Hotel Dorsett Kuala Lumpur

امتیاز 4.1 از 5 | از 101 کاربر

امکانات Hotel Dorsett Kuala Lumpur

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
نت در لابی
دستگاه ATM
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
اعلام حریق
رستوران
لابی
گاو صندوق
آمفی تأتر

هتل Dorsett Kuala Lumpur یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل های 5 ستاره کوالالامپور است که در منطقه بوکیت بینتانگ واقع شده. اگر شما هم قصد اقامت در هتل Dorsett Kuala Lumpur را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی هتل بپردازیم.

هتل Dorsett Kuala Lumpur 322 اتاق دارد. گردشگران تور کوالالامپور جهت اقامت در میان اتاق های هتل می بایست 237 الی 379 رینگیت مالزی با توجه و به نوع و شرایط اتاق ها به ازای هرشب اقامت پرداخت نمایند. گردشگران با پرداخت این مبلغ؛ از امکانات و خدماتی هم بهره مند می شوند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان به همراه خدمات ماساژ اسپا، باشگاه بدنسازی مجهز به دستگاه های مدرن ورزشی، ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم در لابی و اتاق ها به صورت رایگان، پارکینگ اختصاصی، ارائه خدمات برای افرادی با مشکلات جسمی، اتاق هایی برای افراد غیرسیگاری و مجهز به سامانه های سرمایشی و گرمایشی در کنار خدمات روم سرویس 24 ساعته و زنگ بیداری، خدمات اتوشویی، صندوق امانات در اتاق ها و رستوران و کافی شاپ به سرو غذاهای با کیفیت محلی و بین المللی.

لازم به ذکر است گردشگران می توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از امکانات و خدمات دیگری مانند لاندری و خشکشویی، فکس و فوتوکپی، ترانسفر فرودگاهی، تهیه بلیط مکان های دیدنی و ساعات خوش هم بهره مند شوند.

هتل Dorsett Kuala Lumpur در خیابان جالان ایمبی واقع شده است و گردشگران تور کوالالامپور که قصد اقامت در این هتل را دارند خوب است با فاصله هتل تا برخی از مکان های دیدنی شهر آشنا شوند:

200 متر تا مرکز خرید استار هیل گالری، 300 متر تا رستوران ناهار در آسمان مالزی، مرکز خرید فارنهایت 88 و پاویلیون کوالالامپور، 800 متر تا میدان برجایا تایمز اسکوئر و مرکز خرید آکواریا کی ال سی سی، 900 مت تا مرکز خرید ترک کی ال و یک کیلومتر هم تا پارک کی ال سی سی.

تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است