‌های بیرون از هتل سری بزنید. در فاصله ۱ کیلومتری از هتل آدمیرال بلغارستان، ۲۱ رستوران به چشم می‌خورند، بنابراین گزینه‌های بسیاری پیش‌روی گردشگران برای صرف غذا قرار دارند. همچنین در هتل آدمیرال در وارنا دو عدد بار لانژ و دو بار ساحلی نیز در نظر گرفته شده‌اند. 

اتاق های هتل آدمیرال

این هتل ۳۰۱ اتاق را در خود جای داده که این‌ به ۵ نوع اتاق و یک سوئیت تقسیم شده‌اند. مساحت اغلب اتاق‌هایی که در این هتل وجود دارند حدودا به ۲۳ مترمربع می‌رسد؛ اما با یکدیگر متفاوت هستند. از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های این اتاق‌ها می‌توان به تعداد و نوع تخت‌ها و همچنین چشم‌انداز آن‌ها اشاره کرد. همچنین در اتاق‌های هتل لوکس آدمیرال قوانینی همچون ممنوعیت سیگار کشیدن و ورود حیوانات خانگی نیز وجود دارد. 

انواع اتاق‌ های هتل آدمیرال 

این هتل زیبا دارای اتاق‌های متنوعی است که گردشگران و مسافران می‌توانند بسته به سلیقه و نظر خود هر یک از آن‌ها را رزرو کرده و اقامتی راحت را تجربه نمایند. از جمله این اتاق‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
اتاق دوقلو با چشم‌اندازی از دریا: این اتاق تراسی زیبا رو به دریا دارد. دو تخت یک نفره و یک حمام در این اتاق قرار داده شده‌اند.
اتاق دوقلوی استاندارد: دو تخت یک نفره و یک حمام در این اتاق قرار دارند. 
اتاق دوقلو با چشم‌اندازی از دریا (دو بزرگسال و یک کودک): این اتاق نیز یک تراس و دو تخت یک نفره و یک تخت اضافه به علاوه یک حمام دارد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است