Hotel Seven Seas Sealight Elite

امتیاز 3.9 از 5 | از 81 کاربر
Seven Seas Sealight Elite
Seven Seas Sealight Elite
Seven Seas Sealight Elite
Seven Seas Sealight Elite
Seven Seas Sealight Elite
Seven Seas Sealight Elite
Seven Seas Sealight Elite تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Seven Seas Sealight Elite

نت در اتاق
ترانسفر
پارک آبی
بدنسازی
فروشگاه
فضای سبز
پارکینگ
لاندری
استخر
رستوران
لابی
آسانسور
گاو صندوق
جکوزی
امکانات ویژه معلولین
نظافت اتاق
صرافی
تهویه هوا

هتل پنج ستاره سون سیز سی لایت الیت با 392 اتاق، یکی از محبوب ترین هتل های کوش آداسی می باشد. دلیل این محبوبیت می تواند فاصله 6 کیلومتری تا مرکز شهر، 120 متری از خط ساحلی یا معماری فوق العاده آن باشد. علاوه بر این ها، هتل seven seas sealight elite از موقعیت مکانی خوبی برخوردار بوده و هم به دریا دسترسی دارد و هم به مناطق تاریخی، دیدنی و مراکز خرید. در ادامه به بررسی بیشتر هتل seven seas sealight elite ترکیه می پردازیم پس با ما همراه باشید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی و خدماتی هتل seven seas sealight elite

بنظر می رسد که مدیریت هتل پنج ستاره سون سیز سی لایت الیت، به تمام نیاز های مهمانان خود توجه داشته است. پرسنل حرفه ای و آموزش دیده این هتل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی مسلط هستند تا ارتباط برقرار کردن با آن ها برای شما آسان تر شود. تعدادی فروشگاه در لابی هتل وجود دارد و دیگر نیازی نیست تا برای خرید سوغات زحمت زیادی به خرج دهید. در طراحی این هتل به افراد دارای معلولیت جسمی نیز توجه شده و این افراد می توانند از آسایش این هتل نهایت لذت را ببرند. از جمله امکانات دیگر این هتل می توان به فهرست زیر اشاره کرد:

دسترسی برای سالمندان و معلولان، رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، کلاب کودکان، استخر سرپوشیده، استخر رو باز، ساحل خصوصی، پارک آبی، استخر، ورود حیوانات خانگی ممنوع، آسانسور، تلویزیون، صندوق امانات، نظافت روزانه، اسپا (با هزینه)، باشگاه ورزشی، لباسشویی (با هزینه)، خشکشویی (با هزینه)، اتو (با هزینه)، مینی بار، رستوران، تهویه مطبوع و تبدیل ارز

رستوران و کافی شاپ های هتل seven seas sealight elite

اگر از رژیم غذایی گیاه خواران استفاده می کنید، دیگر نیازی نیست که نگران منوی غذایی هتل seven seas sealight elite باشید؛ چرا که در منوی آن ها بخشی مخصوص رژیم غذایی گیاه خواران وجود دارد. سر آشپز این رستوران به راستی هنرمند بوده و می تواند علاوه بر منوی اصلی غذا، از شما با انواع دسر، میان وعده و نوشیدنی ها پذیرایی کند.

امکانات تفریحی هتل seven seas sealight elite 

مجموعه تفریحات آبی هتل seven seas sealight elite، یک مجموعه کامل و بی نقص است. این مجموعه تفریحی از استخر روباز و سر پوشیده، ساحل خصوصی و پارک آبی تشکیل شده و تضمین می کند تا اقامتی سرشار از شادی و نشاط را در این هتل تجربه کنید. زمین بازی و باغی با طراحی بی نظیر، میز و صندلی و انواع نوشیدنی های خنک، همگی دست به دست هم داده اند تا عصری دلپذیر را در کنار خانواده گذرانده و خاطرات خوشی بسازید.

امکانات رفاهی اتاق های هتل seven seas sealight elite

هتل seven seas sealight elite  دارای 392 اتاق است که تمام آن ها از امتیاز منظره دریا بهره مند هستند. حمام های موجود در واحد های اقامتی این هتل دارای امکاناتی نظیر دوش، وان، جکوزی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار می باشند. از طرف دیگر وجود امکاناتی نظیر گاوصندوق، مینی بار، یخچال، چای ساز و قهوه ساز، تلفن مستقیم، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای باعث شده تا مهمانان از تمام لوازم مورد نیاز برای آسایش شان بهره مند باشند.

فاصله هتل seven seas sealight elite تا مکان های مهم آنتالیا

همانطور که پیش تر اشاره شد، هتل seven seas sealight elite در موقعیت مکانی فوق العاده ای قرار دارد که دسترسی به مکان های مهم شهر را بسیار آسان تر می کند.

  • فاصله هتل تا کاروانسرای کوش آداسی: ۴.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی: ۴.۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا جزیره کبوتر: ۴.۹ کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آبی آدالند: ۱۲.۴ کیلومتر
  • فاصله هتل تا شهر باستانی افه سوس: ۲۳.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا خانه مریم مقدس: ۲۹.۹ کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است