Hotel Sherwood Greenwood Resort

امتیاز 4.7 از 5 | از 102 کاربر
هتل شروود گرینوود نمای استخر روباز
هتل شروود گرینوود نمای اتاق دو تخته
هتل شروود گرینوود نمای اتاق با دو تخت تک نفره
هتل شروود گرینوود نمای رستوران
هتل شروود گرینوود نمای فضای سبز
هتل شروود گرینوود نمای ساحل
هتل شروود گرینوود نمای صندلی های آفتابگیر تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Sherwood Greenwood Resort

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش

هتل نیمه مجلل و 4 ستاره Sherwood Greenwood Resort یکی از هتل های آنتالیا است در منطقه گوینوک واقع شده و همچنین ميهمانان عزيز و گرامی تور آنتالیا مي توانند از اتاق هاي راحت این اقامتگاه لذت ببرند. اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند. کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين تور ترکیه مي باشند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. کارکنان ما به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت مي کنند. سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم با تکنولوژی وای فای به صورت کاملا رایگان در این هتل برقرار می باشد، که همه میهمانان می توانند با استفاده از دستگاه های مجهز به وای فای مثل انواع نوت بوک ها و گوشی همراه به اینترنت متصل و از همه امکانات اینترنت، نظیر چک کردن ایمیل، چت صوتی و تصویری و دانلود فایل های مختلف استفاده کنند. این هتل تنها 100 متر تا ساحل اختصاصی خود در سواحل مدیترانه فاصله دارد. این اقامتگاه دارای یک استخر فضای باز بزرگ و 2 تا سرسره آبی، همراه با امکانات دیگر شامل: یک مدرسه غواصی، باشگاه های ورزشی آبی، مرکز سلامت و درمان، مرکز آبگرم، اتاق های مخصوص خانواده ها، پارکینگ رایگان و ترانسفر فرودگاهی می باشد. اتاق های هتل شروود گرینوود ریسورت دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با پخش کانال های ماهواره ای، مینی کافه، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و بالکن اختصاصی مشرف به کوه و باغ می باشند. هتل Sherwood Greenwood Resort با ساحل اصلی 4 دقیقه، مرکز شهر کمر، کافه ها و مغازه ها 10 دقیقه و فرودگاه آنتالیا 50 کیلومتر فاصله دارد. رستوران هتل خدمات صبحانه، نهار و شام ارائه می دهد و دارای 1 مجموعه جداگانه می باشد که در آنها انواع غذاهای بین المللی، دریایی و ایتالیایی برای میهمانان و گردشگران تور آنتالیا سرو می شود و همچنین در طول روز نیز انواع اسنک نیز ارائه می شود.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟
مشخصات عمومی هتل Sherwood Greenwood Resort : 
وضیعت دید هتل : چشم انداز ساحل و دریا - محوطه هتل
تعداد اتاق ها : 267 اتاق
لیست اتاق های هتل Sherwood Greenwood Resort :
اتاق های هتل شروود گرینوود ریسورت از لحاظ نوع اتاق و حداکثر ظرفیت دارای اتاق استاندارد دو تخته یا دو نفره، اتاق استاندارد سه گانه، اتاق خانوادگی، اتاق برتر دو نفره، اتاق سه نفره لوکس همراه با امکانات ویژه که هر کدام شامل: اینترنت رایگان و صبحانه رایگان می باشند.
امکانات و خدمات هتل Sherwood Greenwood Resort :
اقامتگاه Sherwood Greenwood Resort امکانات رفاهی متنوعی را مانند: سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای میهمانان عزیز و گرامی ناتوان، اتاق غیر سیگاری، صندوق امانات، سرویس اتاق ها، استخر سرپوشیده، استخر روباز، حمام ترکی، سونا، باغ، سالن ماساژ، حمام بخار فنلاندی، میز تور برای گردشگران تور آنتالیا کافه های شبانه روزی، کتابخانه، سالن آرایش و زیبایی، خدمات از خواب بیدار کردن، سرویس خشکشویی، رستوران، کافی شاپ، واکس کفش، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی، فضای سبز، منطقه ساحل اختصاصی، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، پارک آبی، کتابخانه، قایقرانی، مینی گلف، اتاق خانواده، امکانات اتاق VIP، مجموعه لباس عروس، کرایه ماشین، گاو صندوق، فروشگاه و مغازه، صرافی، خدمات اتو، اتاق چمدان، لابی، میز جلو 24 ساعته، واکس کفش، روزنامه، دستگاه فکس و فتوکپی، اینترنت رایگان در لابی و پارکینگ عمومی شامل می شود.
رستوران و کافی شاپ هتل Sherwood Greenwood Resort : 
این اقامتگاه دارای 1 مجموعه رستوران بین المللی می باشد که در آن انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی برای میهمانان و گردشگران تور ترکیه سرو می شود که نوع سرو این غذاها به صورت انتخابی بوده و همچنین در بوفه رستوران، شیرینی، تنقلات و نوشیدنی های غیر الکلی ارائه می شود و در نهایت پارکینگ آن نیز عمومی و رایگان می باشد.
فاصله هتل Sherwood Greenwood Resort تا مقاصد گردشگری آنتالیا : 
فاصله هتل Sherwood Greenwood Resort تا مقصد کانیون گوینوک 3.4 کیلومتر، مارینا کمر 6.9 کیلومتر، پارک مهتاب و ساحل 7.1 کیلومتر، پارک ساحلی بلدیبی 8.2 کیلومتر، شهر پاسه لیس عتیقه 14.7 کیلومتر، مرکز اسکی 17.7 کیلومتر، پورت تجارت آنتالیا 19.6 کیلومتر، ستور در مارینا آنتالیا 19.7 کیلومتر، فرودگاه دالامان 157.4 کیلومتر، فرودگاه قاضی پاشا 160.6 کیلومتر و فرودگاه آنتالیا 35.8 کیلومتر با ماشین می باشد.
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است