Hotel Crystal Deluxe

امتیاز 4.8 از 5 | از 103 کاربر
hotel Crystal Deluxe
hotel Crystal Deluxe
hotel Crystal Deluxe
hotel Crystal Deluxe
hotel Crystal Deluxe
hotel Crystal Deluxe
hotel Crystal Deluxe تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Crystal Deluxe

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

به جرئت می توان گفت که شهر آنتالیا ترکیه یکی از زیباترین شهرهای جهان بوده و به خاطر جاذبه های توریستی بی نظیری که دارد، سالانه پذیرای گردشگران بسیاری می باشد. از این رو در آنتالیا برای مسافران امکانات رفاهی و اسکانی بسیار خوبی تدارک دیده شده است.

باید توجه داشت مهم ترین چیزی که برای سفر باید در نظر گرفت، محل اسکان می باشد. یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا، هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر است که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره در این شهر بوده و در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد و هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می باشد.

هتل Hotel Crystal Deluxe آنتالیا علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی که در برای مهمانان خود در نظر گرفته است، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد که باعث شده گردشگران بسیاری در سفر به آنتالیا این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. فاصله هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر تا مرکز شهر 37 کیلومتر و تا فرودگاه 56 کیلومتر است که به راحتی می توانید در عرض یک ساعت خود را به آن جا برسانید.

هتل  Crystal Deluxe آنتالیا دارای 356 اتاق است که از نظر چشم انداز و ظرفیت انواع مختلفی دارند و بسته به سلیقه خود می توانید هر کدام که مد نظرتان است را انتخاب کنید. نمای بیرونی این هتل بسیار زیبا  بوده و نمای درونی آن نیز جذاب و آرامش بخش است.

نکته قابل توجه برای اقامت در هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر این است که  این هتل در فضایی به مساحت 8000 متر مربع واقع شده و شما می توانید با اسکان در آن، هر روز صبح شاهد تماشای طلوع آفتاب و چشم انداز زیبای ساحل اختصاصی در حاشیه دریا و رنگ آبى مدیترانه باشید که دیدن این مناظر روح هر شخصی را جلا می دهد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر به خاطر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی بسیار خوبی که برای مسافران در نظر گرفته است، یکی از پیشنهادهای تورهای ترکیه به گردشگران می باشد. همچنین زیبایی و جذابیت این هتل به حدی است که اگر یک بار در آن اقامت داشته باشید، قطعا در سفر بعدی خود نیز این هتل را برای اسکان انتخاب خواهید کرد.

هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر یک ریزورت می باشد در رابطه با تفاوت آن در مقایسه با هتل های معمولی می توان این گونه گفت که هتل ها تنها یک مکانی برای اقامت چند روزه و ارائه غذا به مسافران می باشند که بسته به چشم اندازهایی که ممکن است داشته باشند، طرفداران مخصوص به خود را دارند. اما ریزورت ها معمولا سوپر لوکس بوده و خدمات و امکانات متنوعی را به مسافران ارائه می دهند.

هتل ها معمولا درون شهرها و خیابان ها و نزدیک جاذبه های گردشگری، فرودگاه ها و فروشگاه ها قرار دارند، ولی ریزورت ها معمولا در نزدیکی طبیعت  قرار داشته و از چشم اندازهای بسیار زیبایی برخوردارند. هدف از انتخاب ریزورت ها معمولا فراتر از یک اقامت ساده و خوردن غذا است و مردم اغلب آن ها را برای تفریح و ریلکس کردن در طبیعت انتخاب می کنند.

هتل ها خدماتی مانند وای فای، سرویس اتاق و خشکشویی را در اختیار مهمانان قرار می دهند ولی خدماتی که ریزورت ها به مسافران ارائه می دهند عبارتند از: باشگاه، اسپا، غواصی،  ماهیگیری و ... که این ها تفاوت های هتل معمولی و ریزورت ها هستند و هر فردی که به آنتالیا سفر می کند بسته به آن که برای  سفر کاری و یا تفریحی به آنجا سفر کرده باشد، می تواند هتل های درون شهر و یا ریزورت های خارج از شهر و در دل طبیعت را انتخاب کند .

امکانات رفاهی هتل  Hotel Crystal Deluxe   

همانطور که گفتیم هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر، امکانات بسیار خوبی را برای مسافران خود در نظر گرفته است تا در پایان سفر، خاطره ای خوش از آنتالیا را به یادگار داشته باشند. برخی از این امکانات عبارتند از:

پذیرش 24 ساعته مهمان در هتل، از ویژگی های خوب آن به شمار می آید.

