Hotel Aska Lara Resort And Spa

امتیاز 3.8 از 5 | از 106 کاربر
Hotel Aska Lara Resort And Spa
Hotel Aska Lara Resort And Spa
Hotel Aska Lara Resort And Spa
Hotel Aska Lara Resort And Spa
Hotel Aska Lara Resort And Spa
Hotel Aska Lara Resort And Spa
Hotel Aska Lara Resort And Spa تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Aska Lara Resort And Spa

پذیرش
اطفاء حریق
تهویه هوا
نظافت اتاق
رستوران
نمازخانه
آسانسور
اعلام حریق
حمل چمدان
نظافت اتاق
اتاق سیگار
لابی
خدمات پزشکی
تهیه بلیط
امکانات ویژه معلولین
اتاق چمدان
اسنک بار
تاکسی سرویس
لاندری
نت در لابی
گاو صندوق
ترانسفر
کافی شاپ
میز تور
ماهواره
آرایشگاه
بدنسازی
اتاق ورزش
خدمات فکس
دستگاه ATM
کافی شاپ
نت در اتاق
واکس کفش
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
خدمات اسپا
اسنک بار
تهویه هوا
بیزینس سنتر
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار
اطفاء حریق
تهیه بلیط
آرایشگاه

هتل آسکا لارا (Hotel Aska Lara (Resort And Spa یکی از لاکچری ترین هتل های آنتالیا است که در لارا ترکیه قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره علاوه بر داشتن ساحل اختصاصی فاصله بسیار کمی تا دریا دارد. دلیل نامگذاری این هتل به نام Aska Lara این است که توسط یک جاده این هتل به دو قسمت تقسیم شده است. یکی از بهترین دلایلی که باعث شده توریست هایی که با هواپیما به آنتالیا می آیند در این هتل اقامت کنند، فاصله کم این هتل تا فرودگاه می باشد. 

این هتل یکی از زیر مجموعه های هتل‌های Aska است. این شرکت در سال ۱۹۹۹ افتتاح هتل های خود را آغاز کرد. این شرکت هتل آسکا لارا  رادر سال ۲۰۱۴ در یک زمین ۶۲ هزار متر مربعی افتتاح کرد.

هتل Aska Lara دارای ۱۵۰ متر ساحل شنی، ۷طبقه ساختمان اصلی و ۵۴۵ اتاق به همراه امکانات لاکچری از جمله رستوران و مجموعه آبی و سالن های بدنسازی و ... تشکیل شده است.هتل Aska Lara یک هتل معمولی نیست و ریزورت هتل محسوب می شود به دلیل امکانات لاکچری آن که اصلا هتل های معمولی این امکانات را دارند. که در ادامه توضیحات جامعی را درباره امکانات فوق لاکچری این هتل خواهیم گفت. 

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی هتل aska lara 

هتل Aska Lara دارای امکانات لاکچری از قبیل: وجود شش نوع رستوران که انواعی از غذا ها در آن سرو می شود، وجود سالن بسکتبال، تنیس، تنیس روی میز، ساحل اختصاصی، ورزشهای آبی، استخر روباز، سالن پرورش اندام، حمام ترکی، اینترنت رایگان در محوطه های عمومی و اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته مسافران، باشگاه شبانه، ماساژ، سونا، حمام آفتاب، کافی شاپ، فروشگاه، جکوزی، پارک آبی، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی، گاوصندوق، زمین بازی روباز، سالن مخصوص کودکان که در آن فیلم ها و کارتون های مخصوص آن ها پخش می شود، میز پینگ پنگ، سرسره های آبی و... می باشد. شما با انتخاب این هتل در تور آنتالیا میتوانید از امکانات این هتل لذت ببرید.

