Hotel Royal Cliff Beach

امتیاز 4 از 5 | از 106 کاربر

امکانات Hotel Royal Cliff Beach

آرایشگاه
آسانسور
اتاق سیگار
اتاق ماساژ
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
بدنسازی
پارک آبی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
دستگاه ATM
رستوران
سونا
فضای سبز
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
مراقبت کودک
میز بیلیارد
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
هتل رویال کیلیف بیچ (Royal Cliff Beach) یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره در کنار ساحل شهر پاتایاست که با مرکز شهر نیز تنها ده دقیقه فاصله دارد. امکانات بسیار زیاد موجود در این هتل باعث محبوبیت فضایی آن در بین گردشگران تور پاتایا شده است. 11 رستوران، پارک آبی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های لوکس با ویو دریا یا کوه تنها بخشی از امکاناتی است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.
هتل Royal Cliff Beach دارای چندین بخش مختلف برای اقامت گردشگران تور تایلند بوده در مجموع دارای 544 اتاق است. از انواع اتاق های آن می‌توان به سوئیت یک خوابه، اتاق دولوکس، سوئیت دو خوابه و سوئیت همراه با نمای دریا و ... اشاره کرد. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، قهوه ساز، حمام، سشوار، تلویزیون، بالکن، دی وی دی پلیر، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت پرسرعت می باشد. هزینه هر شب اقامت در این هتل با توجه به نوع اتاق متفاوت بوده و در حدود 95 تا 240 دلار است.
11 رستوران موجود در هتل Royal Cliff Beach انواع غذا های محلی و بین المللی را برای گردشگران پاتایا سرو می کنند. از امکانات اصلی این هتل می‌توان به باغ، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، کلاس یوگا، خدمات ماساژ، SPA، سرو نوشیدنی های بین المللی در کنار استخر، سونا، کلاس آشپزی، زمین بازی کودکان، باشگاه بیلیارد، گیم نت، اسنک بار، کافی شاپ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، صرافی، خودپرداز، لاندری و صندوق امانات اشاره کرد.
 
فاصله هتل رویال کیلیف بیچ تا برخی از جاذبه های گردشگری پاتایا به شرح زیر است:
  • فاصله تا خیابان واکینگ استریت 1.5 کیلومتر
  • فاصله تا معبد Khao Phara حدود 800 متر
  • فاصله تا مرکز خرید سنترال فستیوال 2 کیلومتر
  • فاصله تا کافه هارد راک 2 کیلومتر
  • فاصله تا پاتایا هیل 800 متر
  • فاصله تا مرکز خرید رویال گاردن پاتایا 2 کیلومتر
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است