بهترین فصل حراج در کیش

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/23
بازدید: 596
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

دوست دارید در یک فستیوال خرید واقعی شرکت کنید؟ کیش در یک قدمی شماست. برای بسیاری از افراد دلیل اصلی انتخاب کیش به‌عنوان مقصد سفر، خرید کردن است. از آنجایی که محصولات بهترین برندها در جزیره کیش بدون نیاز به پرداخت هزینه گمرک، با قیمت کمتری به فروش می‌رسد، افراد زیادی ترجیح می‌دهند خریدهای خود را از این جزیره انجام دهند تا هم هزینه کمتری پرداخت کنند و هم سفری به یک مقصد رویایی داشته باشند. درواقع با یک تیر دو نشان بزنند. اما در سال‌های اخیر قیمت اجناس و کالا در کیش هم بالا رفته و دیگر مانند گذشته ارزان نیست. به همین دلیل هم بسیاری از افراد ترجیح‌ می‌دهند در بهترین زمان حراجی در کیش به جزیره سفر کنند. در این فصل شور و هیجان خرید کردن در دل همه وجود دارد و انگار پا به یک فستیوال خرید واقعی گذاشته‌اید. در این مطلب قصد داریم همه چیز را درباره فصل حراج در کیش بررسی کنیم. اگر دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید و به پاسخ این سوال برسید که " بهتر است چه زمانی برای خرید به کیش برویم، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت لحظه آخر همراه باشید.

 فصل حراج در کیش

بهترین فصل حراج در کیش

به‌طورکلی در هیچ کدام از شهرهای ایران نمی‌توان یک فستیوال دائمی خرید پیدا کرد و کیش هم از این قاعده مستثنی نیست. اما زمان‌هایی در سال  برای خرید کردن در این جزیره بهتر است چرا که خود مراکز خرید کالاهایشان را با تخفیف عرضه می‌کنند. با این اوصاف بهترین زمان برای خرید کردن در کیش را باید فصل بهار، از ابتدای اردیبهشت تا انتهای خرداد دانست. یعنی درست پس از اینکه تعطیلات نوروز تمام شد و گردشگران به سر کار و زندگی خود بازگشتند و جزیره نسبتا خلوت شد، وقت آن است که به منظور خرید کردن به جزیره بروید.

زمان مناسب دیگر برای خرید کردن ابتدای مهر تا انتهای آذر است. در این ایام به خاطر باز شدن مدارس جزیره خالی از گردشگر می‌شود و همه چیز را می‌توانید با قیمت ارزان‌تر تهیه کنید. در صورتی که طاقت تحمل گرمای هوا را داشته باشید، تابستان هم زمان مناسبی برای خرید کردن در کیش است. در یک الگوی کلی هر زمان که تعداد گردشگران جزیره کاهش پیدا می‌کند، مراکز خرید اجناسشان را به حراج می‌گذارند و با قیمت کمتری می‌فروشند. جدا از مراکز خرید در این ایام هتل‌ها و پروازها هم تخفیفات خوبی را برای گردشگران در نظر می‌گیرند و به‌طورکلی هزینه های سفر به جزیره کیش کمتر است.

بهترین فصل حراج در کیش

جشنواره‌ های خرید جزیره کیش

جدا از زمان‌هایی که در بالا به آن اشاره کردیم، در ایام مختلف جشنواره‌های خریدی هم در جزیره برگزار می‌شود که یکی از معروف‌ترینشان از پانزدهم تیر تا پانزدهم شهریور است. در این ایام مراکز خرید کیش و برندهای معتبری که در این جزیره شعبه دارند، محصولاتشان را با قیمت پایین‌تر می‌فروشند. در این جشنواره قرعه کشی‌هایی با جوایز ارزنده هم وجود دارد که لذت خرید را دو چندان می‌کند. همچنین در جریان این جشنواره‌ها برنامه‌های مفرحی همچون جنگ شادی برگزار می‌شود که می‌توانید با شرکت در آنها اوقات خوشی را در طول سفرتان به جزیره بگذرانید. 

