Hotel INFINITY by Yelken

امتیاز 3.6 از 5 | از 102 کاربر
نمای هتل اینفینیتی بای یلکن
سالن غذاخوری هتل اینفینیتی بای یلکن
اتاق خواب هتل اینفینیتی بای یلکن
نمای هتل اینفینیتی بای یلکن

امکانات Hotel INFINITY by Yelken

نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
پارک آبی
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
اتاق ورزش
فضای سبز
پارکینگ
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
نمازخانه
میز تور
پذیرش
زمین بازی
اتاق بازی
جکوزی
امکانات ویژه معلولین
خدمات اسپا
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق

کوش آداسی ترکیه یکی از شهرهای زیبا و گردشگرپذیر بوده که به همین سبب هتل‌های بسیاری را در خود جای داده است. اگر علاقه‌مند هستید تا در سفر خود به شهر کوش آداسی در یکی از بهترین هتل های کوش آداسی اقامت داشته باشید می‌توانید از طریق سایت‌های مختلف به رزرو آنلاین هتل اینفینیتی یلکن بپردازید. این هتل امکانات رفاهی و تفریحی بسیار را برای اقامت هرچه راحت‌تر مسافران در نظر گرفته که سبب می‌گردد تا افراد از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

قیمت رزرو هتل اینفینیتی یلکن کوش آداسی

هزینه رزرو اتاق در هتل اینفینیتی یلکن کوش آداسی بسیار مقرون‌به‌صرفه و ارزان است؛ به همین سبب بسیاری از مسافران به رزرو اتاق در این هتل علاقه‌مند هستند. به‌طور کلی قیمتی که برای رزرو اتاق در این هتل در نظر گرفته شده، به تعداد تخت‌های اتاق، امکانات ویژه آن، متراژ اتاق و مدت اقامت بستگی دارد.

مشخصات اتاق های هتل اینفینیتی یلکن کوش آداسی

در حدود ۳۶۰ اتاق با متراژ‌های مختلف در هتل اینفینیتی یلکن کوش آداسی وجود دارند و مسافران می‌توانند بسته به شرایط خود هر یک از این اتاق‌ها را برگزینند. در اتاق‌های این هتل امکانات بسیاری در جهت رفاه هرچه بیشتر مهمانان وجود داشته که از جمله این امکانات می‌توان به سشوار، تلویزیون صفحه تخت، میز مخصوص سرو نوشیدنی‌های بین‌المللی، تهویه مناسب، آلارم بیدارباش، اتاق نشیمن، صبحانه و شام در اتاق، سیستم گرمایشی مناسب، تخت‌های راحت با ملحفه و بالشت‌های تمیز، کتابخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کمد لباس، اینترنت رایگان و فرش اشاره کرد. همچنین منظره نمایان شده از پنجره اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و لذت‌بخش است.

قوانین هتل اینفینیتی یلکن کوش آداسی

هتل اینفینیتی دارای قوانین خاصی بوده که بهتر است مسافران و گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند از این قوانین پیروی کنند. از جمله مهم‌ترین قوانین این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهمانان می‌توانند در ساعت ۱۴ اتاق خود را برای ورود تحویل گرفته و لازم است تا ساعت ۱۲ ظهر کلید اتاق‌ها را به منظور خروج تحویل دهند.
  • امکان دریافت تخت اضافی رایگان برای کودکان زیر ۱۲ سال در این هتل وجود دارد.
  • امکان به همراه داشتن حیوانات خانگی به فضای داخلی هتل اینفینیتی وجود ندارد.

فاصله هتل اینفینیتی یلکن کوش آداسی تا مراکز خرید و جاهای دیدنی

  • فاصله هتل تا ساحل ماسه ای کادینلار: 0.2 کیلومتر
  • فاصله هتل تا ساحل سبز: 0.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا ساحل بهشت 0.8 کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه عدنان مندرس: 84 کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه میلاس: 119 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک ملی کوهستان: 20 کیلومتر
  • فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی: 1.7 کیلومتر
  • فاصله هتل تا بندر کوش آداسی: 5 کیلومتر

تفریحات موجود در هتل اینفینیتی یلکن کوش آداسی

در هتل اینفینیتی کوش آداسی امکانات تفریحی بسیاری برای مهمانان وجود داشته که افراد می‌توانند در سفر خود از آن‌ها بهره برده و نهایت لذت را ببرند. برای مثال در این هتل استخر روباز، استخر کودکان، سونا بخار، حمام آفتاب، ساحل مخصوص بانوان، سونا خشک، جکوزی، مرکز تناسب اندام وجود دارند که می‌توانید در صورت علاقه از آن‌ها استفاده نمایید.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. امیر بابایی امیر بابایی 1398/08/29
    14 نفر پسندیدند
    هتل اینفینیتی بای یکلن نسبت به هتل 5 ستاره اونم توی کوش آداسی خیلی خوب نیست، با این که هتل قدیمیه معماری خیلی خوب و خاصی داره، اکثر تفریحات داخل اتاق هزینه جدا داشت مثل حمام ترکی، بدنسازی، از سوئیت ماه عسل هتل اینفینیتی تعریفای زیادی شنیده بودیم و یه سری که اتاق ماه عسل رو رزرو کرده بودن از امکانات داخل اتاق و دیزاینش خیلی تعریف می کردن، اما نا گفته نماند که پارک ابی هتل خیلی خوب و هیجانی بود و هر نوع سرگرمی که فکرشو کنید رو پیدا می کردید، در ضمن ساحل ماسه ای کادینلار که جزو یکی از ساحل های زیبا در کوش آداسیه به هتل نزدیکه.
  2. شهناز شهناز 1398/07/30
    15 نفر پسندیدند
    من و همسرم سال گذشته که رفتیم کوش ادای این هتل رو رزرو کردیم یکی از دوستانمون که این هتل اومده بود پیشنهاد داد که هتل خوبیه ما هم بریم! هتل اینفیتی کوش آداسی امکانات خوبی داره و امکاناتشون هم خوبه اما فکر می کنم مناسب کسانی که توی سفر دنبال آرامش و سکوت هستن نیست هتل توی یکی از خیابونای شلوغ آنتالیا هست که تردد زیاده! اما من واقعا از غذای رستورانای این هتل لذت بردم خیلی معروف بود و اینکه معماری و فضای رستوراناش خیلی شیک و خوب بود و پرسنل خوش اخلاقی داشت. در ضمن دوستان که بچه داشتن می گفتند برای بچه های زیر 12 سال می تونند تخت رایگان بگیرند برام جالب بود.
  3. تارا تارا 1398/07/03
    13 نفر پسندیدند
    پارک آبی هتل اینفینیتی مهم ترین و البته برجسته ترین بخش اونه که فکر می کنم خیلی از مسافراهم مثل من به همین دلیل این هتلو انتخاب می کنن، این بخش خیلی خیلی مهیج و جذابه خانواده ما که کلی از این قسمت لذت بردیم. البته دو تا استخر روباز و سربسته ام توی این هتل وجود داشت که مطابق با فصل می تونید ازشون استفاده کنید، البته بدیهیه که اگه توی فصل تابستون برید سفر و این هتلو برای اقامتتون انتخاب کنید، قطعا خیلی بهتون خوش می گذره توی استخر روباز و پارک آبی هتل. بهتون این هتلو پیشنهاد می کنم که برید حتما.