Hotel Pattaya Sea View

امتیاز 3.9 از 5 | از 102 کاربر

امکانات Hotel Pattaya Sea View

آسانسور
اتاق سیگار
اتاق ماساژ
استخر
اسنک بار
اعلام حریق
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات پزشکی
رستوران
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
مراقبت کودک
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق

هتل سی ویو پاتایا (Pattaya Sea View) همانطور که از اسم آن نیز پیداست یکی از هتل‌های ساحلی پاتایای تایلند است و اسم آن نوید منظره‌ای دل انگیز از دریا را می‌دهد. این هتل 4 ستاره تنها 2 دقیقه با دریا و ساحل فاصله دارد و برای گردشگران تور پاتایا که عاشق دریا هستند، به شدت مناسب است. البته که این به معنای نبود استخر در هتل نبوده و مانند سایر هتل های هم رده خود (و پایین رده تر) استخر اختصاصی خود را دارد.

تمام اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای و تلویزیون کابلی با گیرنده محلی دارند. حمام و دستشویی دارای تجهیزات بهداشتی رایگان خود است. هر اتاق بالکن اختصاصی خود را داشته که منظره‌ای رو به شهر دارد. پذیرش هتل 24 ساعته با کارکنانی است که به انگلیسی صحبت می‌کنند و در خدمت شما هستند تا اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و گزینه‌های حمل و نقل به شما ارائه دهند.

هتل پاتایا سی ویو صبحانه رایگان ارائه می‌دهد و رستورانی دارد که غذاهای محلی و بین‌المللی با بهترین کیفیت را ارائه می‌دهد. باری صرف ناهار و شام نیاز است به این رستوران مراجعه کرده و برای آن جداگانه هزینه کنیم. همچنین هتل دارای یک مرکز تناسب اندام و یک استخر در فضای باز است که در تمام فصول قابل استفاده است. خدمات ماساژ نیز با هزینه اضافی در دسترس است.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است