هتل آوینا

امتیاز 3.7 از 5 | از 53 کاربر
هتل آوینا
هتل آوینا
هتل آوینا
هتل آوینا
هتل آوینا تصاویر بیشتر

امکانات هتل آوینا

نت در اتاق
اتاق ماساژ
بدنسازی
فروشگاه
تاکسی سرویس
خدمات اتاق
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
آسانسور
کافی شاپ
پذیرش
زمین بازی
جکوزی
کرایه خودرو
نظافت اتاق
حمل چمدان
اتاق چمدان
اطفاء حریق

هتل آوینا، یکی از هتل‌های نسبتا جدید در جزیزه قشم است. این هتل از نظر موقعیت مکانی نزدیک به خلیج فارس، مجتمع‌های مهم تجاری و قلعه پرتغالی قرار گرفته است. همین مسئله سبب شده تا در این مدت زمان کم گردشگران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. هتل آوینا یک هتل 7 طبقه‌ای است که جمعا 40 اتاق دارد. محل قرارگیری این هتل در بلوار هنر است و به عنوان هتلی نوساز در قشم شناخته می‌شود. هتل آوینا از امکانات زیادی برخوردار است و پرسنلی مجرب و مسئولیت‌پذیر دارد. در صورت اقامت در این هتل می‌توانید با چند دقیقه پیاده‌روی به برخی از جاذبه‌های گردشگری قشم دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که هتل آوینا یک هتل 4 ستاره است. در ادامه در مورد امکانات، خدمات، اتاق ها، هزینه رزرو هتل آوینا در قشم و سایر مسائلی که لازم است قبل از اقامت بدانید صحبت می‌کنیم.

معماری هتل آوینا در قشم

هتل آوینا دارای معماری نسبتا لوکس و در عین حال ساده است. این هتل دارای یک لابی بزرگ با مبلمان زیبا و کفپوش مشکی طلایی شیک است. در اتاق‌های این هتل نیز فضایی ساده در عین حال زیبا حکم‌فرماست و دیوارهای آن با کاغذدیواری در طرح‌های مختلف پوشیده شده است. نمای هتل نیز ترکیبی از رنگ توسی روشن و تیره بوده و سرتاسر آن با پنجره‌های شیشه‌ای پوشیده شده است. به طور کلی می‌توان گفت این هتل به سبب تازه ساخت بودن، فضایی قدیمی ندارد و کاملا امروزی و مدرن است.

اتاق‌های هتل آوینا قشم

مدیریت هتل آوینا با در نظر گرفتن رضایت مشتری، تمام تلاش خود را کرده است تا میهمانان در طی اقامت در این هتل احساس نارضایتی نداشته باشند. اتاق‌های هتل در عین سادگی دارای چیدمانی مرتب و زیبا هستند و حس صمیمیت را به راحتی به افراد منتقل می‌کنند. در این هتل شاهد اتاق‌های دو تخته، سه تخته، سوئین یک خوابه دو نفره و سوئیت دو خوابه چهار نفره هستیم. همانطور که گفتیم نمای این هتل سراسر پنجره است و می‌توان نتیجه گرفت اتاق‌هایی رو به نمای بیرون و نورگیر دارد.

نظافت اتاق‌های هتل آوینا به خوبی رعایت می‌شود و به صورت روزانه همه اتاق‌ها تمیز می‌شوند. سرویس بهداشتی اتاق‌ها از نوع فرنگی و ایرانی است و تمامی امکاناتی که باید در یک هتل باشد در اتاق‌ها موجود است. داخل همه اتاق‌ها حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی از جمله حوله، دمپایی، سشوار و... قرار گرفته است.

کافی شاپ و رستوران هتل آوینای قشم

مثل بیشتر هتل های قشم، در هتل آوینا نیز شاهد رستوران و کافی شاپ زیبا با فضایی دنج هستیم. رستوران هتل آوینا با ظرفیت 50 نفر در طبقه اول این هتل قرار گرفته است و دارای منوی متنوع از غذاهای ایرانی، فرنگی و غذاهای سنتی جزیره قشم است. کیفیت غذای این رستوران بالاست و می‌توانید با خیال راحت هر غذایی که دوست داشتید را سفارش دهید. علاوه بر رستوران، در همان طبقه کافی شاپی زیبا با محیطی آرامش‌بخش قرار گرفته است که دارای منویی متنوع از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم است. برای رهایی از خستگی می‌توانید مدتی در این کافه با آسودگی خاطر نوشیدنی دلخواه خود را میل نمایید.

