Hotel Korumar Ephesus Beach

امتیاز 4.7 از 5 | از 110 کاربر
 هتل کرومار افسوس بیچ کوش آداسی
 هتل کرومار افسوس بیچ کوش آداسی
 هتل کرومار افسوس بیچ کوش آداسی
 هتل کرومار افسوس بیچ کوش آداسی
 هتل کرومار افسوس بیچ کوش آداسی
 هتل کرومار افسوس بیچ کوش آداسی
 هتل کرومار افسوس بیچ کوش آداسی تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Korumar Ephesus Beach

نت در اتاق
ترانسفر
پارک آبی
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
فروشگاه
زمین تنیس
فضای سبز
پارکینگ
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
خدمات پزشکی
استخر
سونا
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
اتاق جلسه
آمفی تأتر
میز تور
پذیرش
زمین بازی
اتاق بازی
جکوزی
امکانات ویژه معلولین
کرایه خودرو
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
صرافی
خدمات اسپا
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل ریزورت کرومار افسوس بیچ، هتلی ۵ ستاره UALL در ۷ کیلومتری بندر کوش آداسی ترکیه می‌باشد. این هتل که ۸ طبقه و 596 باب اتاق و سوئیت برای اقامت دارد، از سال ۱۹۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل بسیار لوکس و لاکچری می باشد و در آن ها خدماتی فراتر از غذا و تجهیزات ارائه داده می‌شود. ریزورت ها دارای خدمات تفریحی و سرگرمی مثل باشگاه، اسپا، ساحل اختصاصی، قایق و غواصی می‌باشند و معمولا چشم اندازهایی بسیار زیبا از طبیعت دارند. در ادامه هتل کرومار افسوس بیچ کوش آداسی را خدمتتان معرفی می کنیم.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی هتل کرومار افسوس بیچ (Hotel Korumar Ephesus Beach)

هتل کرومار دلوکس کوش آداسی ( korumar hotel deluxe ) هتلی پنج ستاره است که حداکثر امکانات رفاهی را برای مهمانان خود آماده کرده است. هتل کرومار افسوس بیچ یک هتل تفریحی با سرگرمی های آبی و متنوع است که شما را در طول اقامتتان در این هتل سرگرم می کند.

  • از جمله امکانات رفاهی هتل کرومار افسوس بیچ پذیرش و پاسخگویی ۲۴ ساعته این هتل به تمامی نیازات و کمبودات شما در طول اقامت است؛ شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید و مشکلات و نیاز های خود را به اشتراک بگذارید. افرادی که در قسمت پذیرش هتل  مشغول به کار هستند به ۳ زبان ترکی، آلمانی و انگلیسی تسلط دارند و به شما خدمات می رسانند.
  • هتل دارای مسیر رفت و آمد‌، امکانات اقامت و مراقبت از میهمانان دارای معلولیت جسمانی را دارد که یکی دیگر از نکات مثبت این مجموعه به شمار می آید. 
  • فروشگاه ها و غرفه های زیادی جهت خرید سوغاتی وجود دارد که به شما امکان خرید در کمترین زمان ممکن در طول سفر خود را می دهد؛ البته این نکته را نیز نمی توان فراموش کرد که هتل کرومار افسوس بیچ به شما امکان تغییر ارز در خود هتل را می دهد که کسانی که با پول کافی به ترکیه نیامده اند به سرعت پولشان را چنج کنند.
  •  در  لابی هتل هم تلویزیون و هم اینترنت رایگان دارد. خدماتی مانند دستگاه واکس کفش و خدمات بیدار باش و فکس و کپی از دیگر امکانات رایگان هتل کرومار دلوکس هستند.
  • سالن هایی مخصوص بیزینسمن هایی دارد که در طول سفر می خواهند به جلسه های اداری خود نیز بپردازند؛ پس فقط کافی است که به پذیرش هتل درباره قصد استفاده از سالن میتینگ اطلاع رسانی کنید تا بتوانید در قسمت بیزینس سنتر هتل کرومار به کار خود بپردازید. 
  • هتل دارای رستوران، کافی شاپ، رستوران بوفه و اسنک بار است که نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای غذا ندارند شما پول وعده های غذایی خود را هنگام رزرو هتل با پول اقامت خود پرداخت می کنید. رستوران هایی که در هتل کرومار دلوکس قرار دارند غذا های ترکیه ای و یا بین المللی سرو می کنند تا با تمامی ذائقه ها و سلیقه ها تعامل داشته باشند.
  • پارکینگ را رایگان در اختیار شما مهمانان قرار می دهد و استفاده از پارکینگ هتل کرومار نیازی به هماهنگی قبلی نیز ندارد.
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه که هتل کرومار افسوس بیچ در اختیار مهمانان خود قرار می دهد نیازمند پرداخت هزینه ای جدا گانه می باشد.
  • امکانات رفاهی مانند لباسشویی و یا اتو که در این مجموعه وجود دارد با پرداخت هزینه ای جداگانه امکان پذیر می باشد.
  • اتاق چمدان و خدمات باربری رایگان دارد.
  •  امکانات ورزشی زیادی را در دل خود جای داده است که سالن بدنسازی، استخر روباز، استخر فضای بسته ، استخر کودک ، جکوزی ، تنیس روی میز و دارت از جمله این امکانات ورزش هستند.
  • امکانات اسپا در مرکز اسپای این هتل است؛ ماساژ درمانی، سونا، جکوزی، استخر آب گرم، حمام ترکی، اتاق بخار، باشگاه بدنسازی و یک سالن زیبایی وجود دارد؛امکانات اسپا و سالن زیبایی هتل کرومار افسوس بیچ رایگان نیست و دارای هزینه ای جدا گانه می باشد.

