Hotel Palm Wings Ephesus

امتیاز 4.6 از 5 | از 101 کاربر

امکانات Hotel Palm Wings Ephesus

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
پارک آبی
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
دستگاه ATM
اتاق ورزش
زمین تنیس
میز بیلیارد
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
لابی
گاو صندوق
آرایشگاه
شهر کوش آداسی واقع در کشور ترکیه، یکی از مناطق گردشگری مهم در این کشور محسوب می شود. این شهر در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. همین امر سبب شده سالانه گردشگران بسیار از نقاط مختلف جهان برای بازدید و تفریح در این شهر به ترکیه سفر کنند. در شهر کوش آداسی هتل های بسیاری برای اقامت مسافران وجود دارد یکی از هتل های کوش آداسی آن هتل Palm Wings Ephesus می باشد. در این بخش از وب سایت لحظه آخر قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با هتل Palm Wings Ephesus در اختیار شما قرار دهیم.
محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟
هتل 5 ستاره Palm Wings Ephesus در فاصله 15 کیلومتری از مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. مسافران این هتل دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر دارند. همچنین وسایل حمل و نقل عمومی در اطراف هتل آماده خدمات رسانی به گردشگران تور کوش آداسی می باشند. فاصله این هتل از فرودگاه شهر در حدود 80 کیلومتر است. نزدیک بودن هتل به برخی از مکان های دیدنی شهر باعث محبوبیت آن در بین گردشگران تور ترکیه شده است.
هتل Palm Wings Ephesus دارای 346 اتاق مختلف برای اقامت گردشگران می باشد. از انواع اتاق های این هتل می توان به اتاق یک تخته، دو تخته، اتاق استاندارد و اتاق خانوادگی اشاره کرد. تمام اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، حمام، سشوار، مبلمان، تلویزیون، اینترنت پر سرعت و سیستم تهویه مطبوع می باشد. خدمات این هتل به صورت UAll ارائه می شود.
کادر مجرب این هتل آماده خدمات رسانی به مسافران تور کوش آداسی می باشند. معماری ساختمان هتل و فضای داخلی آن بسیار لوکس و مجلل است. از امکانات کلی هتل می توان به استخر روباز، استخر سرپوشیده، ساحل اختصاصی، پارک آبی، سونا، جکوزی، ورزش های آبی، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی مدرن، کافی شاپ، رستوران، آسانسور، پارکینگ رایگان، لابی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد.
 
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است