Hotel ShangriLa

امتیاز 4.5 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel ShangriLa

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
زمین تنیس
فضای سبز
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
گاو صندوق
اتاق جلسه
آمفی تأتر
آرایشگاه
هتل Shangri-La یکی از هتل های 5 ستاره و باکیفیتی است که در شهر کوالالامپور وجود دارد و تا بوکینگ بینتنگ تنها 5 دقیقه فاصله دارد. این ساختمان نوساز در مرکز شهر واقع شده و 28 طبقه دارد.
صندوق امانات، اتاق های سیگاری، خشکشویی، سالن ملاقات، خدمات اسپا، بالکن عمومی، آسانسور، فروشگاه، آرایشگاه، خدمات تبدیل ارز، نگه داری از کودکان، استخر روباز و سرپوشیده، صندلی آ،تاب، اجاره خودرو، موسیقی زنده، استخر ویژه کودکان، جکوزی، باشگاه بدنسازی، تورهای گشت شهری، زمین تنیس، سالن کنفرانس، ساحل اختصاصی، کافی شاپ، رستوران، سونا خشک، پذیرش شبانه روزی، اتاق های ویژه ماه عسل، حیاط و باغ، فروشگاه، کافی نت، خدمات ماساژ، خدمات سلامتی و اینترنت رایگان از امکانات و خدمات خوبی است که در هتل Shangri-La وجود دارد و گردشگران تور کوالالامپور می توانند از آن ها بهره ببرند. کافی شاپ و رستوران هتل در صورت تمایل مسافران و میهمانان، به اتاق ها هم سرویس می برند.
اگر بخواهیم از امکانات اتاق های هتل Shangri-La نام ببریم، باید به مواردی همچون: میز کار، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، تلویزیون صفحه تخت، سشوار، تهویه مطلوب، یخچال، چای ساز، قهوه ساز، تلفن، صبحانه در اتاق، لوازم بهداشتی، اتو و میز اتو، خدمات خانه داری، حمام اختصاصی با دوش مخصوص و تخت های شکیل اشاره کنیم. خوب است بدانید که تعداد اتاق های این هتل 662 واحد مجزا می باشد که دارای دکوراسیونی بسیار زیبا و دل انگیز می باشند. این اتاق ها منظره ای چشم نواز از شهر را به نمایش در می آورد که برای توریست های تور کوالالامپور بسیار جذاب است.
پارک کی ال سی سی و برج های دوقلوی پتروناس در جوار این هتل قرار دارد. همچنین فرودگاه بین المللی کوالالامپور در فاصله 45 دقیقه ای، ایستگاه مترو در فاصله 20 دقیقه ای و نمایشگاه پوترا در 7 کیلومتری از این هتل قرار دارد. 
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است