Hotel Ladonia Adakule

امتیاز 3.7 از 5 | از 109 کاربر
Hotel Ladonia Adakule
Hotel Ladonia Adakule
Hotel Ladonia Adakule
Hotel Ladonia Adakule
Hotel Ladonia Adakule
Hotel Ladonia Adakule
Hotel Ladonia Adakule تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Ladonia Adakule

نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
کافی نت
فروشگاه
اتاق ورزش
زمین تنیس
فضای سبز
پارکینگ
لاندری
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
آسانسور
گاو صندوق
اتاق جلسه
پذیرش
زمین بازی
جکوزی
امکانات ویژه معلولین
کرایه خودرو
خدمات فکس
صرافی
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق

Ladonia Hotels Adakule Kusadasi هتل پنج ستاره و جزو محبوب ترین هتل های کوش آداسی می باشد. افراد زیادی سالانه برای گردش، تفریح و بازدید از جاذبه های توریستی به ترکیه سفر می کنند. تقریبا همه این افراد، اقامت در یک هتل خوب را از مهم ترین نکاتی می دانند که باید به آن توجه کنند. با انتخاب یک هتل مناسب، لذت سفر شما دو چندان می شود. هتل لادونیا آداکوله با انواع امکانات رفاهی و خدمات و فعالیت های تفریحی، در صدد فراهم کردن محیطی شاد و دل انگیز برای مسافران می باشد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات و خدمات هتل آپارتمان لادونیا آداکوله

هتل لادونیا آداکوله با خدمات و امکانات بی نظیر خود، سفری به یاد ماندنی و تجربه ای ناب را برای مسافران ترکیه فراهم می آورد. در ابتدای ورود به هتل، پرسنل مجرب و خوش برخورد میز پذیرش به صورت 24 ساعته از شما استقبال خواهند کرد. تمامی پرسنل هتل مسلط به زبان های ترکی و انگلیسی هستند. همچنین خدمات حمل چمدان و اتاق چمدان ها در این هتل ارائه می شود.

دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر هتل ممکن است و شما به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به کافی نت می توانید امور اینترنتی خود را انجام دهید. 

صندوق امانات هتل، اشیای گران قیمت شما را نگهداری می کند و هیچ گونه نگرانی در مورد امنیت گاوصندوق وجود ندارد.

چنانچه با اتومبیل شخصی به ترکیه سفر کرده اید، با اقامت در هتل لادونیا آداکوله خیالتان از بابت جای پارک خودرو راحت می شود؛ چون پارکینگ رایگان با امنیت بالا در اختیار میهمانان قرار گرفته است. خدمات کرایه خودرو نیز برای مسافرانی که خودروی شخصی ندارند، ارائه می شود.

علاوه بر این ها، شما می توانید با پرداخت هزینه اضافی از خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نگهداری از کودکان و پزشک در منزل بهره مند شوید.

Ladonia Adakule Hotel Kusadasi مجهز به سیستم اعلام حریق و اطفای حریق بوده و امنیت مسافران را تضمین می کند.

صرافی هتل در کمترین زمان ممکن به شما برای تبدیل ارز کمک می کند. اگر شما هم مثل همه مسافران، بخشی از سفر خود را به خرید سوغاتی برای دوستان و آشنایان خود اختصاص داده اید، فروشگاه سوغاتی هتل لادونیا آداکوله محصولات شگفت انگیزی برای فروش دارد. 

هتل Ladonia Adakule دارای آسانسور بوده و امکانات ویژه ای برای معلولین هم در نظر گرفته است تا با آسایش هرچه تمام تر در هتل اقامت داشته باشند و از خدمات استفاده کنند. وجود سالن همایش، فکس و فتوکپی اقامت در هتل را برای افرادی که با هدف کار به ترکیه آمده اند آسان می کند. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز به میهمانان ارائه می دهد.

درون هتل سونا، جکوزی، 4 استخر روباز، حمام بخار، سولاریوم، اتاق ورزش، زمین تنیس و مرکز اسپا در دسترس هستند. همینطور خدمات ماساژ درمانی که توسط کادر مجرب و خوش رفتار انجام می گیرند که بهترین پیشنهاد بعد از یک روز پر جنب و جوش و خسته کننده است. خانواده هایی که با فرزندان خود سفر می کنند، با اقامت در هتل لادونیا آداکوله می توانند بچه ها را در اوقات فراغت خود به پارک آبی واقع در هتل ببرند تا سرگرم شوند. این پارک آبی دارای سرسره، استخر کودکان و زمین بازی کودکان بوده و همه اقدامات امنیتی برای مراقبت از کودکان فراهم شده است. لذا والدین می توانند بدون هیچ نگرانی فرزندانشان را تنها بگذارند تا بازی کنند و با هم سن و سال های خود به تفریح و شادی بپردازند.

ساحل اختصاصی هتل لادونیا آداکوله کوش آداسی این امکان را به شما می دهد تا ساعاتی از روز را به استراحت در کنار دریا و بهره بردن از نسیم خنک و منظره روح بخش ساحل بگذرانید.

