Hotel AZIMUT Saint Petersburg

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر
هتل ازیموت نمای اتاق
هتل ازیموت نمای اتاق
هتل ازیموت نمای لابی
هتل ازیموت نمای کتابخابه
هتل ازیموت نمای آشپزخانه
هتل ازیموت نمای نموی غذاها
هتل ازیموت نمای کافه تصاویر بیشتر

امکانات Hotel AZIMUT Saint Petersburg

آرایشگاه
آسانسور
آمفی تأتر
اتاق جلسه
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
دستگاه ATM
رستوران
فروشگاه
فضای سبز
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
Azimut Hotel Saint Petersburg، هتلی 4 ستاره می باشد و همچنین این اقامتگاه بلندترین ساختمان در منطقه تاریخی ادمیرالتیسکی واقع در شهر سن پترزبورگ می باشد و همچنین کلیه اتاق های  هتل ازیموت تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه یک پیاده روی 10 دقیقه ای تا ایستگاه مترو بالتیسکایا واقع در مرکز شهر سن پترزبورگ دارد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور سن پترزبورگ که قصد اقامت در هتل ازیموت را دارند، می باشند. میهمانان می توانند زمانی را در اتاق بخار به آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. کلیه اتاق های لوکس این مجموعه نیز شامل: یک میز کار، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال های ماهواره ای، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و لوازم آرایش می باشند. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند با استفاده از حمام بخار فنلاندی مدتی را با آرامش سپری کنند. اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد. میهمانان در این مجموعه می توانند در کافی شاپ موجود در طبقه 18 این ساختمان از چشم انداز شهر لذت برده و همچنین می توانند از میل کردن یک وعده سبک همراه با نوشیدنی در قسمت لابی کافی شاپ لذت لازم و کافی را ببرند.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل : 
وضیعت دید هتل : چشم انداز شهر - رودخانه
تعداد اتاق ها : 581 اتاق
لیست اتاق ها : 
اتاق های Azimut Hotel Saint Petersburg از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های دو تخته یا دو نفره هوشمند استاندارد، اتاق های استاندارد تک نفره، سوئیت تاریخی و هوشمند، اتاق های استاندارد دو تخته یا دو نفره همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل:
هتل Azimut Hotel Saint Petersburg امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ماشین فروش نوشیدنی و تنقلات، ترانسفر فرودگاهی، مغازه فروش کادو، سالن آرایش و زیبایی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات دربان، اتاق غیر سیگاری، صرافی، کتابخانه، رستوران، کافی شاپ، حمام بخار فنلاندی، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، فروشگاه، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، مزون لباس عروس، لابی، میز جلو 24 ساعته، میز تور برای گردشگران تور سن پترزبورگ، خدمات بلیط، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ : 
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران ازیموت می باشد که در محیطی آرام و مدرن واقع شده است و درآن انواع غذاهای روسی و مدیترانه ای برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین پارکینگ آن نیز همراه با پرداخت هزینه می باشد. همچنین در بوفه کافه رستوران نیز به طور معمول نان، شیرینی، پنیر، تخم مرغ، ماست، میوه، قهوه و چای برای میهمانان سرو می شود و این خدمات روزانه از ساعت 7:00 الی 11:00 می باشد.
فاصله هتل تا مقاصد گردشگری سن پترزبورگ : 
فاصله تا تئاتر مارینسکی 1.2 کیلومتر، کلیسای جامع سنت اسحاق 2.3 کیلومتر، ایستگاه مترو ادمیرالتیسکایا 2.6 کیلومتر، میدان کاخ 2.9 کیلومتر، موزه ارمیتاژ 3 کیلومتر، موزه دولتی روسیه 3.4 کیلومتر، ایستگاه قطار موسکووسکی 4 کیلومتر، ورزشگاه پتروسکی 4.2 کیلومتر، کلیسای جامع ترینیتی 0.6 کیلومتر، ستون افتخار 0.6 کیلومتر، ایستگاه مترو بالتیسکایا 0.8 کیلومتر، کلیسای وارشاوسکی 1 کیلومتر، کلیسای بزرگ وابسته به دسته سرایندگان و فرودگاه پالکوو 12.8 کیلومتر با ماشین می باشد. 
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است