Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort

امتیاز 3.6 از 5 | از 101 کاربر
Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort
Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort
Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort
Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort
Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort
Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort
Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Sunis Efes Royal Palace Resort

نت در اتاق
ترانسفر
مراقبت کودک
اتاق ماساژ
بدنسازی
نت در لابی
دستگاه ATM
فروشگاه
اتاق ورزش
میز بیلیارد
فضای سبز
پارکینگ
تاکسی سرویس
لاندری
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
کافی شاپ
اتاق جلسه
آمفی تأتر
آرایشگاه

در سفر اولین و مهم ترین چیزی که باید نظر گرفت، محل اسکان است، زیرا وقتی شما محیطی زیبا، امن و راحتی را برای اقامت خود انتخاب کنید قطعا از سفر خود لذت خواهید برد و خاطراتی زیبا را از آن شهر برای همیشه در ذهنتان خواهد ماند. یکی از لوکس ترین محل های اسکان 5 ستاره مسافران در کوش آداسی، هتل سونیس افس رویال است که یکی از بهترین هتل های کوش آداسی بوده و در منطقه اوزدر قرار دارد و هر ساله پذیرای بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا می باشد.

هتل Sunis Efes Royal Palace Resort کوش آداسی علاوه بر امکانات و خدمات رفاهی بسیار خوبی که در برای مهمانان خود در نظر گرفت است، موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد که باعث شده گردشگران تور کوش آداسی بسیاری در سفر به ترکیه این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. فاصله هتل سونیس افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا تا مرکز شهر 3 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی عدنان مندرس ازمیر 46 کیلومتر است که به راحتی می توانید در عرض 40 دقیقه خود را به آن جا برسانید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

هتل سونیس افس رویال دارای 470  اتاق است که که ۴۰۶ عدد از آن اتاق ها را اتاق های استاندارد و ۹ تای آن را سوئیت، ۱۰ اتاق خانوادگی و ۴۰ سوئیت های لوکس، ۴ سوئیت لاگونا و یک اتاق پرزیدنت تشکیل می دهد. باید توجه داشته باشید که هر یک ار اتاق های هتل از نظر چشم انداز و ظرفیت انواع مختلفی دارند و بسته به سلیقه خود میتوانید هر کدام که مد نظرتان است را انتخاب کنید. نمای بیرونی این هتل بسیار زیبا  بوده و نمای درونی آن نیز جذاب و آرامش بخش است.

نکته قابل توجه برای اقامت در این هتل این است که هتل Sunis Efes Royal Palace Resort کوش آداسی دارای یک ساحل اختصاصی است که می توانید با اسکان در آن، هر روز صبح شاهد تماشای طلوع آفتاب باشید و از دیدن این منظره زیبا لذت ببرید. 

بنابراین هتل سونیس افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا کوش آداسی به خاطر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی بسیار خوبی که برای مسافران در نظر گرفته است، یکی از پیشنهاد های تور ترکیه به گردشگران می باشد. همچنین زیبایی و جذابیت این هتل به حدی است که اگر یک بار در آن اقامت داشته باشید، قطعا در سفر بعدی خود نیز این هتل را برای اسکان انتخاب می کنید.

هتل سونیس افس کوش آداسی یک ریزورت بوده در تفاوت آن در مقایسه با هتل های معمولی می توان اینگونه گفت که هتل ها تنها یک مکانی برای اقامت چند روزه و ارائه غذا به مسافران می باشند که بسته به چشم انداز هایی که ممکن است داشته باشند، طرفداران مخصوص به خود را دارند. اما ریزورت ها معمولا سوپر لوکس بوده و خدمات و امکانات متنوعی را به مسافران ارائه می دهند.

هتل ها معمولا درون شهرها و خیابان ها و نزدیک جاذبه های گردشگری، بازار ها و فروشگاه ها قرار دارند، ولی ریزورت ها معمولا در نزدیکی طبیعت قرار داشته و از چشم اندازهای بسیار زیبایی برخوردارند. هدف از انتخاب ریزورت ها معمولا فراتر از یک اقامت معمولی چند روزه و خوردن غذا است و مردم اغلب آن ها را برای تفریح و ریلکس کردن در طبیعت انتخاب می کنند.