رستوران هتل Aska lara

هتل Aska Lara دارای تعداد متعددی رستوران می باشد.در رستوران اصلی این هتل به صورت سلف سرویس هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. در هتل آسکا لارا به غیر از رستوران اصلی دارای ۴ رستوران برای سرو غذاهای تابستانی و ۲ رستوران برای غذاهای زمستانی وجود دارد. در هتل Aska Lara برای سرو انواع نوشیدنی های مختلف تعداد زیادی بار قرار گرفته است. لازم به ذکر است که هتل آسکا لارا به شدت به راضی نگه داشتن خانواده هایی که با کودکان خود به این هتل می آیند توجه می کند، به همین دلیل در رستوران های این هتل غذای مخصوص کودکان هم یافت می شود. افرادی که علاقمند به خوردن نوشیدنی های گرم مثل قهوه و چای و ... هستند می توانند به کافی‌شاپ این هتل مراجعه کنند. 

تفریحات هتل Aska lara آنتالیا

هتل آسکا لارا آنقدر برایش جلب رضایت مشتری مهم بوده که برای تمام افراد از جمله کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان انواعی از تفریحات مخصوص آن ها را در این هتل قرار داده است. که می توان به مواردی از آن ها در ادامه اشاره کرد.

هتل Aska Lara برای رضایت خاطر کودکان سالنی را درست کرده، که در آن فیلم ها وکارتون های مخصوص  کودکان پخش می‌شود. در این هتل در قسمت های رو بازش تعداد متعددی مبلمان وجود دارد که افراد می توانند ساعت ها بر روی آن ها نشسته و گرم گفتگو با خویشاوندان و دوستان خود شوند.

افرادی که دوست ندارند فقط یک جا نشسته و از منظره زیبا هتل لذت ببرند برای کسب رضایت خاطر آن ها تفریحات متنوع آبی وجود دارد، که می توان به مواردی از جمله اسکی روی آب، موج سواری، غواصی، جت اسکی و سرسره های آبی و... اشاره کرد. همه‌ی این تفریحات آبی در مجموعه آبی هیجان انگیز این هتل، قرار دارند.

افرادی که به ورزش های آرام بخشی مثل ایروبیک علاقمند هستند برای آن ها نیز در این هتل مکان مخصوصی وجود دارد.

در هتل آسکا لارا ورزش های متعددی از جمله تیراندازی با کمان، بدمینتون، بولینگ، دوچرخه‌سواری، دارت و بیلیارد بوده که تا بتوانند انرژی شما را به طور کامل در یک  روز تخلیه  کنند. در شب های این هتل در کلوب شبانه آن دی جی و خواننده های متعددی می آیند تا خاطره ای خوش را برای شما از این هتل به ارمغان آوردند.

در هتل Aska Lara به زیبایی شما هم اهمیت داده شده طوری که در این هتل بر خلاف سایر هتل های موجود در ترکیه سالن سولاریوم وجود دارد. در این هتل افراد متخصص زیبایی وجود داشته که برای زیباتر شدن شما می توانند کارهای مخصوص میکاپ را انجام دهند.

در کنار تمام این امکانات در این هتل به افرادی که علاقمند به ورزش حتی در سفر نیز می باشند باید مژده داد که هتل آسکا لارا دارای سالن بدنسازی با مجهزترین دستگاه ها بوده که می توانید شما از آن ها استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که در کنار این تجهیزات مربیان مجرب و حرفه ای وجود دارند که با آغوش باز به سوال های شما جواب خواهند داد. در هتل آسکا لارا با اینکه خیلی هتل بزرگی است و از قسمت های مختلفی تشکیل شده است اما با این وجود اینترنت در سراسر هتل رایگان است.

در این هتل برای افرادی که با ماشین شخصی خود به این هتل آمده اند پارکینگ رایگان در نظر گرفته می شود. کارمندان این هتل مسلط به زبان ترکی، روسی، آلمانی و انگلیسی بوده که به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند. اگر علاقمند هستید که از کارکنان این هتل برای رفت و آمد در شهر آنتالیا و دیدن جاذبه های گردشگری آن استفاده کنید لازم است که از قسمت پذیرش هتل، با پرداخت هزینه مخصوص استفاده از لوازم نقلیه عمومی از این امکان بهره ببرید.

