Hotel Solo Sokos Olympia Garden

امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر
نمای هتل Original Sokos Olympia Garden
سالن Original Sokos Olympia Garden
اتاق های Original Sokos Olympia Garden
سرویس Original Sokos Olympia Garden
امکانات Original Sokos Olympia Garden
اتاق های Original Sokos Olympia Garden
سالن Original Sokos Olympia Garden تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Solo Sokos Olympia Garden

آسانسور
اتاق جلسه
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اتاق ورزش
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات پزشکی
خدمات فکس
رستوران
سونا
فروشگاه
فضای سبز
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
میز بیلیارد
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
واکس کفش

هتل 4 ستاره Sokos Olympia Garden در باتایسکی پریولوک واقع در شهر سن پترزبورگ قرار دارد و کلیه اتاق های هتل سوکوس المپیا گاردن تمیز و راحت می باشد. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور روسیه که قصد اقامت در این اقامتگاه را دارند، می باشند. مهمانان می توانند زمانی را در اتاق بخار به آرامش سپری کنند. اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود می باشد.

در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. در باغ هتل استراحت کنيد. برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. ميهمانان می توانند در فعاليت هايی نظير بيليارد نیز شرکت کنند. کلیه فضای داخلی این اقامتگاه دارای طبقات چوبی می باشد و همچنین با رنگ های بسیار غنی رنگ آمیزی شده اند. اتاق های لوکس این مجموعه نیز شامل: یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و لوازم آرایش می باشند. کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.

مشخصات عمومی هتل Original Sokos Olympia Garden

وضیعت دید هتل : خیابان

تعداد اتاق ها : 348 اتاق

لیست اتاق های Original Sokos Olympia Garden

اتاق های هتل Sokos Olympia Garden از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های 2 تخته استاندارد یا اتاق دو نفره، اتاق 2 تخته برتر یا اتاق دو نفره و سوئیت کوچک، همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.

امکانات اتاق های Original Sokos Olympia Garden

هتل Sokos Olympia Garden امکانات رفاهی متنوعی را مانند: ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، روزنامه، باغ، حمام بخار فنلاندی، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، سالن بیلیارد، فروشگاه، گاو صندوق، مرکز تناسب اندام، مزون لباس عروس، اتاق خانواده، لابی، میز جلو 24 ساعته، میز تور برای گردشگران تور سن پترزبورگ، واکس کفش، دستگاه فکس و فتوکپی، 14 اتاق کنفرانس، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ شامل می شود.

رستوران و کافی شاپ Original Sokos Olympia Garden

این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران المپیا گاردن می باشد که در آن انواع غذاهای فرانسوی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین پارکینگ آن نیز همراه با پرداخت هزینه می باشد.

فاصله هتل Original Sokos Olympia Garden تا مقاصد گردشگری سنت پترزبورگ

فاصله تا تئاتر مارینسکی 1.9 کیلومتر، کلیسای جامع سنت اسحاق 2.4 کیلومتر، ایستگاه مترو ادمیرالتیسکایا 2.5 کیلومتر، میدان کاخ 2.8 کیلومتر، موزه ارمیتاژ 2.9 کیلومتر، موزه دولتی روسیه 2.9 کیلومتر، ایستگاه قطار موسکووسکی 2.9 کیلومتر، ورزشگاه پتروسکی 4.7 کیلومتر، ستون افتخار 0.8 کیلومتر، کلیسای جامع ترینیتی 0.9 کیلومتر، ایستگاه قطار پوشکینسکایا 0.9 کیلومتر، ایستگاه مترو فرونزنسکایا 0.8 کیلومتر و فرودگاه پالکوو 13 کیلومتر با ماشین می باشد.

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است