هتل ها خدماتی مانند وای فای، سرویس اتاق و خشکشویی را در اختیار مهمانان قرار می دهند ولی خدماتی که ریزورت ها به مسافران ارائه میدهند عبارتند از: باشگاه، اسپا، غواصی،  ماهیگیری و ... که این ها تفاوت های هتل معمولی و ریزورت ها هستند و هر فردی که به کوش آداسی سفر می کند بسته به آن که برای سفر کاری و یا تفریحی به آن جا سفر کرده باشد، می تواند هتل های درون شهر و یا ریزورت های خارج از شهر و در دل طبیعت را انتخاب کند .

در ادامه می خواهیم یکی از ریزورت های بسیار شیک و زیبای کوش آداسی را به شما معرفی کنیم که هتل سونیس افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا می باشد. اگر قصد سفر به ترکیه و شهر کوش آداسی را دارید حتما به این هتل ساحلی و زیبا سری بزنید و مطمئن باشید از اسکان در آن پشیمان نخواهید شد. 

امکانات رفاهی هتل Sunis Efes Royal Palace Resort 

همانطور که گفتیم هتل سونیس افس رویال، امکانات بسیار خوبی را برای مسافران خود در نظر گرفته است تا در پایان سفر، خاطره ای خوش از شهر زیبای کوش آداسی را به یادگار داشته باشند. برخی از این امکانات عبارتند از:

 یکی از ویژگی های بسیار خوب هتل پذیرش 24 ساعته مهمان می باشد که افراد در هر ساعتی که وارد شوند در این هتل پذیرش خواهند شد. همچنین کارکنان آن ترکی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می کنند. از این رو وقتی در این هتل ساکن هستید مشکلی برای رفع نیازهای مورد نیاز خود نخواهید داشت.

 علاوه بر آن هتل Sunis Efes Royal Palace Resort ، برای مسافران خود تا زمانی که مستقر هستند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته است. از دیگر امکانات این هتل دسترسی به اینترنت رایگان در تمام قسمت ها می باشد. هتل سونیس افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا خدمات خشکشویی و اتوشویی را نیز برای مسافران فراهم کرده است.

در هنگام ورود به هتل باربر وسیله ها و چمدان هایتان را تا اتاق مورد نظر منتقل می کند. 

از دیگر مزایای هتل Sunis Efes Royal Palace Resort   کوش آداسی وجود دو رستوران در هتل می باشد که منویی غذایی متنوع از انواع غذاهای ترکیه ای، بین المللی و آسیایی را در یک رستوران و در دیگری انواع غذاهای ایتالیایی ، آسیایی ، مکزیکی و دریایی را می توانید سفارش دهید و این باعث شده است که مسافران  میتوانند بر طبق ذائقه خود غذای مورد علاقه شان را سفارش دهند. همچنین صبحانه نیز به صورت بوفه و در رستوران اصلی قابل سفارش خواهد بود. 

در آن جا شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید. در هتل سونیس افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا خدمات سلامت و زیبایی مانند باشگاه ورزشی، استخر سرپوشیده، سونا، اسپا، ماساژ، پدیکور، مانیکور، چترهای خورشید و خدمات آرایشی نیز برای مسافران وجود دارد که باعث رضایت بالای مسافران از این هتل شده است. همچنین اگر فرزند کوچکی به همراه دارید  این هتل خدمات نگهداری از کودک را نیز تعبیه کرده است که توانسته با وسایل بازی و زمین‌بازی متنوع  برای کودکان محیط جذابی را برای آنان فراهم کند.

بیلیارد، ساحل اختصاصی، نگهبان، حمام ترکی، تنیس روی میز، استخر رو باز، بولینگ، کلاب شبانه، سالن ورزشی گلف، کلاب کودکان، جکوزی و کرایه اتومبیل از دیگر امکاناتی است که هتل سونیس افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا برای مهمانان در نظر گرفته است.