جشنواره های تخفیف جزیره کیش

راهنمای خرید در حراجی های کیش

اگرچه در فصل حراج کیش قیمت اجناس در جزیره بسیار پایین می‌آید اما باز هم برای اینکه یک خرید خوب و باکیفیت داشته باشید بهتر است براساس راهنمای خرید در حراجی‌های کیش که به شرح زیر است پیش بروید.

  • ابتدا هدف خرید و بودجه خود را مشخص کنید و لیستی از مراکز خریدی تهیه نمایید که کالاهای مورد نظر شما را دارند. سپس با در نظر گرفتن بودجه خود به جستجوی اجناس موردنظرتان بپردازید.
  • در مرحله بعدی برای خرید ارزان‌تر وارد مذاکره با فروشنده شوید اما حواستان باشید تخفیفی که می‌خواهید غیر منطقی نباشد.
  • در نهایت چند فروشگاه مختلف را بررسی کنید تا مقرون به صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین ورژن چیزی که می‌خواهید را پیدا کنید. حواستان به اصل بودن محصولی که می‌خرید باشد زیرا ممکن است برخی از فروشندگان کالای تقلبی را به جای اصل به شما بفروشند.
  • در پایان اگر محصولی می‌خرید که به ضمانت نیاز دارد مثلا لوازم خانگی، حتما از فروشنده درخواست ضمانت نامه کنید.

راهنمای خرید در حراجی های کیش

سفر به کیش -  صفر تا صد راهنمای سفر به کیش | هزینه ها+ نکات سفر

ارزان‌ترین کالاها در فصل حراج کیش

اگر در فصل حراج مراکز خرید، به جزیره کیش سفر کردید، بهتر است برای خرید کالاهایی اقدام کنید که قیمتشان نسبت به شهر خودتان بسیار پایین‌تر است.  برای مثال لوازم خانگی در این ایام 20 تا 30 درصد تخفیف می‌خورد و یا پوشاک و لوازم ورزشی هم 10 تا 20 درصد تخفیف می‌خورد. یکی دیگر از محصولاتی که با قیمت بسیار مناسب در زمان حراجی‌ها در کیش می‌توانید پیدا کنید، شکلات، ادکلن و لوازم آرایشی است. معمولا قیمت پوشاک در جزیره زیاد با دیگر نقاط ایران فرق ندارد. 

ارزان ترین کالاها در فصل حراج کیش

بهترین مراکز خرید کیش برای فصل حراج

کیش مراکز خرید متنوعی دارد که همه آنها در فصل حراج محصولاتشان را با تخفیف می‌فروشند اما برخی از آنها تخفیفات بیشتری نسبت به بقیه اعمال می‌کنند و یا برنامه‌ها و قرعه‌کشی‌هایشان بیشتر است. در هر صورت برخی از بهترین مراکز خرید کیش در فصل حراج به شرح زیر هستند:

پردیس یک و دو؛ لوکس اما ارزان

پردیس یک و دو را باید دو تا از مراکز تجاری جزیره دانست که بهترین برندهای خارجی در آنها شعبه دارند. در این مراکز خرید می‌توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، عینک، ساعت و زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری و لوازم برقی خانگی را خریداری کنید و از امکانات فراوانی که این دو پاساژ دارند نیز استفاده نمایید. در فصل حراج کالاهای خارجی این دو مجموعه با قیمت بسیار خوبی به فروش می‌رسند.

مرکز خرید پردیس کیش؛ حراجی در راه است!

مراکز خرید کیش - بهترین بازارها و مراکز خرید کیش از ارزان ترین تا لوکس ترین

بازار ونوس، هرچه می‌خواهید اینجاست!

بازار ونوس یک پاساژ قدیمی دو طبقه است که انواع و اقسام کالاها را می‌توانید در آن پیدا کنید. این مرکز خرید به خاطر تنوع محصولات و قیمت مناسب در دل گردشگران و کیشوندان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. از میان کالاهایی که می‌توانید از این مرکز خرید تهیه کنید، می‌توان به : پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و … اشاره کرد.

