Hotel Miracle Resort

امتیاز 4.3 از 5 | از 103 کاربر
Hotel Miracle Resort
Hotel Miracle Resort
Hotel Miracle Resort
Hotel Miracle Resort
Hotel Miracle Resort
Hotel Miracle Resort
Hotel Miracle Resort تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Miracle Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل میراسل ریزورت یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که هتلی ساحلی محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره در سال 2005 در نزدیکی ساحل لارا ساخته شد که حدودا 10 کیلومتر با مرکز آنتالیا فاصله دارد. هتل میراسل ریزورت با 9 طبقه و 694 اتاق از معماری و طراحی جالبی برخوردار است. ساختمان هتل سقف های بسیار بلند و شیشه ای دارد، به طوری که از فضای داخل می توانید آسمان را مشاهده کنید. این هتل از دو ساختمان منحنی تشکیل شده است که یک پل شیشه ای آن ها را به هم وصل می کند. پل شیشه ای مورد نظر در واقع یک رستوران مکزیکی است. حتی آسانسورهای هتل به صورت شیشه ای هستند و شما می توانید از داخل آسانسور منظره حیاط هتل و دریا را تماشا کنید.

زیبایی های هتل Miracle Resort به همین موارد ختم نمی شود و قسمت اعظم آن مربوط به محوطه بیرونی هتل است. محوطه هتل دارای یک استخر بسیار بزرگ، پل چوبی، زمین تنیس و فضایی برای بازی کودکان می باشد. استخر هتل که نقش زیادی در جذابیت هتل دارد و یکی از بزرگترین استخرهای هتلی آنتالیا به شمار می رود. هتل میراسل ریزورت دارای برنامه های روزانه متنوعی است که بر روی دیوار هتل قرار داده می شود. هر فرد می تواند در ابتدای روز برنامه ها را مطالعه کند سپس در برنامه هایی که برایش جالب است، شرکت کند.

اما چه تفاوتی میان ریزورت و هتل های معمولی وجود دارد؟ هتل های معمولی بیشتر به عنوان مکانی برای استراحت و تهیه خوراک و وعده های غذایی رزرو می شوند. معمولا افراد در این هتل ها استراحت می کنند، غذا را صرف می کنند و پس از آن برای انجام تفریح و سرگرمی از هتل خارج می شوند. این در حالی است که ریزورت تنها به منظور استراحت و صرف غذا مورد استفاده قرار نمی گیرد بلکه امکانات و خدمات قابل توجهی را شامل می شود. امکاناتی که به افراد اجازه می دهد در این مکان به تفریح و سرگرمی و ریلکس کردن بپردازند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی هتل میراسل ریزورت

Miracle Resort Hotel دارای امکانات رفاهی مختلفی می باشد. این هتل مجهز به اینترنت وای فای، هواساز سالن هتل، مرکز اجتماعات، سالن تئاتر، صندوق امانات، فروشگاه، پارکینگ، مینی کلاب، آرایشگاه مو، تلویزیون، کیوسک، سوپر مارکت، هواساز اتاق، سرویس اتاق، وی-لن WLAN ، خدمات پزشکی، اتاق تلویزیون، خدمات خشک شویی و لباس شویی، انبار چمدان، خدمات مخصوص افراد کم توان، امکان کرایه اتومبیل و صرافی است.

همچنین حمام ترکی، سونا، اتاق ماساژ، ساحل اختصاصی، استخر در فضای آزاد، استخر سرپوشیده، دو استخر مخصوص کودکان به‌ همراه سرسره آبی، صندلی مخصوص آفتاب و سایبان از دیگر خدمات رفاهی هتل میراسل ریزورت است. از امکانات ورزشی این هتل نیز می توان به باشگاه بدنسازی، چهار زمین تنیس، دو زمین فوتبال و یک سالن بسکتبال اشاره کرد.

امکانات پذیرایی و رستوران

به طور کلی هتل میراسل آنتالیا شامل 5 رستوران به نام های رستوران TURKUAZ، رستوران آلاکارته MEXICAN، رستوران آلاکارته MIRACOLO، رستوران آلاکارته ANATOLIA  و رستوران آلاکارته  LAGOS است. در رستوران اصلی وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می شوند. در سایر رستوران های هتل، هر کدام نوعی از غذا سرو می شود. غذاهای رستوران به انواع مختلفی چون غذاهای مکزیکی، غذاهای ایتالیایی، غذاهای سنتی ترکیه، غذاهای دریایی و ... تقسیم می گردد. برای استفاده از این رستوران ها باید از قبل نوبت رزرو کرد. علاوه بر رستوران، هتل دارای چند کافه چون کافه لابی، کافه ساحلی و کافه کنار استخر است.