اتاق های هتل سونیس افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا کوش آداسی

هتل سونیس افس رویال کوش آداسی دارای 470 اتاق با تجهیزات کامل از جمله تلویزیون، مبل، مینی بار، تخت خواب، ماهواره، تلفن، گاوصندوق، میز، کمد، یخچال، سرویس بهداشتی، حمام، حوله، سشوار و انواع وسایل بهداشتی می باشد که افراد برای اقامت در آن هیچ کمبودی را احساس نخواهند کرد.

همچنین تمام اتاق های هتل نیز دارای بالکنی بزرگ و زیبا بوده که چشم انداز بسیار زیبایی را در اختیار مهمانان قرار می دهند.  

همانطور که گفتیم هتل سونیس افس رویال دارای اتاق های متفاوتی می باشد که عبارتند از: 

  • اتاق های استاندارد با ظرفیت 3 نفر و نمای دو طرفه رو به دریا 

  • اتاق های استاندارد با ظرفیت 3 نفر و نمای یک طرفه رو به دریا  

  • اتاق های خانوادگی با ظرفیت 4 نفر و نمای رو به دریا  

  • اتاق های خانوادگی با ظرفیت 4 نفر و نمای رو به کوه 

  • اتاق های استاندارد با ظرفیت 3 نفر و نمای رو به زمین 

 قوانین هتل Sunis Efes Royal Palace Resort

هتل سونیس افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا کوش آداسی نیز مانند تمامی هتل ها قوانین خاص خود را دارد که باید برای اقامت در آن جا قوانین را رعایت کنید. این قوانین عبارتند از: 

ساعت تحویل ساعت 14 بوده و ساعت تخلیه 12 ظهر می باشد. 

برای کودکان زیر6سال، هزینه اقامت در صورت استفاده نکردن از سرویس اضافه که به صورت مبل تخت خواب شو و یا تخت تاشو می باشد به صورت رایگان است و برای کودکان بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

همچنین مهمان ها اجازه آوردن هیچ گونه حیوانی را به داخل هتل ندارند.

فاصله هتل Sunis Efes Royal Palace Resort از مکان های مهم کوش آداسی

از جمله مکان های نزدیک به هتل سونیس افس رویال کوش آداسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 فرودگاه عدنان مندرس در فاصله 35 کیلومتری، پارک آبی آدالند در فاصله 14 کیلومتری و قلعه کوش آداسی در فاصله 17 کیلومتری از این هتل واقع شده اند.

همچنین فاصله مرکز خرید اسکله نووا کوش آداسی تا هتل 35 کیلومتر و فاصله ساحل گرین بیچ کوش آداسی و سواحل لانگ بیچ کوش آداسی تا هتل سونیس افس رویال پالاس ریزورت اند اسپا  به ترتیب 39.6 و 41.5 می باشد که به راحتی  و با وسیله نقلیه در کم تر از 40 دقیقه می توانید خود را به آن جا برسانید.

تورهای مرتبط

نظرات کاربران

  1. زینت حدادی زینت حدادی 1398/07/30
    20 نفر پسندیدند
    موقعی که می خواید هتلو رزرو کنید، حواستون باشه که نمیزارن حیوانات خونگی رو همراه خودتون ببرید داخل هتل، ما به این نکته توجه نکردیم و وقتی رفتیم اونجا کلی خورد تو حالمون، مجبور شدیم سگمو ببریم یه پانسیون خوب که از هتلم خیلی فاصله داشت خلاصه که کلی دردسر کشیدیم و انقد من نگران سگ کوچولوم بودم که دوس داشتم زودتر سفرمون تموم شه و برگردم ایران. من اصلا لذت نبردم از اقامتی که توی این هتل داشتم ولی این نکته برام تجربه شد که قبل از رزرو حتما مقررات هتلو بخونم.