Hotel Golden Palace

امتیاز 4.3 از 5 | از 100 کاربر
 هتل گلدن پالاس ایروان
 هتل گلدن پالاس ایروان
 هتل گلدن پالاس ایروان
 هتل گلدن پالاس ایروان
 هتل گلدن پالاس ایروان
 هتل گلدن پالاس ایروان
 هتل گلدن پالاس ایروان تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Golden Palace

نت در اتاق
ترانسفر
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
پارکینگ
خدمات اتاق
ماهواره
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
گاو صندوق
پذیرش
جکوزی
امکانات ویژه معلولین
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق
آرایشگاه

هتل گلدن پالاس ایروان (Golden Palace Hotel)

کشور ارمنستان به دلیل نزدیکی با ایران از نقاط گردشگری با جاذبه ی فراوان برای ایرانیان به حساب می آید. پایتخت این کشور ایروان می باشد که از قدیمی ترین سکونت گاه های جهان است و آثار تاریخی و تفریحی بسیاری دارد.ایروان به دلیل جاذبه های فراوانش و توریست پذیر بودنش، دارای هتل ها و مراکز اقامتی بسیاری می باشد که هر کدام در رتبه  بندی های خاصی قرار دارند و مسافران با توجه به شرایطشان آن ها را انتخاب می کنند. یکی از هتل های خوب و محبوب این شهر هتل گلدن پالاس می باشد که هتلی 5 ستاره است و با مرکز شهر تنها 5 دقیقه فاصله دارد. این هتل در نزدیک هتل رادیسون بلو ایروان و ریزورت گلدن پالاس تساغکادزور در ناحیه کنترون قرار گرفته است. هتل گلدن پالاس دارای 11 طبقه و 36 اتاق میهمان می باشد

امکانات رفاهی هتل گلدن پالاس ایروان

هتل 5 ستاره گلدن پالاس دارای امکانات خوب و مناسبی می باشد که هر کدام از ان ها جهت رفاه حال مسافران لازم است و باید در اختیار هر مسافر قرار گیرد. این امکانات و خدمات شامل: اینترنت، سیستم تهویه، هوای مطبوع، سیستم گرمایشی، سالن آرایش و زیبائی، صرافی، محافظ شخصی، پزشک، آسانسور، لاندری، روزنامه، ترانسفر ، خشکشوئی، فکس، فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق چمدان، میز تور، پذیرش 24 ساعته،  تلویزیون و نظافت روزانه می شود.
اگر با خودروی خود به سفر آمده اید می توانید از پارکینگ هتل جهت پارک خودرویتان استفاده کنید. اجاره خودرو در این هتل از دیگر موارد خدمات آن به حساب می آید. نظافت در این هتل به صورت 24 ساعته انجام می گیرد و از این جهت جایی برای نگرانی نیست.کارکنان و پرسنل هتل به زبان های مختلفی از جمله روسی، انگلیسی مسلط هستند و رفتار بسیار خوب ومحترمانه ای با مسافران دارند. . امکانات مناسبی نیز جهت رفاه حال معلولین نیز تدارک دیده شده است که بتوانند به راحتی به هتل رفت وامد نمایند.

رستوران و کافی شاپ

کافه های متعددی در هتل وجود دارد از جمله کافه ای در تراس هتل که برای میهمانان تابستانی در نظر گرفته شده است و کافه بار Arctic  که در لابی هتل قرار دارد و برای تمام فصول می باشد. در این کافه انواع نوشیدنی های سرد و گرم و تازه همراه با دسر های خوش طعم سرو می گردد. همچنین این هتل دارای باری با کیفیت می باشد. 
ناهار و شام را می توانید در رستوران Al Dente  که در آن انواع غذاهای بین المللی طبخ و در میان مشتریان توزیع می گردد میل نمائید. صبحانه خود را می توان در تراس هتل صرف کنید و در کنار آن بشقاب صبحانه محلی ارمنستان نیز برایتان تدارک دیده شده که بسیار خوش طعم است و با خوردن آن لذت خواهید برد. صبحانه  کانتینتال که شامل نان، شیرینی، آبمیوه، قهوه و مربا است هر روز صبح به مشتریان ارائه می گردد.  در رستوران روف تاپ هتل گلدن که واقع در اخرین طبقه است بهترین غذاها سرو شده و از بهترین مواد بهره گرفته  و بالاترین کیفیت را دارا هستند. 

