Hotel Hilton Moscow Leningradskaya

امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Hilton Moscow Leningradskaya

آسانسور
آمفی تأتر
اتاق جلسه
اتاق سیگار
اتاق ماساژ
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
امکانات ویژه معلولین
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
دستگاه ATM
رستوران
سونا
کافی شاپ
کافی نت
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
میز بیلیارد
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
ورود پت
Hilton Moscow هتلی است 5 ستاره که در منطقه لنینگرادسکایا واقع شده و در شهر مسکو قرار دارد و همچنین کلیه اتاق های هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا تمیز و راحت می باشد. این اقامتگاه در یک ساختمان افسانه ای واقع شده و یک پیاده روی 5 دقیقه ای تا ایستگاه مترو کراسنی وروتا و ایستگاه کومسومولسکایا دارد و همچنین مسافرین عزیز و گرامی می توانند با پیمودن چند ایستگاه به کرملین برسند. کارکنان و پرسنل مهربان و با دقت اقامتگاه، آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان تور مسکو که قصد اقامت در هتل  Hilton Moscow را دارند، می باشند. اتاق جلسه کاملا مجهز در اقامتگاه موجود می باشد. در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاهی در اختيارشان قرار خواهد گرفت. کلیه اتاق های هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا نیز شامل: سیستم تهویه مطبوع، دکوراسیون زیبا، طراحی فضای داخلی مدرن، یک تلویزیون ال سی دی 32 اینچ همراه با کانال های ماهواره ای، چای و قهوه ساز، میز کسب و کار، میز مطالعه، یک حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی و لوازم آرایش می باشند. موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است. گردشگران تور روسیه که در این اقامتگاه اسگان نموده اند، می توانند در حمام بخار فنلاندی و سالن ماساژ، مدتی را با آرامش سپری کنند. هتل Hilton Moscow با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود مي بالد. يک صرافي نيز در اقامتگاه وجود دارد. اتومبيل کرايه نيز بنا به درخواست ميهمانان، در اختيار آنان قرار خواهد گرفت. هتل هیلتون مسکو لنینگرادسکایا یک اقامتگاه بسیار عالی برای گردشگرانی که به پارک ها، پیاده روی و قدم زدن در شهر لنینگرادسکایا دارند، می باشد.
کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده این اقامتگاه به زبان های روسی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران صحبت می کنند.
مشخصات عمومی هتل Hilton Moscow :
وضیعت دید هتل : خیابان - چشم انداز شهر
تعداد اتاق ها : 273 اتاق
لیست اتاق های هتل Hilton Moscow :
اتاق های هتل Hilton Moscow از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق های دو نفره همراه با تخت ملکه، اتاق دو نفره همراه با تخت پادشاهی، اتاق لوکس دوقلو، اتاق پادشاهی لوکس دو نفره، اتاق ملکه دو نفره لوکس، اتاق های اجرایی همراه با تخت فوق العاده بزرگ و امکان دسترسی به سالن اجرایی، اتاق اجرایی همراه با دسترسی به انجمن اجرایی، سوئیت کوچک همراه با 2 تا تخت تک نفره و دسترسی به سالن اجرایی، سوئیت سفیر همراه با دسترسی به انجمن اجرایی، مجموعه های گوشه ای همراه با تخت خواب فوق العاده بزرگ و دسترسی به سالن اجرایی همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: صبحانه رایگان و اینترنت رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل Hilton Moscow :
هتل Hilton Moscow امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سالن بیلیارد، استخر آبگرم، استخر سرپوشیده، ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع، سالن بدنسازی، خدمات دربان، دستگاه خود پرداز، خدمات بلیط برای گردشگران تور مسکو، میز تور، اتاق غیر سیگاری، اتاق دو جداره عایق صوتی، سالن ماساژ، حمام بخار تایلندی، سرویس اتاق ها، اتاق چمدان، خدمات انو، سرویس خشکشویی، کافی شاپ، رستوران، لابی، میز جلو 24 ساعته، مرکز کسب و کار، واکس کفش، مطبوعات، مجموعه لباس عروس، آسانسور، سیستم گرمایش، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ هتل Hilton Moscow :
هتل Hilton Moscow دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی با نام رستوران ادم می باشد که درآن انواع غذاهای روسی، آمریگایی، آسیایی و اروپایی برای میهمانان و گردشگران تور روسیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی و در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام بوده و همچنین در کافه رستوران نیز انواع نوشیدنی ها و تنقلات سرد و گرم برای مسافران عزیز و گرامی سرو می شود و پارکینگ آن نیز خصوصی و رایگان می باشد.
فاصله هتل Hilton Moscow تا مقاصد گردشگری مسکو : 
فاصله هتل Hilton Moscow تا تئاتر بولشوی 2.6 کیلومتر، استادیوم المپیک 1.8 کیلومتر، ایستگاه قطار لنینگرادسکی 0.3 کیلومتر، میدان سرخ 3 کیلومتر، پارک بیتزاها 17.5 کیلومتر، فروشگاه آدامس 2.9 کیلومتر، ایستگاه مترو کراسنوسلسکایا 1.1 کیلومتر، ورزشگاه لوژنیکی 8.9 کیلومتر، کرملین 3.3 کیلومتر، ورزشگاه اسپارتاک 14.1 کیلومتر، ایستگاه مترو سوخاروسکایا 1.2 کیلومتر، ایستگاه مترو یاروسلاوسکی 0.5 کیلومتر، باغ باومن 0.8 کیلومتر، فرودگاه بین المللی شرمتیوو 25.9 کیلومتر و فرودگاه دوموددوو مسکو 42.9 کیلومتر با ماشین می باشد. 
 
 
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است