تفریحات هتل  کرومار افسوس بیچ

تفریحات آبی:  قایق سواری، اسکی روی آب، موج سواری و غواصی از جمله این تفریحات به شمار می آید؛ البته استخر های روباز و فضای بسته این هتل را، که تخته های شیرجه با ارتفاع های متفاوت دارند را نباید از یاد برد.
تفریحات مخصوص کودک: استخر مخصوص کودک و زمین بازی، خیال خانواده ها را در حین این سفر راحت می کند و مهمانانی که کودک خردسال با خود به همراه دارند می توانند با صرف هزینه ای جداگانه برای کودک خود پرستار بچه استخدام کنند و خود به تفریح بپردازند.
باشگاه های ورزشی: در هتل کرومار دلوکس شما باشگاه های ورزشی مانند بدنسازی ، تنیس روی میز و دارت 

اتاق های هتل کرومار افسوس بیچ

هتل کرومار افسوس بیچ (‌Hotel Korum Ephesus Beach) هتل ۵ ستاره و لوکسی است که در کوش آداسی کشور ترکیه واقع شده است و هم هتل و هم  اتاق های آن از امکانات و ویژگی های بسیار مهمی برخوردار هستند که توجه مهمانان را به خود جلب می کنند. اتاق های هتل کرومار افسوس بیچ دکوراسیونی بسیار زیبا و منحصر به فرد دارند؛ اتاق های انواع متفاوتی دارند که به منظور اقامت راحت مهمانان طراحی شده اند.
اتاق ها ۴ نوع مختلف است که بر اساس تعداد افراد و یا منظره و موقعیت اتاق تنظیم شده اند؛ اتاق دو نفره( متراژ سوئیت های دو نفره ۲۸ متر مربع است. ) یا دو نفره استاندارد( اتاق های استاندارد متراژی برابر با ۳۴ متر مربع دارند.) با منظره دریا، اتاق سه نفره استاندارد،اتاق خانواده که شامل ۳ بزرگسال و ۱ کودک می شود، اتاق خانواده ای که شامل ۴ بزرگسال می شود.  برخی از این واحد ها جزو واحد های معمولی و جزو انواع نام برده شده در قسمت بالا نیستند‌؛ ۴ اتاق متصل به هم، ۱۴ اتاق اجرایی دلوکس، ۱ سوئیت پرزیدنت ، ۱ سوئیت دیپلماتیک، ۳ جونیور سوئیت(متراژ جونیور سوئیت ها ۴۴ متر مربع است. ) و ۸ سوئیت ماه عسل( متراژ سوئیت های ماه عسل ۳۴ متر مربع است.) دارد . 

امکانات اتاق ها

 اتاق های هتل کرومار افسوس بیچ اینترنت بیسیم رایگان، گاوصندوق، سشوار، تراس، تلویزیون کابلی و ماهواره ای، خط مستقیم تلفن، مینی بار، دستگاه چایی ساز یا قهوه ساز، حمام با امکانات بهداشتی و وان و سیستم تهویه مطبوع دارد.  

فاصله هتل کرومار افسوس بیچ  از مکان های مهم شهر کوش آداسی

هتل کرومار افسوس بیچ (‌Hotel Korum Ephesus Beach) یکی از هتل های محبوب منطقه کوش آداسی ترکیه است که نزدیک مکان های تفریحی و گردشگری زیادی نیز قرار دارد. نزدیکی هتل کرومار افسوس بیچ به مکان های گردشگری زیاد باعث راحت تر شدن گشت و گذار شده و این امکان را به مهمانان خود می دهد که در مدت زمان کم سفر خود حداکثر استفاده را ببرند.

●   کلیسای مری ۵۵۰۰ متر 
●    تئاتر بزرگ افسوس ۵۶۰۰ متر
●    معبد آرتمیس ۷۷۰۰ متر 
●    موزه افسوس ۸۱۰۰ متر 
●    فرودگاه ازمیر مندرس ۴۲/۵ کیلومتر
●    مرکز شهر سلجوق ۱۰ کیلومتر 
●   مرکز کوش آداسی ۱۲ کیلومتر 
●   پارک آبی آکوا فانتزی ۱/۶ کیلومتر
●    پارک آبی آکوا آدالند ۲/۱ کیلومتر 
●   تفریحگاه ساحلی کوش آداسی ۷ کیلومتر 

قوانین هتل کرومار افسوس بیچ کوش آداسی

هتل کرومار افسوس بیچ یکی از لوکس ترین هتل های کوش آداسی است و این هتل در امکانات زیادی دارد که مورد پسند بسیاری از گردشگران خوش ذوق است؛ این هتل تفریحی قوانین بسیار زیاد و سختی ندارد ولی از مهم ترین قوانین این هتل که حتما باید به آن توجه داشته باشید ممنوعیت ورود حیوانات خانگی است که در این هتل به شدت تاکید شده است. ساعت تحویل اتاق ها در ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه اتاق ۱۲ ظهر انجام می شود.

تورهای مرتبط

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است