Hotel Movenpick Ankara

امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Movenpick Ankara

آرایشگاه
آسانسور
آمفی تأتر
اتاق جلسه
اتاق سیگار
اتاق ماساژ
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
دستگاه ATM
رستوران
سونا
فروشگاه
کافی شاپ
کافی نت
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
مراقبت کودک
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق

هتل Movenpick Hotel Ankara هتلی لوکس و 5 ستاره در شهر آنکارا است که به لطف ارائه خدمات و امکانات لوکس، قیمتی رقابتی دارد، جزء برترین هتل های آنکارا قرار گرفته و در میان گردشگران از توجه ویژه ای برخوردار می باشد. هتل Movenpick Hotel Ankara در قلب منطقه Sogutozu واقع شده و گردشگران با اقامت در این هتل فاصله مناسبی تا برخی از نقاط شهر خواهند داشت.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

از نظر گردشگران، جذاب ترین قسمت هتل Movenpick Hotel Ankara رستورانش است. گردشگران تور آنکارا می توانند در رستوران هتل سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را میل کنند و تمامی وعده های غذایی با بهترین کیفیت برای گردشگران سرو می شود چرا که هتل در تهیه مواد اولیه غذاها نظارت سختگیرانه ای داشته و آشپزان هتل مجرب می باشند. لازم به ذکر است در کنار وعده های پیش غذا و دسر که به صورت سلف سرویس سرو شده و گردشگران محدودیتی بابت استفاده از آن ها ندارند، وعده صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و گردشگران می توانند وعده صبحانه را در اتاق ها نیز سفارش دهند.

هتل Movenpick Hotel Ankara دارای کافی شاپ نیز می باشد. کافی شاپ محیطی لوکس و بزرگ داشته و خدمات مختلفی مانند برگزاری جشن های تولد و غیره را ارائه می دهد. گردشگران در کافی شاپ هتل می توانند انواع نوشیدنی های گرم، سرد و محلی در کنار انواع دسرها را به صورت رایگان سفارش دهند اما برخی از انواع نوشیدنی های بین المللی دارای هزینه جداگانه می باشند.

اتاق های هتل دارای امکانات متنوعی مانند سیستم های تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون دیواری، سرویس های بهداشتی و حمام لوکس، قهوه ساز و چای ساز می باشند. همچنین تمام اتاق های هتل دارای چشم انداز زیبایی از شهر هستند. گردشگران از خدمات روم سرویس 24 ساعته و نظافت روزانه اتاق ها به صورت رایگان برخوردار می شوند اما در صورتیکه قصد بهرمندی از خدمات لاندری، اتوشویی و خشکشویی را دارند می بایست هزینه جداگانه پرداخت نمایند.

هتل استخری سروپشیده دارد. استخر هتل مناسب بزرگسالان و و کودکان بوده و در کنار آن، سوناهای خشک، بخار و جکوزی نیز وجود دارد که استفاده از آن ها رایگان می باشد. گردشگران می توانند در کلوپ سلامت هتل از باشگاه بدنسازی بزرگ و مجهز برخوردار شده و در کنار آن، از خدمات ماساژ هم بهرمند شوند. لازم به ذکر است خدمات ماساژ بدن به صورت رایگان ارائه می شود اما برای خدمات ماساژ اسپا و حمام ترکی می بایست هزینه جداگانه پرداخت شود.

از دیگر خدمات و امکاناتی که هتل Movenpick Hotel Ankara ارائه می دهد به خدمات و امکانات برای معلولین به صورت رایگان، صندوق امانات در لابی و اتاق ها، زنگ بیداری، سوئیت های خانوادگی و ماه عسل، سالن های آرایشی، پیرایشی و زیبایی، خدمات ترانسفر فرودگاهی و شاتل سرویس با هزینه جداگانه، پارکینگ اختصاصی و اینترنت پرسرعت بی سیم در تمامی نقاط هتل به صورت رایگان، صرافی و تیکت سرویس.

همچنین گردشگرانی که با خود کودک به همراه دارند می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از وعده غذایی مخصوص کودکان، خدمات نگهداری از کودک و اتاق سرگرمی کودکان هم بهرمند شوند.

در ادامه در صورتیکه گردشگران تور آنکارا قصد دارند هتل Movenpick Hotel Ankara را جهت اقامت انتخاب کنند خوب است با فاصله هتل تا برخی از نقاط شهر آشنا شوند:

200 متر تا Armada.

700 متر تا ASTI.

1.7 کیلومتر تا کتابخانه ملی ترکیه.

2.3 کیلومتر تا Ak Saray.

2.8 کیلومتر تا Anitkabir.

2.9 کیلومتر تا موزه Anitkabir Ataturk.

همچنین فاصله هتل Movenpick Hotel Ankara تا فرودگاه Ankara Esenboga 27.5 کیلومتر می باشد.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است