هتل پالاس کیش

امتیاز 4.5 از 5 | از 80 کاربر
هتل پالاس کیش
رزرو هتل پالاس کیش
هتل پالاس در کیش
کافی شاپ هتل پالاس
منظره طبقات هتل پالاس کیش
سوئیت هتل پالاس کیش
آشپزخانه سوئیت هتل پالاس کیش تصاویر بیشتر

امکانات هتل پالاس کیش

آرایشگاه
آسانسور
اتاق جلسه
اتاق ماساژ
استخر
پارکینگ
پذیرش
تهویه هوا
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات پزشکی
رستوران
سونا
فروشگاه
کافی شاپ
لابی
لاندری
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق

هتل پالاس کیش، می‌تواند انتخابی درست و به‌جا برای دوست‌داران سفر به جزیره زیبای کیش باشد. این هتل، امنیت و آرامش شما را در طول سفر به جزیره کیش تضمین می‌کند. زمانی که رزرو هتل پالاس کیش را نهایی می‌کنید، می‌توانید با خیالی آسوده راهی سفری تکرارنشدنی شوید. هتل پالاس کیش، با خدماتی منحصربه‌فرد مقصدی عالی برای تجربه یک سفر مهیج خواهد بود. با رزرو هتل پالاس کیش، شما می‌توانید بدون نگرانی، اوقاتی خوش و عالی را سپری کنید و از تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس نهایت لذت را ببرید.

معرفی هتل پالاس کیش

به جرات می‌توان گفت هتل پلاس کیش، یکی از باکیفیت‌ترین و مدرنیته‌ترین هتل‌های کیش به‌ حساب می‌آید. وسعت این هتل، 1600مترمربع درنظر گرفته شده و در بهترین و در دسترس‌ترین نقطه کیش قرار دارد. فاصله کم هتل پالاس کیش با مراکز مختلف جزیره، سبب شده تا این هتل کیش، بسیار موردتوجه قرار گیرد. این هتل، با داشتن 14 طبقه و 171 اتاق، آماده ارائه خدمات خود به شما مسافرین عزیز است.

رزرو هتل پالاس کیش

اولین اقدام شما بعد از تصمیم‌گیری برای سفر، رزرو هتل است. برای رزرو هتل پلاس کیش، هم می‌توانید به صورت حضوری و هم به صورت مجازی اقدام نمایید. رزرو آنلاین می‌تواند خیال شما را از بابت مسائل مختلف و  بزرگ راحت کند. برای رزرو هتل، می‌توانید به سایت‌های اینترنتی نظیر لحظه آخر مراجعه نمایید تا از امکانات این هتل، مطلع شوید. با رزرو این هتل، سفری آرام و مطمئن را به خود هدیه می‌دهید.

قیمت هتل پالاس کیش

قیمت، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب هتل مناسب به ‌شمار می‌رود. قیمت هر اتاق در هتل پالاس کیش، متفاوت بوده و به ملاک‌هایی نظیر تعداد تخت، روبه دریا بودن اتاق و خدمات‌دهی هر اتاق بستگی دارد و قیمت همگی، بسته به انتخاب شما متفاوت هستند. برای اطلاع یافتن از قیمت اتاق‌ها، بهترین کار مراجعه به سایت‌های اینترنتی، نظیر لحظه آخر است که به شما در انتخاب بهترین اتاق با توجه به مقدار بودجه، کمک می‌کند.

تور کیش هتل پالاس -  تضمین قیمت تور هتل پالاس کیش را از ما بخواهید!

اتاق های هتل پالاس کیش

در این هتل مدرنیته، اتاق های متنوع و گوناگونی مطابق سلیقه هر شخص به چشم می‌خورند. استفاده از این اتاق های زیبا، تکمیل کننده سفر شما خواهد بود. دیدن خلیج همیشه فارس از ارتفاعات این هتل،  بی‌شک یکی از صحنه‌های لذت‌بخش سفر شما خواهد بود که تا همیشه به یاد خواهید داشت. در اتاق‌های پالاس هتل کیش، می‌توان امکانات رفاهی بسیاری را مشاهده کرد و شما پس از گشت‌وگذار و تفریح در این جزیره، می‌توانید وارد اتاق شده و از آن‌ها بهره ببرید.

انواع اتاق های هتل پالاس کیش:

  • سینگل    
  • توئین    
  • دبل    
  • تریبل    
  • سوئیت یک خوابه    
  • کانکت
  • سوئیت دو خوابه    

رستوران هتل پالاس کیش

پس از گذراندن لحظات خوش در جزیره زیبا و انجام تفریحات متنوع در کیش، این‌بار نوبت به میل کردن غذاهای خوشمزه دریایی در رستوران هتل پالاس کیش می‌رسد. رستوران هتل پلاس کیش، با توجه به کیفیتی که ارائه می‌دهد، شما عزیزان را از دیگر رستوران‌های کیش بی‌نیاز می‌کند. تمامی غذاهای دریایی موجود در این رستوران، صید روز هستند که باعث رضایت کامل شما عزیزان می‌شوند. وجود غذاهای متنوع در این هتل، سبب شده تا شما با هر سلیقه‌ای بتوانید انتخابی لذیذ داشته باشید.

رزرو آنلاین هتل پالاس کیش در لحظه آخر

با توجه به امکان اتمام اتاق‌های هتل و از دست رفتن این فرصت بی‌نظیر، شما می‌توانید به سایت لحظه اخر مراجعه کنید و بهترین انتخاب را برای خود و خانواده داشته باشید. شرایط برای بررسی همه ویژگی‌های اتاق‌های هتل پالاس کیش، فراهم است تا بتوانید با اطمینان خاطر، اتاق خود را رزرو کنید. قیمت هتل پالاس کیش، به وضوح در این مجموعه قابل رویت است تا شما بتوانید با توجه به بودجه خود، انتخابی اصولی و مناسب داشته باشید.

قوانین رزرو هتل پالاس کیش

برای رزرو هتل پالاس کیش، می‌بایست یک‌سری قوانین و مقررات رعایت شود. یکی از مهم‌ترین آن‌ها، ارائه مدارک شناسایی برای همه اعضای خانواده است. همچنین ارائه مدارک محرمیت و صیغه‌نامه از واجبات به حساب می‌آید. افراد غیرایرانی، می‌بایست طبق اجاره‌نامه تصویب شده، هزینه‌ها را پرداخت کنند. برای ورود به هتل، ساعت ۱۴ و برای خروج و تحویل اتاق ساعت ۱۲ را درنظر بگیرید.

فاصله هتل پالاس تا جاذبه های گردشگری کیش

دسترسی آسان به مراکز تجاری و تفریحی از دیگر مزیت‌های این هتل به‌ شمار می‌رود. این آپشن، در صرفه‌جویی در وقت و انرژی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از مکان‌های بیشتری دیدن نمایید. از سری مقاصدی که به هتل پالاس کیش نزدیک هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فاصله هتل تا برج ایفل کیش، تقریبا ۳.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک دلفین کیش، حدود ۴.۶ کیلومتر
  • فاصله هتل تا اسکله بزرگ تفریحی کیش، تقریبا ۵.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا قلعه وحشت کیش، 0.9 کیلومتر
  • فاصله هتل تا پلاژ بانوان و اقایان، 1 کیلومتر
تورهای مرتبط

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است