Hotel Blue Bay Platinum

امتیاز 3.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Blue Bay Platinum

آسانسور
آمفی تأتر
اتاق جلسه
اتاق سیگار
اتاق ورزش
استخر
اسنک بار
اطفاء حریق
اعلام حریق
بدنسازی
پارکینگ
پذیرش
تاکسی سرویس
ترانسفر
تهویه هوا
جکوزی
حمل چمدان
خدمات اتاق
خدمات اسپا
خدمات پزشکی
دستگاه ATM
رستوران
سونا
فروشگاه
فضای سبز
کافی شاپ
کافی نت
گاو صندوق
لابی
لاندری
ماهواره
نت در اتاق
نت در لابی
نظافت اتاق
هتل بلو بای پلاتینیوم (Blue Bay Platinum) یک هتل 5 ستاره می باشد، که در کشور ترکیه و در شهر مارماریس واقع شده است. این هتل در بلوار جمهوری قرار گرفته است. فاصله هتل Blue Bay Platinum تا فرودگاه ملاس بدروم حدود 131 کیلومتر، تا دالیان حدود 500 متر، تا ساحل ایچملر حدود 6 کیلومتر و همچنین تا موزه مارماریس حدود 2.5 کیلومتر می باشد.
 هتل Blue Bay Platinum دارای 441 اتاق می باشد، تمامی اتاق های این هتل، شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، فن، گاو صندوق، یخچال، میز و کمد می شوند. سرویس بهداشتی خصوصی اتاق ها مجهز به سشوار، حوله، دوش و توالت است. از امکانات این هتل می توان به پارکینگ رایگان، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی، کرایه ی اتومبیل، پذیرش و خدمات 24 ساعته اشاره کرد. از امکانات ورزشی این هتل می توان به یک استخر سر باز، استخر سر پوشیده، تنیس روی میز، بیلیارد، سونا و جکوزی، Spa، حمام ترکی، سالن بدنسازی و غیره اشاره کرد. در این هتل، هر صبح از ساعت 07:00 الی 10:30 در هتل صبحانه سلف سرویس ارائه می شود که شامل بوفه های گرم و سرد است. در این هتل گردشگران مجاز به آوردن حیوانات خانگی نمی باشند. از امکانات دیگر هتل Blue Bay Platinum می توان به، کانتر تور، نظافت روزانه، سرویس اتو کشی، کرایه اتومبیل، اتاق های مخصوص سیگار، اتاق های عایق صدا، لباسشویی، خدمات اتاق و غیره اشاره کرد.
رستوران هتل Blue Bay Platinum سرویس مخصوص به مهمانانی که در این هتل اقامت دارند ارائه می دهد و مسافران تور مارماریس می توانید از منو این رستوران غذا هایی لذیذ و خوش طعمی را انتخاب کنید چرا که در این رستوران انواع غذا های ترکی، بین المللی و آسیایی سرو می شود. لازم به ذکر است زمان تحویل گرفتن و تحویل دادن اتاق های رزرو شده توسط گردشگران به ترتیب ساعت 14:00 و 12:00 می باشد و کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی تکلم می کنند. این هتل می تواند انتخاب مناسبی برای گردشگران تور مارماریس باشد.
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است