تفریحات هتل گلدن پالاس ایروان ( Golden Palace Hotel)

این هتل به جز امکاناتی که باید در تمام هتل ها باشد امکانات تفریحی دیگری از جمله ماساژ، اسپا، باشگاه ورزشی، سونا، مانیکور و پدیکور و حمام ترکی را فراهم نموده است. باشگاه تناسب اندام هتل مجهز به بهترین و آخرین امکانات ورزشی روز دنیا است و اگر از قبل به باشگاه می رفتید بدون هیچ نگرانی می توانید در طول سفر ورزش خود را ادامه دهید. 

اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان

تنوع در اتاق های هتل گلدن پالاس سبب می شود که مسافران به راحتی و با هر سلیقه ای یکی از ان ها را برای اقامت خود انتخاب نمایند و روزهای خوب و خوشی را تجربه کنند. این اتاق ها شامل:

  1.  اتاق های لوکس دبل با ظرفیت 2 نفر
  2. سوییت های جونیور با ظرفیت 2 نفر
  3. سوییت های پریمر با ظرفیت 3 نفر
  4.  هتل آپارتمان های یک خوابه با ظرفیت 4 نفر
  5. سوییت ها رسمی با ظرفیت 2 نفر

دکوراسیون شیک و لاکچری این اتاق ها بسیار بی نظیر است و حمام های آن با مرمر درخشان سنگ کاری شده که جذابیت خاصی دارند. تمام اتاق های هتل  گلدن دارای امکانات خوبی برای استراحت میهمانان هستند از جمله: تلفن، کمد لباس، حمام ،مینی بار، قهوه ساز، میز اتو، تبلت، گاو صندوق، دماسنج، بالکن، تهویه هوای مطبوع، بطری آب، میز کار، حوله، ملحفه تمیز، سشوار، نظافتچی، اینترنت، تلویزیون، سیستم بیدار باش، آینه، اتو، صندوق امانات، پرده،  تخت نوزاد، وسایل بهداشتی.
اتاق ها به صورت روزانه نظافت می شوند و همگی دارای مبلمان شیک و کلاسیکی هستند که در نوع خود خاص و کم نظیر می باشند. در هر حمامی که موجود در اتاق ها است، وان و دوش مخصوص تعبیه شده  و نمای هتل و اتاق ها رو به خیابان های مدرن و باستانی ایروان باز می گردد.

فاصله  هتل گلدن پالاس از مکان های مهم شهر ایروان

موقعیت قرار گیری این هتل به گونه ای است که رفت و امد به آن بسیار راحت است و مکان های مهم ایروان فاصله ی چندانی با آن ندارند. از جمله فاصله ی این اماکن که می توانید بصورت پیاده روی  به انجا بروید:

  • میدان شارل آزناوور: 1 دقیقه
  • نگارخانه ی ملی ارمنستان: 5 دقیقه
  • موزه تاریخ کشور ارمنستان: 6 دقیقه
  • تئاتر ملی اپرا و باله ارمنستان: 8 دقیقه 
  • مسجد جامع ایروان: 14 دقیقه 
  • کلیسای جامع حواری ارمنی: 15 دقیقه
  • موزه تاریخ شهر ایروان: 16 دقیقه

فاصله سایر اماکن مهم شهر ایروان که بهتر است با ماشین مراجعه کنید به صورت زیر است:

  • میدان جمهوری: 300 متر
  • دانشگاه دولتی ایروان: 1.1 کیلومتر
  • موزه ی سرگئی پاراجانوف: 1.2 کیلومتر
  • کاسکاده ایروان: 1.2 کیلومتر
  • پارک دوستداران: 1.4 کیلومتر
  • موزه نسل کشی ارامنه: 2.3 کیلومتر
  • ایستگاه قطار ایروان: 2.8 کیلومتر
  • قلعه اربونی: 4.8 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی ایروان: 12 کیلومتر

قوانین هتل گلدن پالاس ایروان

  1. ساعت ورود به اتاق ها 14:00و ساعت تحویل دادن ان ها نیز 12:30 بعد از ظهر است.
  2. این هتل با گرفتن هزینه ای اضافه به شما اجازه ورود حیوان خانگی شما را صادر می کند
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است