Hotel Piyada Residence

امتیاز 3.5 از 5 | از 104 کاربر
هتل پیادا رزیدنس نمای استخر روباز
هتل پیادا رزیدنس نمای اتاق دو تخته
هتل پیادا رزیدنس نمای داخلی اتاق
هتل پیادا رزیدنس نمای رستوران
هتل پیادا رزیدنس نمای لابی

امکانات Hotel Piyada Residence

آسانسور
آمفی تأتر
اتاق ماساژ
استخر
اعلام حریق
پارکینگ
ترانسفر
خدمات اتاق
رستوران
فضای سبز
کافی شاپ
کافی نت
لابی
لاندری
ماهواره
مراقبت کودک
نت در اتاق
نت در لابی
هتل پیادا رزیدنت (Piyada Residence) هتلی 3 ستاره در منطقه جنوبی پاتایا واقع شده و با پای پیاده تنها 12 دقیقه تا ساحل فاصله دارد. این هتل دارای اتاق‌های فوق العاده تمیزی است و کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل پیادا رزیدنت از میهمانان و گردشگران  به گرمی، میهمان نوازی می کنند. کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان‌های تایلندی و انگلیسی تسلط دارند.
این هتل مجموعا دارای 75 اتاق بوده که از انواع آن می‌توان به اتاق‌های استاندارد، دو نفره استودیو، اتاق لوکس دو نفره و سوئیت همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می‌شوند، اشاره کرد. در ضمن برخی از هتل‌ها چشم انداز شهر و برخی چشم انداز ساحل دارند. . کلیه اتاق‌های هتل Piyada Residence دارای سیستم تهویه مطبوع، طراحی مدرن، یک تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال‌های ماهواره ای، مینی کافه، یخچال و حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان می باشند.  همچنین این اقامتگاه یک پیاده روی 12 دقیقه ای تا بندر جومتین و 10 دقیقه ای تا خیابان های اصلی و پارک بالی هو دارد که گردشگران عزیز و گرامی تور تایلند می‌توانند از این پیاده روی و گشت وگذار لذت لازم و کافی را ببرند.
هتل پیادا رزیدنت پاتایا امکانات کلی رفاهی متنوعی را مانند اتاق چمدان، فکس و فتوکپی، میز تور برای گردشگران تور پاتایا، کرایه ماشین، تبدیل ارز، خشکشویی، نگهداری از کودکان، خدمات کودکان، میز جلو 24 ساعته، سرویس اتاق، تراس، باغ (فضای سبز)، استخر روباز، سالن ماساژ، اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ رایگان شامل می‌شود. اتاق جلسه کاملا مجهز نیز در این اقامتگاه موجود می‌باشد. پارکینگ آن هم خصوصی و رایگان است.
هتل Piyada Residence دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آن انواع غذاهای تایلندی و بین المللی برای گردشگران سرو می‌شود و نوع سرو این غذاها نیز به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام است.
فاصله این هتل تا اسکله بالی چینگ های 1.3 کیلومتر، ساحل مرکزی جشنواره پاتایا 1.8 کیلومتر، خروجی بازار پاتایا 2.2 کیلومتر، کافه هارد راک 2.3 کیلومتر، مجتمع کینگ پاور پاتایا 2.6 کیلومتر، قصر کاباره 2.8 کیلومتر، دنیای زیر آب پاتایا 3.2 کیلومتر و هنر در بهشت 3.4 کیلومتر با ماشین می باشد. 
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است