Hotel JW Marriott

امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel JW Marriott

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
اتاق ورزش
زمین تنیس
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
گاو صندوق
اتاق جلسه
آمفی تأتر
آرایشگاه
در شهر کوالالامپور هتل های متنوعی وجود دارد که هر یک سعی دارند با ارائه دادن امکانات منحصر به فرد، توجه توریست ها را به خود جلب کنند. یکی از هتل های 5 ستاره ای که در خیایان بوکیت بینتنگ وجود دارد " هتل JW Marriott" نامیده می شود که ساختمانی مجلل با داشتن امکانات مدرن روز دنیا است.
این هتل باکیفیت دارای امکانات بسیار خوبی از قبیل: پذیرش 24 ساعته، کافی نت، انبار چمدان، اینترنت پرسرعت، مرکز تجاری، فروشگاه، کافی شاپ، رستوران، استخر روباز، نگه داری از کودکان، امکاناتی برای معلولین، زمین تنیس، سالن کنفرانس، اتاق های غیر سیگاری، تبدیل ارز، آسانسور، روزنامه، کلاس آشپزی با هزینه اضافه، استخر کودکان، شاتل فرودگاهی، امکانات باربیکیو، سوئیت ماه عسل، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، خدمات خانه داری، اتاق بخار، سونا، چتر آفتاب، موسیقی زنده، خشکشویی، مبلمان در فضای باز، فروش سوغاتی، میز میوه و شکلات را دارا بوده و توریست های تور کوالالامپور می توانند از آن ها بهره ببرند. خوب است بدانید که در فاصله نزدیکی از هتل JW Marriott یک زمین گلف وجود دارد که در صورت تمایل می توانید در آن به تفریح بپردازید.
5 رستوران بسیار خوب در هتل JW Marriott وجود دارد که طبخ غذاها را با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه انجام می دهند. گردشگران تور مالزی می توانند از انواع غذاهای محلی، استیک ها، غذاهای بین المللی و غذاهای دریایی که در این رستوران ها سرو می شود سفارش دهند و در محیطی با چشم انداز عالی میل کنند.
هنگام ورود به هتل JW Marriott با لابی مجلل آن روبرو می شوید که به زیبایی دکوراسیون شده است. مقررات این هتل در تحویل دادن و تحویل گرفتن اتاق ها متفاوت است، به گونه ای که تحویل دادن اتاق ها در ساعات 15 الی 23 و تخلیه آن ها در ساعات 7 الی 12 ظهر انجام می شود. کارکنانی که در هتل JW Marriott آماده خدمت رسانی به مسافران هستند، به زبان های انگلیسی، عربی، ژاپنی و چینی تسلط دارند.
هتل JW Marriott موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و به همین دلیل توریست های تور کوالالامپور می توانند به راحتی به نقاط مختلف شهر بروند. برخی از مکان های مهم شهر که در نزدیکی این هتل قرار دارد عبارت اند از:
-برج های دوقلوی پتروناس 900 متر
-مرکز خرید پاویلیون 200 متر
-آکواریوم کی ال سی سی 600 متر
-مرکز علمی دیسکاوری پتروسین 8 متر
-پارک آبی سان وی لاگون 19 کیلومتر
-گالری استارهیل 100 متر
-مرکز خرید the weld 400 متر
-فرودگاه بین المللی کوالالامپور 1 کیلومتر
-فارنهایت 88 1 کیلومتر
-مرکز خرید میدان برجایا تایمز 3 کیلومتر
همچنین فاصله هتل تا نزدیکترین ایستگاه مونوریل بوکیت بینتنگ 300 متر می باشد.
اتاق های هتل JW Marriott که تعداد آن ها 561 واحد مجزا است، دارای چیدمانی زیبا و شیک می باشند و انواع مختلفی دارند که عبارت اند از:
-اتاق های کابانا پول ساید: این اتاق ها 55 متر مربع هستند.
-سوئیت استودیو: متراژ این اتاق ها 65 متر مربع می باشد.
-سوئیت جونیور: این سوئیت ها متراژی 70 متر مربعی دارند.
-اتاق اکسکیوتیودولوکس: متراژ این اتاق ها 40 متر مربع می باشد.
-اتاق های دولوکس: این اتاق ها نیز 40 متر مربع هستند.
امکاناتی که در این اتاق ها وجود دارد و گردشگران تور کوالالامپور می توانند از آن ها استفاده کنند عبارت اند از: تهویه مناسب، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت، حمام اختصاصی با دوش مخصوص، چای ساز، قهوه ساز، یخچال، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، مبلمان، تلفن، اتو و میز اتو، لوازم آرایشی، سشوار، میز، کمد و تخت های استاندارد. اتاق های هتل JW Marriott چشم اندازی تماشایی از شهر را به نمایش می گذارد که برای مسافران بسیار لذتبخش می باشد. 
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است