برای افرادی که دخانیات مصرف می کنند باید گفت که کشیدن دخانیات در اتاق ها و سایر قسمت ها هتل ممنوع می باشد. ولی نگران نباشید چون که هتل آسکا لارا به فکر افراد سیگاری هم بوده و برای آن ها نیز جای مخصوصی را در نظر گرفته است التبه سیگار کشیدن در بالکن اتاق ها نیز مشکلی ندارد.

افرادی که به دنبال خرید سوغاتی هستند، خبر خوش اینکه اصلا نیاز نیست برای خرید سوغاتی به بیرون از هتل بروند، به این دلیل که درون هتل Aska Lara فروشگاهی وجود دارد که هر آنچه بخواهید در آن موجود است. 

اتاق های هتل Aska lara 

در هتل آسکا لارا انواع متعددی از اتاق ها برای هر سبک و سلیقه ای وجود دارد. 

انواع اتاق های این هتل به شرح زیر است:

اتاق استاندارد: ۳۴۳ اتاق استاندارد با متراژ حدودی ۱۸ تا ۲۴ متر در این هتل وجود دارد که امکانات آن ها شامل: تراس، حمام با وان، حوله کرکی، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، صندوق امانات  است. ظرفیت این اتاق ها  حدود ۴ نفر بوده  و قیمت آن شبی ۸ میلیون است.

 اتاق خانوادگی: ۲۱ اتاق  خانوادگی با متراژ حدودی ۵۰ متر در این هتل وجود دارد، که  تمام امکانات اتاق استاندارد را دارا می باشد.  و به علاوه آن امکانات اتاق های استاندارد، دارای تلفن، کتری برقی، خشک کن قابل حمل نیز می باشد. ظرفیت این اتاق ها 5 نفری بوده و قیمت آن  شبی ۱۴ میلیون می باشد.

اتاق متصل به هم۷۲: اتاق های متصل به هم رای افراد پرجمعیت بوده  متراژ حدودی ۴۰این اتاق ها  ۴۸ متر است. این اتاق ها دارای تمام امکانات اتاق های استاندارد هستند و ظرفیت این اتاق ها 6 نفر بوده،،  و قیمت این اتاق ها شبی ۱۸ میلیون می باشد. 

سوئیت: ۶ اتاق از این هتل با متراژ حدود  ۵۰متر هستند که به ان ها سویت می گویند. این اتاق ها تمام امکانات اتاق استاندارد را به علاوه آن جکوزی و تخت بزرگ را نیز دارا می باشند.  این اتاق مخصوص زوج های جوان بوده، و شبی ۳۹ میلیون برای رزرو این اتاق نیاز است.

کینگ سوئیت: ۶ اتاق از این هتل هم خیلی لاکچری بوده و از دکوراسیون و گچ بری های مخصوصی در آن استفاده شده است. این اتاق ها تمام امکانات سایر اتاق ها را دارا می باشند و تفاوت آنها این است که  از دو اتاق تشکیل می شوند که در یک اتاق تخت بزرگی قرار دارد.

فاصله هتل آسکا لارا تا مکانهای مهم شهر آنتالیا

  • فاصله هتل آسکا لارا تا بازار آناتولیا آنتالیا 0.6 کیلومتر
  • فاصله هتل تا کندو بازار آنتالیا 1 کیلومتر
  • فاصله تا دریا 0.5 کیلومتر
  • فاصله هتل تا آبشار دودن آنتالیا 11 کیلومتر
  • فاصله تا قلعه ایدیرلیک آنتالیا 20 کیلومتر
  • فاصله تا مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم مال آنتالیا 1.3کیلومتر
تورهای مرتبط
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است