Hotel Intourist Palace

امتیاز 3.6 از 5 | از 102 کاربر

امکانات Hotel Intourist Palace

رستوران
پارکینگ
آسانسور
کافی شاپ
نت در اتاق
ترانسفر
بدنسازی
نت در لابی
کافی نت
فروشگاه
فضای سبز
تاکسی سرویس
لاندری
خدمات اتاق
ماهواره
استخر
سونا
اعلام حریق
رستوران
لابی
گاو صندوق
اتاق جلسه
آمفی تأتر
آرایشگاه
باتومی یکی از توریست پذیر ترین شهر های گرجستان است که در آن اقامتگاه های متعددی جهت اسکان گردشگران این شهر احداث شده است. این مقاله به معرفی یکی از بهترین هتل های شهر باتومی یعنی هتل Hotel Intourist Palace پرداخته تا در صورتی که با سلیقه و بئدجه گردشگران تطابق داشت، نسبت به رزرو اتاق در آن اقدام نمایند. در ادامه با ما همراه باشید با اطلاعات بیشتری درباره هتل Hotel Intourist Palace در اختیارتان قرار دهیم.
هتل Hotel Intourist Palace یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر باتومی است که در خیابان معروف نینوشویلی واقع در نزدیکی بندر باتومی قرار گرفته و با ساحل به صورت پیاده حدود 10 دقیقه فاصله دارد. همچنین گردشگران تور باتومی خوب است بدانید که هتل Hotel Intourist Palace با مرکز شهر حدود یک ربع با ماشین فاصله دارد. برای اطلاع از فاصله این هتل با دیگر اماکن مهم و جاذبه های دیدنی تور باتومی، در ادامه این بخش با لحظه آخر همراه باشید:
فرودگاه باتومی: حدود 5.5 کیلومتر
• موزه باستان شناسی باتومی: حدود 1 کیلومتر
• دلفیناریوم باتومی: حدود 1.2 کیلومتر
• ایستگاه قطار باتومی: حدود 1.8 کیلومتر
تله کابین آرگو: حدود 2 کیلومتر
پارک آبی باتومی: حدود 3.2 کیلومتر
• قلعه گونیو باتومی: حدود 10 کیلومتر
• قلعه پترا باتومی: حدود 16.2 کیلومتر
• ایستگاه قطار: حدود 21 کیلومتر
امکانات هتل Hotel Intourist Palace
در این هتل 5 ستاره مجهز و لوکس انواع امکانات و خدمات رفاهی پیشرفته در اختیار اقامت کنندگان و گردشگران تور گرجستان قرار می گیرد که شامل موارد ذیل می باشد:
تراس، باغ، فضای باز، استخر روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، سونا، خدمات آرایشی و بهداشتی، مرکز سلامت و تناسب اندام، خدمات گردشگری و میز تور، امکانات ویژه معلولین، امکانات ورزشی مختلف مثل دوچرخه، غواصی، ماهیگیری و غیره، رستوران لوکس، میز سرو نوشیدنی بین المللی، اسنک بار، اینترنت وای فای رایگان، سرویس ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، اتاق های خانوادگی، کافی شاپ، رزرواسیون 24 ساعته، لاندری، خدمات فکس و فتوکپی، اتاق جلسه و ملاقات، سیستم تهویه مطبوع، اتاق های خانواگی، روم سرویس و کارکنان چند زبانه (انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی).
قوانین هتل Hotel Intourist Palace
ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است.
سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع است.
ساعت تحویل اتاق ها: از 14:00.
ساعت تخلیه اتاق ها: از 12:00 الی 12:30.
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است