هتل تعطیلات

امتیاز 3.8 از 5 | از 119 کاربر
هتل تعطیلات کیش
هتل تعطیلات کیش
هتل تعطیلات کیش
هتل تعطیلات کیش
هتل تعطیلات کیش
هتل تعطیلات کیش
هتل تعطیلات کیش تصاویر بیشتر

امکانات هتل تعطیلات

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
چایخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
کافی شاپ
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین

هتل تعطیلات (Tatilat) یکی از هتل های داخلی است که سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در کیش انتخاب می کنند. هتل تعطیلات هتلی 3 ستاره در کیش است و با توجه به 3 ستاره بودن این هتل می توانید اقامت معمولی و ساده در این هتل داشته باشید. از جمله امکانات هتل نام برده شده می توان به رستوران، پذیرش مناسب، برخورد مناسب کارکنان، حمل وسایل، مبلمان، اینترنت، روم سرویس، لاندری، سرویس دهی اتاق ها و تلویزیون اشاره کرد. انتخاب این هتل برای افرادی که به دنبال اقامتی با امکانات معمولی اند مناسب است.

تعطیلات
کیش در اکثر نقاط خود دارای اغلب ویژگی های منطقه ای برای جذب افرادی که به دنبال مقاصد مختلف تفریحی-سرگرمی، فرهنگی، تاریخی، و تجاری-بازرگانی هستند، است. همین امر موجب شده سالانه گردشگران بسیاری تور کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگر شما نیز قصد سفر با کیش به این منطقه را دارید می توانید برای اقامت خود هتل (تعطیلات) را انتخاب نمایید. کیش دارای انواع جاذبه های طبیعی، جاذبه های فرهنگی و جاذبه های ویژه است که می تواند هر گردشگری را مجذوب خود کند.
تورهای مرتبط

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. علی نورسته علی نورسته 1402/02/25
    1 نفر پسندیدند
    واقعا هتل کثیف و چرکی بود!اصلا هتل محسوب نمیشه!منکه حساس نیستم بدم میومد رو تختشون بخوابم!ملحفه چرک!دستشویی کثیف!دمپایی پاره کثیف!واقعا همه جوره حال بهم زنه!پولتونو هدر ندین!دوستانه گفتم.
  2. باربد باربد 1398/08/30
    19 نفر پسندیدند
    هتل بدی نیست اما به هر حال خیلی سالِ که ساخته شده و نباید انتظار یه هتل نوساز وشیک رو ازش داشت. یه قسمتایی از هتل مثل اتاقا آسیب دیده و مثلا دیواراشون کّنده شده یا لوازم حمامش قدیمی و فرسوده شده که البته آسیبی به مسافر نمیزنه ولی بهتره که بازسازی بشه و این موارد هم نباشه. ولی به طور کلی هتل بدی نیست و برای سفر انتخاب مناسبیه.