Hotel Noxinn Deluxe

امتیاز 3.5 از 5 | از 80 کاربر
Noxinn Deluxe
Noxinn Deluxe
Noxinn Deluxe
Noxinn Deluxe
Noxinn Deluxe
Noxinn Deluxe
Noxinn Deluxe تصاویر بیشتر

امکانات Hotel Noxinn Deluxe

نت در اتاق
اتاق ماساژ
بدنسازی
کافی نت
پارکینگ
لاندری
خدمات اتاق
استخر
سونا
اتاق جلسه
پذیرش
زمین بازی
جکوزی
امکانات ویژه معلولین
خدمات فکس
نظافت اتاق
سالن زیبایی
تهویه هوا
حمل چمدان
اتاق چمدان
اتاق سیگار

هتل ناکسین دلوکس یکی از محبوب‌ترین هتل های آلانیا می باشد که تا فرودگاه قاضی پاشا 55 کیلومتر فاصله دارد. این هتل پنج ستاره در سواحل Konakli منطقه ی خصوصی داشته که فاصله آن تا محل اقامت مسافران، 200 متر می باشد. 

خوشبختانه فاصله هتل ناکسین دلوکس تا مرکز شهر آلانیا فقط 12 کیلومتر است و شما می توانید به سادگی به تمام مراکز خرید و مکان های دیدنی این شهر دسترسی داشته باشید. با اقامت در این هتل به جاذبه های گردشگری نظیر میدان آتاتورک، لونا پارک آلانیا، پارک آبی آلانیا، غار داملاتاش، قلعه آلانیا و برج سرخ بسیار نزدیک است و می توانید از دیدن آن ها لذت ببرید. در ادامه به بررسی بیشتر این هتل پنج ستاره می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

محبوب ترین تورهای ترکیه لحظه آخر کدامند؟

امکانات رفاهی و خدماتی hotel noxinn deluxe

کارکنان هتل ناکسین دلوکس بسیار آموزش دیده و مودب بوده و به زبان انگلیسی، آلمانی، روسی، ترکی و اوکراینی مسلط هستند. در این هتل تعدادی فروشگاه وجود دارد که مسافران می توانند برای خرید سوغات از آن ها استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به فهرست زیر اشاره کرد:

استخر روباز،حمام ترکی، جکوزی، اسپا با هزینه، سونا، پارکینگ رایگان،سیستم گرمایشی، امکانات برای مهمانان معلول، روزنامه، صبحانه در اتاق، فکس، فتوکپی، ذخیره سازی چمدان، پذیرش 24 ساعته، تراس آفتاب، کافه تریا، استخر سرپوشیده، تراس، ماساژور با هزینه، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سالن آرایش و زیبایی، اتاق های غیر سیگاری، حمل و نقل با هزینه، خشکشویی، امکانات جلسه یا مهمانی، میز تور، تلویزیون، اسنک بار، سرویس اتو با هزینه اضافی و خدمات روزانه خدمتکار

امکانات تفریحی هتل noxinn deluxe

امکانات تفریحی این هتل به طور نسبی در سطح بالایی قرار دارد. مهمانان می توانند از باشگاه ورزشی این هتل استفاده کنند یا اوقات فراغت خود را در حمام ترکی یا سونای آن بگذرانند. در هتل ناکسین دلوکس برای کودکان هم زمین بازی و کلوپ طراحی شده تا آن ها هم از اقامت خود در این هتل پنج ستاره نهایت لذت را ببرند.

رستوران و کافی شاپ های هتل ناکسین دلوکس 

رستوران هتل ناکسین دلوکس شهر آلانیا در منوی خود از انواع غذا های ترکی، بین الملل، غذا های رژیمی، غذای کودک و غذای گیاهی استفاده کرده است. اگر هوس یک نوشیدنی سرد یا گرم کرده اید مشکلی نیست؛ می توانید به یکی از سه بار ساحلی، استخر یا لابی مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهید.

امکانات اتاق های هتل ناکسین دلوکس آلانیا

این هتل فوق العاده از 372 واحد اقامتی تشکیل شده است. اتاق های هتل ناکسین دلوکس در سه نوع اتاق لوکس دبل، اتاق لوکس دبل با منظره دریا و اتاق لوکس تریپل رزرو می شوند. طراحی دکوراسیون داخلی این واحد های اقامتی ساده و جذاب بوده و هر کدام دارای بالکنی با منظره باغ، دریا یا کوه هستند.

اگر نیاز داشتید می توانید از مسئولین هتل درخواست تخت کودک یا تخت اضافی کنید. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای، WiFi، سشوار، دوش، وان و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

فاصله هتل hotel noxinn deluxe تا مکان های مهم آلانیا

  • فاصله هتل تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۲.۷ کیلومتر
  • فاصله هتل تاغار داملاتاش: ۱۲.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا پارک آبی آلانیا: ۱۲.۸ کیلومتر
  • فاصله هتل تا برج سرخ: ۱۴.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل تا قلعه آلانیا: ۱۶.۱ کیلومتر
تورهای مرتبط

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است