همچنین کارکنان آن ترکی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کنند. از این رو وقتی در این هتل ساکن هستید مشکلی برای رفع نیازهای مورد نیاز خود نخواهید داشت.

علاوه بر آن هتل Hotel Crystal Deluxe، برای مسافران خود تا زمانی که مستقر هستند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته است. 

از دیگر امکانات این هتل دسترسی به اینترنت رایگان در تمام قسمت ها می باشد.

هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر خدمات خشکشویی و اتوشویی را نیز برای مسافران فراهم کرده است.

در هنگام ورود به هتل کریستال دلوکس باربر وسیله ها و چمدان هایتان را تا اتاق مورد نظر منتقل می کند. 

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این هتل، در نظر گرفتن اتاق هایی برای جلسات و همایش ها است، تا اگر برای مسئله کاری به این شهر سفر کرده باشید، بتوانید به راحتی قرارهای کاری خود را برگزار کنید.

از دیگر مزایای هتل Hotel Crystal Deluxe منویی غذایی متنوع از انواع غذاهای ترکیه ای، مکزیکی، بین المللی و آسیایی است که باعث می شود مسافران بر طبق ذائقه خود غذای مورد علاقه شان را سفارش دهند. 

در آن جا شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید.

وجود یک صرافی در داخل این هتل نیز سبب شده است تا مسافران بتوانند به راحتی تبدیل ارز انجام داده و مشکلی در این زمینه نداشته باشند. 

در هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر خدمات سلامت و زیبایی مانند باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا، اسپا، ماساژ، پدیکور، مانیکور، چترهای خورشید و خدمات آرایشی نیز برای مسافران وجود دارد که باعث رضایت بالای مسافران از این هتل شده است. همچنین اگر فرزند کوچکی به همراه دارید، هتل Hotel Crystal Deluxe آنتالیا خدمات نگهداری از کودک را نیز در هتل تعبیه کرده است که  توانسته با وسایل بازی و زمین‌بازی متنوع  برای کودکان محیط جذابی را برای آنان فراهم کند.

بیلیارد، حمام ترکی، تنیس روی میز، استخر رو باز، بولینگ، کلاب شبانه، سالن ورزشی گلف، کلاب کودکان، جکوزی و کرایه اتومبیل از دیگر امکاناتی است که هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر برای مهمانان در نظر گرفته است.

اتاق های هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر

هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر آنتالیا دارای 356 اتاق به شرح زیر است:

  1. 309 اتاق استاندارد 27 متری با ظرفیت 3 نفر و شامل بالکن
  2. 41 اتاق خانوادگی 40 متری با ظرفیت 4 نفر و شامل دو اتاق خواب
  3. 3 سوئیت پاشا 55 متری با ظرفیت 4 نفر و شامل 1 اتاق خواب و 1 پذیرایی
  4. 3 اتاق ویژه معلولین که 27 متر مساحت دارد

تمامی اتاق های این هتل با تجهیزات کامل از جمله تلویزیون، مبل، تخت خواب، ماهواره، تلفن، گاوصندوق، میز، کمد، یخچال، سرویس بهداشتی، حمام، حوله، سشوار و انواع وسایل بهداشتی می باشد که افراد برای اقامت در آن هیچ کمبودی را احساس نخواهند کرد. همچنین در هنگام رزرو هتل به این نکته دقت داشته باشید که برخی اتاق ها دارای چشم انداز دریا و برخی دیگر دارای چشم انداز باغ هستند. 

قوانین هتل Hotel Crystal Deluxe

هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر آنتالیا نیز مانند تمامی هتل ها قوانین خاص خود را دارد که باید برای اقامت در آن جا قوانین را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از: 

  1. ساعت تحویل ساعت 14 بوده و ساعت تخلیه 12 ظهر می باشد. 
  2. برای کودکان زیر6سال، هزینه اقامت در صورت استفاده نکردن از سرویس اضافه که به صورت مبل تخت خواب شو و یا تخت تاشو می باشد به صورت رایگان است و برای کودکان بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود.
  3. همچنین مهمان ها اجازه آوردن هیچ گونه حیوانی را به داخل هتل ندارند.

فاصله هتل Crystal Deluxe از مکان های مهم آنتالیا

فاصله هتل کریستال دلوکس ریزورت کمر آنتالیا تا مرکز شهر 37 کیلومتر، تا فرودگاه 56 کیلومتر، تا پارک مون لایت 1.3 کیلومتر و تا پارک فولکوریک یوروک 1.4 کیلومتر است كه رفتن به آنجا کمتر از 5 دقیقه زمان می برد. 

تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است