Hotel signature blue resort

امتیاز 4.5 از 5 | از 81 کاربر
signature blue resort
signature blue resort
signature blue resort
signature blue resort
signature blue resort
signature blue resort
signature blue resort تصاویر بیشتر

امکانات Hotel signature blue resort

ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
کافی نت
فروشگاه
پارکینگ
لاندری
خدمات اتاق
استخر
رستوران
آسانسور
گاو صندوق
پذیرش
جکوزی
امکانات ویژه معلولین
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
صرافی
تهویه هوا
اتاق سیگار
تهیه بلیط

هتل سيگنیچر بلو ريزورت یکی از هتل های کوش آداسی و هتلی 5 ستاره است كه فاصله بسيار كمی تا ساحل زيبا و تفريحی كوش آداسی دارد. اين هتل شيک و مدرن، در شش كيلومتری مارينای كوش آداسی قرار گرفته است. اين هتل با قرارگيری خوب در منطقه، توجه بسياری از گردشگران و مسافران را به خود جلب كرده است. هتل signature blue resort در فاصله 56 كيلومتری از فرودگاه مندرس ازمير قرار گرفته است بنابراين از لحاظ جا به جايي از فرودگاه به هتل و بلعكس، گزينه ای بسيار خوب برای مسافران می باشد. اين هتل با داشتن امكاناتی همچون خدمات اسپا، استخر شنا، اتاق خانواده، سالن بدنسازی، رستوران، اتاق های مخصوص ضد سيگار و همينطور چای ساز و قهوه ساز در هر اتاق، بستری پر از رفاه و راحتی را برای مشتريان خود آماده كرده است.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

در هتل سيگنچر بلو ريزورت تركيه، شما می توانيد اوقاتی خوش را همراه با خانواده داشته باشيد. اين هتل با اينكه در هر زمان از سال مملوء از مسافر می باشد، برای راحتی بيشتر مسافران، خدمات 24 ساعته پذيرش را در نظر گرفته است. در اين هتل حتی برای افراد معلول نيز امكانات رفاهی در نظر گرفته شده است. روم سرويس برای هر اتاق به صورت 24 ساعته فراهم بوده و همه مسافران می توانند از اين ويژگی استفاده كنند. تمامی اتاق های هتل مجهز به سيستم تهويه مطبوع هوا، تلويزيون، كمد لباس، گاو صندوق، سيستم گرمايشی و سرمايشی و همينطور بالكن است. همچنين در اتاق های هتل حمام اختصاصی وجود داشته كه دارای حوله، تمامی لوازم بهداشتی، دمپايی، دوش، وان، سشوار و توالت فرنگی نيز هستند. بايد به اين نكته اشاره كرد كه ورود حيوانات خانگی به هتل سيگنچر بلو ريزورت ممنوع بوده و وای فای رايگان موجود نمی باشد. از ديگر امكانات اين هتل ارائه خدمات خشک شويي يا لاندری، لباسشويی و اتو است. اين هتل دارای بخش های مختلفی می باشد؛ يكی از اين بخش ها نگهداری از بچه ها، بخش ديگر به فروشگاه های مختلف سوغات و بخش ديگر برای كارهای اداری، اختصاص يافته است.

هتل signature blue resort علاوه بر ساحل اختصاصی، دارای استخرهای روباز و سرپوشیده نيز مي باشد. در کنار استخر روباز هتل می توانید از صندلی های آفتاب گیری استفاده کرده و تجربه اي لذت بخشش از آفتاب ملايم كوش آداسی داشته باشيد. همچنين مركز اسپای هتل دارای خدماتی ناب، نظير مركز سلامت بدن، حمام تركی های اختصاصی، انواع ماساژ های ملل و بسياری ديگر می باشد. هتل سيگنچر بلو ريزورت كوش آداسی، سالن تناسب اندام و همچنين انواع سونا ( خشك و بخار) را در بخش های مختلف خود قرار داده تا موجب رفاه بيشتر مسافران شود.

در اين هتل شيک و مدرن، شما مي توانيد صبحانه خود را به صورت سلف سرويس و رايگان ميل نماييد. برای ديگر وعده های غذایی خود می توانيد از منوی رستوران، كه شامل بسياری از غذاهای ملل و تركی مي باشد، استفاده كرده و غذای دلخواه خود را سفارش دهيد.

فاصله هتل سيگنچر بلو ريزورت كوش آداسي از مكان هاي مهم کوشی آداسی

  • فاصله هتل تا رستوران ماري كوش آداسي: 1.1 كيلومتر
  • فاصله هتل تا رستوران كومسال: 1.2 كيلومتر
  • فاصله هتل تا كوش آداسي شاپينگ سنتر: 1.6 كيلومتر
  • فاصله هتل تا رستوران كوفتجه يوسوف: 1.6 كيلومتر
  • فاصله هتل تا آكوا آتلانتيس: 1.7 كيلومتر
  • فاصله هتل تا كافه كوكونات بيچ: 2.2 كيلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آبي تورتوگا: 2.3 كيلومتر
  • فاصله هتل تا فاصله تا قلعه کوش آداسی: 6.2 کیلومتر
  • فاصله هتل تا جزیره کبوتر: 6.2 کیلومتر
  • فاصله هتل تا کاروانسرای کوش آداسی: 6.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آبی آدالند: 12.7 کیلومتر
  • فاصله هتل تا شهر تاریخی افسوس: 23.8 کیلومتر
  • فاصله هتل تا خانه مریم مقدس: 30.1 کیلومتر

امكانات هتل signature blue resort

امكانات رفاهي براي سالمندان و افراد نا توان، سرويس رفت و برگشت به فرودگاه با هزينه، پاركينگ رايگان، اينترنت، استخر سرپوشيده، استخر روباز، ساحل اختصاصي، استخر، آسانسور، تلويزيون، صندوق امانات، نظافت روزانه اتاق ها، اسپا، سالن ورزشي و بدنسازي، خدمات لباسشويي، خدمات لاندري( خشكشويي)، اتو، ميني بار، رستوران، سيستم تهويه مطبوع، صرافي، تراس، جكوزي، سالن آرايشي و زيبايي، روزنامه، خدمات فكس و فتوكپي، فروشگاه، ميز تور، پذيرش 24 ساعته، تراس آفتاب گير، كافه تريا و خدمات بليط

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است