بازار ونوس کیش؛ یک بازار دائمی حراجی

بازار مروارید، جایی در قلب جزیره

مروارید را باید یکی از مراکز خرید کیش دانست که در مرکز جزیره قرار گرفته و به اکثر جاذبه‌های گردشگری کیش نزدیک است. هنگام فصل حراج در کیش، این پاساژ کالاهای خود را با تخفیفات چشم‌گیر به فروش می‌رساند و مراسم قرعه‌کشی هم برگزار می‌کند. از مرکز خرید مروارید می‌توانید محصولاتی همچون پوشاک مردانه و زنانه، بلورجات، لوازم ورزشی و آرایشی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی و...  تهیه نمایید.

بازار مروارید؛ بهترین مرکز خرید حراجی در کیش

مجتمع تجاری پانیذ، ارزان‌ تر از همیشه

یکی دیگر از مراکز خرید کیش که در فصل حراج بیش از همیشه شلوغ می‌شود، مجتمع تجاری پانیذ است. پانیذ به‌طورکلی به کالاهای مقرون به صرفه‌اش مشهور است حالا تصور کنید که در فصل حراج با وجود تخفیفاتی که روی این کالاها اعمال می‌شود، آنها را با چه قیمت مناسبی می‌توان خرید. در این پاساز همه چیز از لوازم آرایشی گرفته تا شکلات پیدا می‌شود اما بین خودمان بماند بهترین تخفیف‌‌ها نه روی این اجناس بلکه روی لوازم خانگی اعمال خواهند شد. بنابراین اگر قصد خرید لوازم خانگی دارید در زمان حراج به مرکز پانیذ کیش سر بزنید. 

پانیذ؛ حراجی لوازم خانگی کیش

نکات مهم برای خرید در حراجی ها

  • سعی کنید به جای همراه داشتن پول نقد با کارت اعتباری خرید نمایید تا امکان گم شدن پول‌‎هایتان را به حداقل برسانید.
  •  سعی کنید هر کالا را از بورس آن خریداری کنید و بیشتر به سراغ مراکز خریدی بروید که روی اجناس مختلف تخفیفات بیشتری دارند.
  • قبل از سفر هدفتان را از شرکت در حراجی مشخص کنید تا دقیقا بدانید به دنبال چه چیزی هستید و کجا باید دنبالش بگردید.
  • مطمئن شوید کالایی که قصد خریدش را دارید در شهر خودتان ارزان‌تر نباشد. یعنی ابتدا کالای مورد نظرتان را در شهر خود قیمت کنید و در صورتی که قیمت آن در کیش تفاوت فاحشی با شهر خودتان داشت آن را از جزیره خریداری نمایید
  • ابتدا از چند فروشگاه قیمت یک کالا را بپرسید و سپس اقدام به خرید نمایید تا بتوانید بهترین قیمت را پیدا کنید. خصوصا برای خرید لوازم آرایشی این روش واقعا توصیه می‌شود.
  • اگر قصد خرید خوراکی دارید باید بدانید که در هوای گرم و شرجی خوراکی‌ها زودتر خراب می‌شوند. بنابراین اول از سالم بودن آنها مطمئن شوید و بعد خرید کنید.

نکات مهم برای خرید در حراجی ها

لوازم سفر به کیش - در سفر به کیش چی ببریم؟

خریدی ارزان تر از باور!

در این مقاله درباره فصل حراج در کیش حرف زدیم. از آنجایی که فستیوال حراج دائمی در ایران وجود ندارد. بهترین زمان‌هایی که مراکز خرید جزیره تصمیم می‌گیرند اجناسشان را با قیمت کمتر به فروش برسانند و همچنین بهترین مراکز خریدی که در این ایام باید به سراغشان بروید را به شما معرفی کردیم. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که می‌خواهید برای خرید کردن به جزیره کیش سفر کنید و یا حداقل خرید بخشی مهمی از سفرتان است، این مطلب می‌تواند در انتخاب زمان مناسب برای سفر کردن کمکتان کند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
لوکس ترین هواپیما های جهان | مشخصات و قیمت + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 5 از 5 | از 100 کاربر