Hotel Castello Mare

امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Castello Mare

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
ورود پت
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
اتاق ورزش
زمین تنیس
فضای سبز
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
اتاق جلسه
آمفی تأتر
آرایشگاه
هتل Castello Mare Hotel یکی از بهترین هتل های 5 ستاره باتومی است که در چند قدمی سواحل زیبای دریای سیاه واقع شده و همه روزه میزبان گردشگران تور باتومی می باشد. قرارگیری هتل Castello Mare Hotel در ساحل سبب شده چشم انداز بی نظیری از قسمت های مختلف ساختمان آن شاهد باشیم. یکی از ویژگی هایی که این هتل را به یکی از معروف ترین و لوکس ترین هتل های شهر تبدیل کرده، معماری بی نظیر بنای آن است که در همان نگاه اول نظر هر بیننده را به خود جلب خواهد کرد. در ادامه این مقاله با لحظه آخر همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این هتل در اختیارتان قرار دهیم.
مشخصات هتل Castello Mare Hotel
هتل Castello Mare Hotel شامل بخش های متعددی از جمله 87 اتاق، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اتاق جلسه و ملاقات، استخر، باشگاه بدن سازی، باغ و فضای باز و غیره است که همگی آن ها به بهترین و پیشرفته ترین امکانات مجهز شده و در اختیار اقامتگاه کنندگان و گردشگران تور باتومی قرار گرفته است. این امکانات شامل موارد بسیاری است که ما در این بخش به ذکر برخی از آن ها اکتفا می کنیم: اینترنت وای فای رایگان، ساحل اختصاصی، خدمات آرایشی – بهداشتی، میز تور، دستگاه خودپرداز، سیستم تهویه مطبوع، سرویس ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، روم سرویس، سرو صبحانه در اتاق و غیره. گردشگران تور گرجستان بهتر است بدانند که این هتل تا فرودگاه باتومی حدود 20 کیلومتر و با دریا 50 متر فاصله دارد.
قوانین هتل Castello Mare Hotel
گردشگران که در سفر به باتومی این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند، توجه داشته باشند که اقامت در این هتل نیازمند رعایت اصولی است که در ادامه به ذکر آن ها می پردازیم:
1. تحویل اتاق های رزرو شده: 14:00.
2. تخلیه اتاق های رزرو شده: 12:00.
3. ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز است.
4. سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع است.
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است