Hotel The Leela Ambience Convention Delhi

امتیاز 4.9 از 5 | از 101 کاربر

امکانات Hotel The Leela Ambience Convention Delhi

اتاق جلسه
اتاق سیگار
اتاق ماساژ
آسانسور
استخر
اسنک بار
اعلام حریق
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
خدمات اتاق
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
دستگاه ATM
رستوران
سونا
فضای سبز
کافی شاپ
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
مراقبت کودک
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
شهر دهلی یکی از شهرهای مهم گردشگری در کشور هند است که هتل های زیادی را در خود جای داده است. یکی از هتل های 5 ستاره و شیک این شهر The Leela Ambience Convention Hotel Delhi نام دارد که در ادامه اطلاعاتی از آن در اختیار شما قرار می دهیم.
The Leela Ambience Convention Hotel Delhi دارای امکاناتی نظیر: مرکز تناسب اندام، لابی، اینترنت لابی، استخر روباز، پارکینگ رایگان، اتاق های مدرن، رستوران، مرکز آب گرم، سونا، سالن اجتماعات، مرکز تجارت، خشکشویی، صندوق امانات، حمام ترکی و خدمات ماساژ، خدمات خانه داری، خدمات نگه داری از کودکان، فکس، فتوکپی، اجاره اتومبیل، محل مخصوص سیگار کشیدن، شاتل فرودگاهی، سالن ورزشی، اسپا، خدمات بلیط، خدمات تبدیل ارز، اینترنت رایگان و کافی شاپ می باشد. در 4 رستوران  این هتل انواع غذاهای متنوع آسیایی و بین المللی سرو می شود و گردشگران تور دهلی می توانند به دلخواه در هر یک از آن ها غذا میل کنند. در رستوران "می کان" غذاهای جنوب آسیا و در "کافه کنس" غذاهای چینی و اروپایی طبخ می شود و در اختیار میهمانان گرامی قرار می گیرد.
هتل لیلا امبینس کانونشن حدود 480 اتاق و سوئیت دارد که تمامی آن ها دارای امکانات خوبی مانند: تهویه مطلوب، سیستم گرمایش مناسب، سرویس بهداشتی، تراس، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، قهوه ساز، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، حمام خصوصی با دوش مخصوص، تخت های استاندارد با ملحفه و بالشت های پاکیزه، فضای نشیمن و یخچال می باشد که گردشگران تور دهلی امکان استفاده از آن ها را دارند.
این هتل مدرن تا مرکز شهر دهلی حدود 20 دقیقه، تا فرودگاه دهلی 15 کیلومتر و تا بزرگراه ملی حدود 8 کیلومتر فاصله دارد. در هتل لیلا امبینس کانونشن ورود حیوانات خانگی مجاز بوده و گردشگران تور هند می توانند حیوانات خانگی خود را به همراه داشته باشند. 
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است