از امکانات پذیرایی و غذاخوری هتل میراسل ترکیه می توان به کافه، رستوران غیر سیگاری با تهویه مطبوع ، صندلی های بلند و یک منطقه جداگانه برای افراد سیگاری، وعده های غذایی کامل همراه با نوشیدنی، مینی بار، میان وعده ها، تنقلات و ... اشاره کرد. مهمانان برای وعده های صبحانه، ناهار و شام می توانند با بوفه از خود پذیرایی کنند یا اینکه غذا را از روی منو سفارش دهند. در صورتی که افرادی تمایل به صرف غذاهای رژیمی و گیاهی داشته باشند، این امکان برای آن ها فراهم می شود. انواع نوشیدنی ها نیز در چهار بار هتل برای مهمانان فراهم است.

تفریحات هتل میراسل ریزورت

تفریحات زیادی در هتل میراسل ریزورت وجود دارد که مهمانان از طریق آن ها می توانند لذت و هیجان را تجربه کنند. افرادی هم که به آب و ورزش های آبی علاقه مندند می توانند از تفریحاتی چون استخرهای روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، سرسره آبی برای تمامی سنین، نوشیدنی های تازه در کنار استخر، سالن های آفتاب و سایه بان، قایق موتوری، قایق پارویی، قایق موزی، قایق کانو، قایق سواری، اسکی روی آب، موج سواری، جت اسکی، کاتاماران ینگ، ماهیگیری و غواصی در هتل لذت ببرند.

در هتل میراسل آنتالیا ترکیه افرادی که علاقه مند به بازی و ورزش گروهی هستند می توانند اوقات خود را به بازی ها و ورزش های مختلفی اختصاص بدهند. این هتل دارای امکانات ورزشی بسیاری چون 2 زمین فوتبال، والیبال ساحلی، والیبال، بسکتبال، هندبال، 4 زمین تنیس، بدمینتون و بیلیارد است. علاوه بر این ها، امکانات لازم برای بازی هایی چون بوچی، مینی گلف، دارت، ایروبیک، کالستیک، ژیمناستیک و تیراندازی با کمان وجود دارد. امکانات تفریحی دیگری چون برنامه های سرگرم کننده، موسیقی زنده، یک باشگاه حرکات موزون، باشگاه شادی مخصوص کودکان، یک کلوپ مخصوص کودکان و یک کلوپ تفریحی در هتل میراسل ریزورت وجود دارد. در هنگام شب نیز هتل برنامه هایی چون نمایش، مسابقه بینگو و شعبده بازی را برگزار می کند.

اتاق های هتل میراسل ریزورت

هتل میراسل ریزورت به طور کلی شامل 9 طبقه و 694 اتاق است. اتاق های هتل به چند دسته اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، اتاق های جونیور سوئیت و اتاق های ویژه معلولین تقسیم می شوند. 425 اتاق هتل دو تخته و 12 تای آن سوئیت جونیور هستند. از طریق آسانسور می توان به تمامی طبقات دسترسی پیدا کرد. نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام شده و مینی بار آن شارژ می شود. از اغلب اتاق های هتل می توان منظره دریا را تماشا کرد. در صورت داشتن سوال، پرسنل قسمت پذیرش با روی باز پاسخگوی مهمانان هستند.

امکانات اتاق ها

اتاق های هتل میراسل ترکیه دارای تخت دو نفره یا یک تخت خواب بزرگ هستند و کف آن ها موکت قرار دارد. در صورت نیاز می توان سفارش تخت کودک داد. در این اتاق ها نظافت به صورت روزانه انجام می شود و حوله ها هر روز تعویض می گردند. از امکانات اتاق های هتل می توان به اتاق رختکن، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت وای فای، امکانات متنوع برای افراد معلول، دسترسی به صندلی های چرخدار، بالکن، تهویه ‌مطبوع، تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای، میز و صندلی، کاناپه راحتی، کتری برقی، تجهیزات چای و قهوه، مینی‌بار و حمام اختصاصی به‌ همراه وان، سشوار و لوازم‌بهداشتی اشاره کرد.

فاصله هتل Miracle Resort از مکان های مهم آنتالیا

هتل میراسل ریزورت از مرکز آنتالیا حدودا 10 کیلومتر فاصله دارد که از نظر زمانی تقریبا 20 دقیقه می شود. همچنین فاصله هتل از مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم 2.4 کیلومتر، از فرودگاه آنتالیا 8.3 کیلومتر، از دروازه هادریان 13.9 کیلومتر، از برج ساعت 14.2کیلومتر، از شهر باستانی مارینا 14.4 کیلومتر، از ساحل بی ال ام 15 کیلومتر، از آکوالند آنتالیا 16.3 کیلومتر و از آکواریوم آنتالیا 18 کیلومتر است. از آن جایی که از هتل تا مرکز شهر کمی فاصله وجود دارد برای رفتن به مرکز شهر می توانید از تاکسی، ایستگاه اتوبوس یا موتورهای شارژی استفاده کنید.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است