هتل لادونیا آداکوله کوش آداسی، دارای 3 رستوران و 6 بار می باشد. یکی از رستوران های لوکس و تمام عیار در این هتل، رستوران آنادولو Anadolu است که در آن انواع غذاهای بین المللی، اژه ای و ترکیه ای به صورت بوفه سرو می شوند و به دلیل تنوع غذایی، اغلب ذائقه ها را راضی می کند. صرف غذاهای لذیذ در این رستوران با منظره دریا و غروب آفتاب بی شک بهترین تجربه اقامت در هتل لادونیا آداکوله خواهد بود. خوب است بدانید که در این رستوران صندلی های پایه بلند مخصوص کودکان نیز فراهم شده است. 

هتل لادونیا آداکوله از جمله هتل هایی است که دارای باغ می باشند و به میهمانان این امکان را می دهد که جشن هایی مثل جشن تولد یا نامزدی یا مراسم عروسی در آن برگزار کرده و با دوستان و آشنایان خود در فضای سبز باغ اوقات خوشی را سپری کنند.

افزون بر اینها، هر روز حوالی ساعت 5 بعد از ظهر، از میهمانان با چای و شیرینی و همینطور کیک و انواع تنقلات پذیرایی می شود. بار کنار ساحل و بار داخل لابی انواع نوشیدنی های الکلی و بدون الکل مثل کوکتل های خوشمزه سرو می کنند. بعد از گردش درشهر، شرکت در کلوپ شبانه حسابی شما را سرحال می کند.

اتاق های هتل آپارتمان لادونیا آداکوله

هتل آپارتمان لادونیا آداکوله 329 اتاق و سوئیت دارد که به صورت زیر تقسیم می شوند:

سوئیت

در هتل آپارتمان لادونیا آداکوله کوش آداسی 6 سوییت وجود دارد که هر کدام 42 متر مربع مساحت دارند. سوییت ها دارای دو تخت کویین بوده و برای اقامت سه بزرگسال و یک کودک مناسب هستند.

اتاق های استاندارد

این اتاق ها 25 الی 30 متر مربع مساحت دارند و دو بزرگسال و یک کودک می توانند در آن اقامت کنند.

اتاق های بزرگ

اتاق های بزرگ با مساحتی در حدود 35 متر مربع، قابلیت اسکان دو بزرگسال و یک کودک را دارند.

سوئیت جونیور

هتل لادونیا آداکوله شامل 4 سوئیت جونیور می باشد که مجهز به یک تخت سینگل و یک تخت فرانسوی هستند.

ساختمان هتل در سال 2019 بازسازی شده و هم اکنون تجهیزات پیشرفته بسیاری همچون تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی در همه اتاق های آن کار گذاشته شده اند. کف اتاق ها فرش شده و دارای مبلمان می باشند. تراس اتاق ها از منظره چشم نوازی برخوردار است و تا حدودی به دریا اشراف دارد. لازم است پیش از رزرو اتاق اطلاع داشته باشید که اتاق های استاندارد بالکن دار نیستند. پس اگر اتاقی می خواهید که بالکن یا تراس داشته باشد، اتاق های دیگر هتل را مد نظر قرار دهید. خط تلفن مستقیم در اتاق ها وجود دارد و برای اوقات فراغت مسافران هم، تلویزیون و ماهواره تدارک دیده شده است. 

علاوه بر اینها، هر اتاق از سرویس بهداشتی مجزا و تجهیزاتی همچون سشوار، دوش، وان و میز آرایش برخوردار می باشد. برای معلولین جسمی، اتاق های خاصی با دسترسی ویلچر پیش بینی شده اند که هنگام رزرو اتاق می توانید آن ها را درخواست کنید.

هتل Ladonia Adakule Hotel Kusadasi دارای دو آسانسور می باشد و دیگر خبری از ازدحام و انتظار زیاد برای استفاده از آسانسور نیست. اتاق های هتل لادونیا آداکوله مجهز به سیستم قفل الکترونیکی با کارت هستند.

فاصله هتل لادونیا آداکوله از مکان های مهم کوش آداسی

  • فاصله هتل تا Aqua Fantasy Aquapark: حدود 1500 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آکوا آدالند: 1.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا کلیسای سنت جان: 17.6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا کلیسای مری: 5.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا معبد آرتمیس: 7.7 کیلومتر
  • فاصله هتل تا جزیره کبوتر: 7.4 کیلومتر
  • فاصله هتل تا موزه افسوس: 8.1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا تئاتر بزرگ افسوس: 5.6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا معبد آرتمیس: 16.3 کیلومتر
  • فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر عدنان مندرس: 42.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا ساحل کوش آداسی: 2.1 کیلومتر
  • فاصله هتل تا مسجد کالجی: 2.9 کیلومتر
  • فاصله هتل تا تپه آتاتورک: 3.2 کیلومتر
تورهای مرتبط

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است