Hotel Ankara HiltonSa

امتیاز 4.2 از 5 | از 103 کاربر
هتل Ankara HiltonSa
سالن تناسب اندام هتل
استخر هتل
پذیرش هتل
لابی هتل
امکانات هتل هتل Ankara HiltonSa
لابی هتل تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Ankara HiltonSa

آرایشگاه
آسانسور
آمفی تأتر
اتاق جلسه
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اتاق ماساژ
اتاق ورزش
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
بیزینس سنتر
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
خدمات فکس
دستگاه ATM
رستوران
سالن زیبایی
سونا
صرافی
فروشگاه
فضای سبز
کافی شاپ
کافی نت
کرایه خودرو
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
مراقبت کودک
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
ورود پت

هتل Ankara HiltonSa از برترین و محبوب ترین هتل های 5 ستاره شهر آنکارا است که می تواند بهترین انتخاب برای گردشگران باشد که به صورت گروهی یا خانوادگی به آنکارا سفر می کنند. در ادامه به بررسی هتل Ankara HiltonSa آنکارا خواهیم پرداخت. هتل آنکارا هیلتون سا جزء هتل های لوکس به حساب می آید. از نمای لابی و نقاط مختلف هتل تا سرویس های بهداشتی اتاق ها با سنگ های مرمر تزئین شده اند. گردشگران تور آنکارا در تمامی نقاط هتل از اینترنت پرسرعت بی سیم به صورت رایگان بهرمند شده و در اتاق ها هم می توانند از اینترنت کابلی استفاده نمایند.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

اتاق های هتل Ankara HiltonSa

اتاق های هتل Ankara HiltonSa در شهر آنکارا یکی از لوکس ترین دکوراسیون ها را در میان اکثر هتل های آنکارا و ترکیه را دارند. تمامی اتاق ها دارای چشم انداز زیبا از شهر بوده و مجهز به امکانات مختلفی مانند سیستم های تهویه مطبوع مدرن(که در سال 2018 تعویض شده اند)، تخت خواب های دیواری، تلویزیون دیواری بزرگ، یخچال، مبلمان و غیره هستند. از نظر گردشگران جذاب ترین بخش اتاق ها سرویس بهداشتی و حمام اتاق می باشد، چراکه فضای سرویس بهداشتی بزرگ بوده و با سنگ مرمر تزئین شده است. همچنین حمام هم دارای چشم انداز زیبایی از شهر می باشد.

اتاق های موجود در این هتل به شرح زیر هستند:

  1. اتاق دونفره لوکس به مساحت 26 مترمربع
  2. اتاق مهمان کینگ به مساحت 28 مترمربع
  3. اتاق دونفره میهمان به مساحت 28 مترمربع
  4. اتاق لوکس اجرایی دوقلو به مساحت 28 مترمربع
  5. اتاق لوکس کینگ به مساحت 28 مترمربع
  6. اتاق لوکس کینک اجرایی به مساحت 28 مترمربع
  7. سوئیت کنکایا به مساحت 47 مترمربع
  8. سوئیت لوکس کینگ به مساحت 56 مترمربع
  9. سوئیت آپارتمانی به مساحت 56 مترمربع
  10. اتاق خانوادگی به مساحت 56 مترمربع
  11. سوئیت پایتخت به مساحت 58 مترمربع
  12. سوئیت خانواده کینگ

امکانات هتل آنکارا هیلتون سا

هتل دارای استخر داخلی و سرپوشیده است. دو استخر برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده و در کنار آن، میز سرو انواع نوشیدنی های بین المللی نیز قرار دارد. گردشگران می توانند از سونا و جکوزی به صورت رایگان استفاده نمایند اما جهت برخورداری از حمام ترکی می بایست به کلوپ سلامت مراجعه کرده و هزینه جداگانه پرداخت کنند. در کلوپ سلامت امکانات و خدمات مختلفی ارائه می شود. در قسمتی از کلوپ باشگاه بدنسازی وجود دارد که مجهز به دستگاه ها و امکانات متنوعی بوده و گردشگران با پرداخت هزینه جداگانه می توانند مربی خصوصی بدنسازی هم داشته باشند. در قسمت دیگر خدمات ماساژ ارائه می شود، خدمات ماساژ بدن به صورت رایگان است اما گردشگران جهت برخورداری از خدمات ماساژ اسپا می بایست هزینه جداگانه پرداخت کنند.

از دیگر امکانات موجود در هتل می توان به روم سرویس 24 ساعته، نظافت روزانه اتاق ها، صندوق امانات در لابی و اتاق ها، اتاق های مجزا جهت استعمال انواع دخانیات، پارکینگ اختصاصی، ارائه خدمات و امکانات برای معلولین اشاره کرد که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد. 

خدمات با هزینه جداگانه هم عبارتند از لاندری، اتوشویی، خشکشویی، وعده غذایی کودکان، ترانسفر فرودگاهی و شاتل سرویس، ورود حیوانات اهلی، فکس و فوتکپی، اجاره خودرو، دستگاه خودپرداز، صرافی، فروشگاه، کلاس های آشپزی، سالن های آرایشی، پیرایشی و زیبایی.

یکی از زیباترین و جذاب ترین بخش هتل Ankara HiltonSa، رستوانش است. رستوران هتل یکی از لوکس ترین و بهترین رستوران ها در سطح شهر است. رستوران هتل Ankara HiltonSa محیطی لوکس، زیبا و دلنشین داشته و با دقت بیشتر متوجه می شوید که استانداردهای یک رستوران لوکس در این رستوران رعایت شده است، همچنین لازم به ذکر است که بگوییم سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می شود. وعده صبحانه به صورت رایگان بوده و گردشگران می توانند وعده صبحانه خود را در اتاق ها سفارش دهند. برای دو وعده ناهار و شام، رستوران انواع غذاهای دریایی، محلی، اروپایی و بین المللی را با بهترین کیفیت سرو می کند. همچنین در برخی از شب ها، وعده غذایی شام به حالت موضونی بوده و گردشگران جهت شرکت در برنامه های هیجان انگیز رستوران می بایست پوششی متناسب به موضون آن داشته باشند. لازم به ذکر است شرکت در برنامه های هیجان انگیز رستوران، پخش موسیقی زنده و غیره رایگان نبوده و هزینه جداگانه می بایست بابت آن ها پرداخت نمود.

قوانین هتل هیلتون سا در آنکارا

-ساعت ورود به اتاق ها 14 و ساعت تحویل دادن ان ها 12 می باشد. 

-افراد بالای 18 سال بزرگسال به حساب می آیند.

-ورود حیوانات خانگی مجاز است. 

فاصله هتل هیلتون سا آنکارا از مکان های گردشگری مهم

در ادامه گردشگرانی که قصد دارند در هتل Ankara HiltonSa اقامت داشته باشند خوب است با فاصله هتل تا برخی از نقاط شهر آشنا شوند:

  • 0.2 کیلومتر تا مرکز خرید Karum.
  • 0.3 کیلومتر تا پارک Kugulu.
  • 0.4 کیلومتر تا خیابان آرژانتین.
  • 0.6 کیلومتر تا Tunali Hilmi Caddesi.
  • 0.9 کیلومتر تا پارک Segmenler.
  • 1.7 کیلومتر تا خیابان های Konur و Karanfil.
  • 1.8 کیلومتر تا برج Atakule.
  • 44 کیلومتر تا قلعه آنکارا
  • 26.1 کیلومتر تا فرودگاه آنکارا
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است