فاصله هتل آوینا تا جاذبه‌های گردشگری قشم

یکی از مسائلی که قطعا برای افراد مهم است، فاصله اقامتگاه تا مراکز و جاهای دیدنی قشم است. از این رو بیشتر ما ترجیح می‌دهیم در جایی اقامت داشته باشیم که علاوه بر امکانات خوب، به جاذبه‌های گردشگری نیز نزدیک باشد. بد نیست بدانید که این هتل به بیشتر مراکز گردشگری قشم نزدیک است و نیازی نیست از این نظر نگران باشید. در ادامه فاصله این هتل تا مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری قشم را آورده‌‎ایم:

  • فاصله تا قلعه پرتغالی‌ها ( 0.4 کیلومتر)
  • فاصله تا بازار سنتی قدیم قشم (0.6 کیلومتر)
  • فاصله تا غار نمکدان (1.2 کیلومتر)
  • فاصله تا بازار بزرگ بین المللی ستاره (1.7  کیلومتر)
  • فاصله تا میدان امام قلی خان (2.5 کیلومتر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری خلیج فارس (2.8 کیلومتر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری سیتی سنتر(2.8 کیلومتر)
  • فاصله تا پارک زیتون (6.4 کیلومتر)
  • فاصله تا غارهای خربس (۱۴ کیلومتر)
  • فاصله تا مسجد قبا (20.7 کیلومتر)
  • فاصله تا مجتمع تجاری دو دلفین درگهان (22.8 کیلومتر)
  • فاصله تا دره ستارگان (23 کیلومتر)
  • فاصله تا جزایر ناز (27 کیلومتر)
  • فاصله تا جزیره هنگام (53.8 کیلومتر)

قوانین هتل آوینای قشم

تمامی هتل‌ها دارای قوانین از پیش تعیین‌شده‌ای هستند که قبل از رزرو آن‌ها باید این قوانین را بدانید. قوانین هتل آوینای قشم نیز به شرح زیر است:

  • هزینه اقامت کودک زیر 2 سال رایگان است.
  • هزینه اقامت کودکان دو تا شش سال بر اساس قوانین مانند یک فرد بالغ محاسبه می‌شود.
  • در صورت کنسلی در روزهای عادی تا 48 ساعت قبل باید 20 درصد هزینه را بپردازید. همچنین جریمه کنسلی در 24 تا 48 ساعت قبل از اقامت 40 درصد از قیمت یک شب اقامت است.
  • تحویل اتاق در ساعت 14 و خروج ساعت 12 ظهر است.
  • ارائه کارت شناسایی الزامی است.
  • در صورت زوج بودن ارائه مدرک محرمیت الزامی است.

قیمت رزرو هتل آوینای قشم

قیمت رزرو هتل در قشم و در هتل آوینای قشم به عوامل مختلفی بستگی دارد. تاریخ ورود و خروج، زمان اقامت شما در هتل در ایام تعطیل و غیرتعطیل، تعداد شب‌هایی که قصد اقامت دارید، نوع اتاق، ظرفیت اتاق، تعداد نفرات و... از جمله مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت هستند. بنابراین قبل از رزرو باید به تمام این مسائل توجه کنید تا قیمت نهایی تعیین شود.

رزرو آنلاین هتل آوینای قشم در لحظه آخر

یکی از راه‌های رزرو هتل در سریع‌ترین زمان ممکن، رزرو آنلاین است. از آن‌جایی که هتل آوینا یک هتل معروف و پرتردد است و مسافران زیادی در این هتل اقامت می‌کنند، بنابراین بهتر است قبل از پر شدن ظرفیت اقدام به رزرو آنلاین هتل آوینا در قشم نمایید. برای اینکه بتوانید اتاق دلخواه خود را رزرو کنید بهتر است 2 هفته قبل تصمیم به رزرو بگیرید. سایت لحظه آخر با ارائه خدمات رزرو آنلاین هتل در قشم، امکان رزرو آنلاین هتل آوینا را برای کاربران فراهم کرده است. برای رزرو هتل آوینای قشم با بهترین قیمت به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید و ضمن مشاهده قوانین، امکانات، قیمت و سایر اطلاعات،  اتاق خود را به صورت آنلاین و سریع رزرو نمایید.

تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  1. saba saba 1402/10/03
    0 نفر پسندیدند
    موقعیت هتل برای گشت و گذار در جزیره خیلی خوب بود، اتاق های هتل هم تمیز و مرتب بودند و درکل این هتل رو پیشنهادمی کنم.