هتل گدروشیا

امتیاز 4.7 از 5 | از 100 کاربر
هتل گدروشیا
هتل گدروشیا
هتل گدروشیا
هتل گدروشیا
هتل گدروشیا
هتل گدروشیا
هتل گدروشیا تصاویر بیشتر

امکانات هتل گدروشیا

نت در لابی
اتاق ورزش
پارکینگ
تاکسی سرویس
اعلام حریق
لابی
آسانسور
نظافت اتاق
تهویه هوا
اطفاء حریق

هتل آپارتمان گدروشيا يكی از هتل های 4 ستاره چابهار می باشد كه در مركز شهر واقع شده است. اين هتل در مجموع 20 واحد اقامتی دارد كه هر كدام از آن ها از امكانات بسيار خوبی برخوردار می باشند. اتاق های این هتل، با خوش سلیقگی و رنگ های بسيار شاد و زيبا دكور شده اند. اين هتل از هر جهت يكی از بهترين انتخاب های پیش روی شما برای اقامت در چابهار می باشد. با ما همراه باشيد تا با اين هتل بيشتر آشنا شويد. هتل گدروشيا همانطور كه در بالا اشاره كرديم امکاناتی در خور یک هتل 4 ستاره را برای مهمانان تدارک ديده است. تمامی واحد های اقامتی به تلفن، تلويزيون، سيستم تهويه مطبوع هوا، يخچال، حمام، سيستم گرمايشی و سرمايشی، سيستم اعلام حريق، سيستم اطفا حريق مجهز شده اند. همچنين هتل گدروشيا به مهمانان خود خدمات بيدار باش، تاكسی سرويس و نظافت روزانه در صورت درخواست ارائه می دهد. هتل آپارتمان گدروشيا با قرار گيری در مركز شهر و همسایگی با بازار سنتی چابهار، انتخاب بسيار خوبی برای افرادی است كه قصد دارند به مراكز خريد نزديک باشند. همچنين با انتخاب اين هتل شما می توانيد به سهولت به ديگر اماكن و جاذبه ای گردشگری چابهار از جمله قلعه پرتغالی ها دسترسی داشته باشيد. 

قوانين هتل گدروشيا

همه هتل ها یک سری قوانین برای ایجاد نظم و آرامش وضع كرده اند كه رعايت كردن اين قوانين برای همه الزامی است. هتل گدروشيا نيز از اين قضيه مستثنی نیست و قوانین کلی برای خود دارد. چارچوب اين قوانين توسط صنف هتلداران وضع شده است. يكی از اين قوانين، قانون ورود و خروج است. شرح آن بدين گونه می باشد كه مسافرین گرامی ‌می‌ توانند از ساعت ۱۴:۰۰ اتاق خود را تحویل گیرند و از ساعت ۱۲:۰۰ اقامتگاه خود را تحویل دهند. مهم ترين قانون هر هتلی، قانون کنسلی آن می باشد و ممكن است يک هتل قوانين متفاوتی با هتل ديگر داشته باشد. امکان لغو رزرو این اقامتگاه با توجه به زمان لغو رزرو، متفاوت بوده و تابع قوانین کنسلی اقامتگاه است. لذا شرایط و مبلغ جریمه کنسلی بعد از ثبت درخواست کنسلی مشخص شده و مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گردید. هزينه اقامت كودكان تا سن 6 سال، در صورت عدم استفاده از سرويس ها، رایگان می باشد. پذيرش زوج ها فقط در صورت داشتن صیغه نامه با مهر برجسته محضر امكان پذير می باشد. خانم های تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر پذیرش خواهند شد. 

امكانات موجود در هتل گدروشيا چابهار

لابی، سالن ورزشی، اينترنت در لابی، سرويس بهداشتی ايرانی، سيستم تهويه مطبوع، سيستم گرمايشی و سرمايشی، پاركينگ، تاكسی سرويس، خدمات بيدارباش، آسانسور، مبلمان، تخت، تلويزيون، تلفن، يخچال، حمام، چای ساز( در برخی از واحدها)، سرويس بهداشتی فرنگی( در برخی واحدها) و پنجره با نمای شهر

اتاق های هتل گدروشیا

اتاق‌های هتل گدروشیا از دو تخته تا 6 تخته همگی شامل بهترین دکوراسیون و امکانات می‌شوند و آماده خدمات‌رسانی به مهمانان خود هستند. از جمله امکانات ویژه این اتاق‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سرویس ایرانی
  • یخچال
  • تلویزیون LCD
  • اسپیلت
  • حمام
  • دوش
  • بالکن قابل استفاده
  •  آشپزخانه در سوئیت
  • ظروف پخت‌وپز در برخی از اتاق‌ها 
  • مینی‌بار
  • اتو
  • میز آرایش
  • کتری برقی برای آب‌جوش

فاصله هتل گدروشیا از دیگر مکان های شهر چابهار

هتل گدروشیا به اماکن تفریحی و مراکز خرید شهر چابهار نزدیک است. برای سفر با تور چابهار این هتل گزینه مناسبی برای اقامت خواهد بود. برای خرید انواع سوغات و دیگر لوازم مرکز خرید خود هتل گدروشیا گزینه قابل قبولی به حساب می‌آید. این هتل به بندر چابهار نزدیک بوده و با اجاره خودرو از هتل می‌توانید در کل بندر به گشت‌وگذار بپردازید. هتل گدروشیا با فاصله بسیار کمی از بازار سنتی چابهار واقع شده است. همچنین در نزدیکی این هتل مراکز خرید و دیگر مراکز مهم شهر چابهار نیز به چشم می‌خورند. نکته جالب در رابطه با نام این هتل این است که در گذشته یونانیان این نام را برای استان بلوچستان انتخاب کرده بودند و بعدها هتلی با این نام در شهر چابهار تاسیس شد.

رزرو آنلاین هتل گدروشیا

برای رزرو اتاق مد نظر در هتل گدروشیا چابهار بهتر است پیش از سفر از طریق سایت‌های معتبر اقدام نمایید. باتوجه به برنامه‌ریزی سفر و همچنین تعداد نفرات، واحد و اتاق مناسب خود را انتخاب کنید. در این هتل اتاقی با ظرفیت 6 نفر نیز در نظر گرفته شده و برای رزرو اتاق محدودیتی برای شما وجود ندارد. اگر تعداد همسفران شما زیاد است نگران نباشید؛ در هتل گدروشیا 20 اتاق وجود داشته که می‌توانید هر کدام را به دلخواه و باتوجه به تعداد نفرات همراه خود برگزینید.

کلام پایانی

هتل گدروشیا چابهار در مرکز شهر و در نزدیکی بازار سنتی چابهار واقع شده است. این هتل در دو طبقه و 20 اتاق بنا گردیده که اتاق‌های آن تا 6 تخت نیز ظرفیت دارند. صبحانه و بار رایگان در اتاق‌های این هتل یکی از امکانات ویژه آن به شمار می‌روند. برای رزرو اتاق در هتل گدروشیا می‌توانید به‌صورت آنلاین و از طریق سایت‌های معتبر اقدام نمایید. بانوان با کارت شناسایی معتبر و زوجین نیز با صیغه نامه محضری می‌توانند در این هتل اقامت داشته باشند. 

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است