Hotel Sheraton Ankara Convention Center

امتیاز 4.5 از 5 | از 102 کاربر

امکانات Hotel Sheraton Ankara Convention Center

آسانسور
اتاق سیگار
اتاق ماساژ
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
دستگاه ATM
رستوران
فضای سبز
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
ورود پت

شهر آنکارا همواره هتل های با کیفیتی را در دل خود جای داده است. یکی از این هتل های آنکارا Sheraton Ankara Hotel Convention Center می باشد.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

Sheraton Ankara Hotel Convention Center در مرکز شهر آنکارا قرار دارد و امکانات و خدمات ویژه ای دارد. از امکانات این هتل می توان به باغ، تراس، مرکز سلامت، مرکز تناسب اندام جدید و به روز، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، پارکینگ رایگان، زمین اسکواش، باشگاه بدنسازی، سونا، حمام آبگرم و خدمات ماساژ می باشد. رستوران هتل غذاهای بومی و بین المللی را با کیفیت بالایی طبخ می کند و در اختیار میهمانان و گردشگران تور آنکارا قرار می دهد. لازم به ذکر است که میهمانان هتل می توانند حیوانات خانگی را همراه خود به داخل هتل ببرند. همچنین در صورت تمایل و با پرداخت هزینه اضافه امکان استفاده از تجهیزات: زمین تنیس، اسب سواری، بدمینتون، دارت و استخر جدول نیز وجود دارد.

تمامی اتاق های این هتل مجهز به امکاناتی نظیر: تلویزیون صفحه تخت با کیفیت تصویر بالا، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، سرویس بهداشتی، تلفن، لوازم بهداشتی، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های تمیز می باشد. اتاق های متنوع هتل شامل: اتاق های غیر سیگاری، اتاق های استاندارد 2 تخته و سوئیت می باشد و گردشگران تور آنکارا می توانند به دلخواه هر یک را رزرو کنند.

هتل شراتون در فاصله حدود 22 کیلومتری از فرودگاه آنکارا و در فاصله حدود 1.5 مایلی از ایستگاه مترو قرار دارد. فاصله حدودی هتل از نقاط مهم دیگر شهر به شرح زیر می باشد: تا پارک سگمنلر 0.4 مایل، تا برج آتاوکول 1 مایل، تا کوه المعتق 25 مایل، تا قلعه آنکارا 3 مایل، تا مرکز فرهنگی آتاتورک 3.3 مایل، تا خیابان کارانفیل 1.3 مایل، تا خیابان کنور 1.2 مایل است. گردشگران تور ترکیه در این هتل مجلل و لوکس می توانند اقامت دلپذیری را تجربه کنند و سفری خاطره انگیز برای خود رقم بزنند. 

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است