Hotel Pavilion Residences Private Apartments

امتیاز 4.6 از 5 | از 100 کاربر

امکانات Hotel Pavilion Residences Private Apartments

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
دستگاه ATM
فروشگاه
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
لابی
گاو صندوق
اتاق جلسه
هتل Pavilion Residences Private Apartments هتلی باکیفیت در شهر کوالالامپور می باشد که با امکانات فوق العاده ای که دارد توجه توریست ها را به خود جلب کرده است. در اطراف این هتل مغازه و فروشگاه های بسیاری وجود دارد که آن را به یک مکان ایده آل برای اسکان تبدیل نموده است.
از امکانات و خدماتی که در این هتل وجود دارد می توان به زمین تنیس، خدمات خانه داری، پذیرش شبانه روزی، استخر فضای باز، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، آسانسور، تبدیل ارز، لابی، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، صندوق امانات، فروشگاه، خشکشویی، رستوران و باغ اشاره کرد. جالب است بدانید که در این هتل یک آشپزخانه بزرگ وجود دارد که مجهز به یخچال فریزر، مایکروویو، اجاق گاز و سایر لوازم ملزوم می باشد که گردشگران تور کوالالامپور در صورت تمایل می توانند در آن به آشپزی بپردازند. باغ موجود در هتل بسیار زیبا بوده و جلوه بی نظیری به فضای داخلی هتل بخشیده که میهمانان می توانند اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند.
برخی از جاذبه های گردشگری این شهر نظیر: برج های پتروناس، آکواریا، قلعه فورموسا، باتو کیو و برجایا هیلز در اطراف این هتل قرار دارد و گردشگران تور مالزی با بازدید از آن ها می توانند لحظات خوب و خاطره انگیزی را از سفر به این شهر برای خود ثبت کنند.
تمامی اتاق های هتل Pavilion Residences Private Apartments مجهز به امکاناتی نظیر: حمام اختصاصی با دوش مخصوص، تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطلوب، یخچال، تخت های شیک، سشوار، لوازم بهداشتی، اینترنت، اجاق گاز، مایکروویو، یخچال و میز ناهارخوری می باشد که گردشگران تور کوالالامپور می توانند از آن ها بهره ببرند. اتاق های این هتل در انواع مختلف 2 تخته، 3 تخته، اتاق های خانوادگی و اتاق های ویژه می باشد که میهمانان بنا بر شرایط خود می توانند هر یک را انتخاب نمایند. 
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است