شهربازی های آنتالیا

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/29
بازدید: 7333
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

امروزه مقصد بیشتر ایرانیان برای سفر، کشور آنتالیا است؛ چرا که گردشگران در این شهر علاوه بر خرید کردن، می‌توانند از طبیعت، سواحل و همچنین مراکز تفریحی ایتالیا از جمله شهربازی‌های منحصر به فرد آن لذت ببرند. بسیاری از مسافران به قصد تفریح به شهر آنتالیا سفر می‌کنند؛ از این رو شهربازی‌های این شهر اماکن بسیار مناسبی برای تفریح خواهند بود. در ادامه به معرفی برخی از بهترین و مهیج‌‌ترین شهربازی‌های آنتالیا می‌پردازیم.

شهر بازی های آنتالیا

شهربازی اکتور آنتالیا (Aktur)

شهربازی اکتور در واقع جزو بزرگترین و مهم‌ترین شهربازی‌های آنتالیا است که نزدیک به ۲۰ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد. ساخت این پارک در سال 1991 میلادی آغاز شد و در سال 1977 ساخت آن به پایان رسید. هدف از ساخت شهربازی اکتور، ایجاد یک مکانی امن و تفریحی برای خانواده‌ها و گردشگران بوده است. این شهربازی در ساحل کنیالتی آنتالیا قرار دارد که گردشگران می‌توانند علاوه بر تفریح و شادی در این شهربازی، از تفریحات آبی در ساحل کنیالتی این مجموعه نیز لذت ببرند.در شهربازی اکتور آنتالیا انواع وسایل بازی مانند چرخ‌ و فلک‌های غول آسا، ترامپولین، اختاپوس، قلعه فنری، سینما ۵ بعدی، گوندولا سواری، بازی‌های کامپیوتری، سرسره‌های بزرگ و ... وجود دارند که گردشگران می‌توانند برای دسترسی به آنها به شهربازی اکتور آنتالیا بروند و نهایت لذت را در این شهربازی تجربه کنند.

در سفر آنتالیا باید بدانید که شهربازی اکتور آنتالیا از ساعت ۱۰ الی ۱۲ شب آماده خدمات‌رسانی به گردشگران این شهر است. علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان می‌توانند برای ورود به این پارک در ابتدا یک مبلغی به عنوان هزینه ورودی پرداخت کنند، سپس می‌توانند از تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی و تفریحی این مجموعه بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است که استفاده از امکانات و تفریحات این مجموعه کاملا مقرون به صرفه خواهد بود؛ زیرا شما برای استفاده از ۱۰ بازی، تنها نیاز است که ۳۰ لیر پرداخت کنید.

شهر بازی اکتور آنتالیا

پارک کپز ورساک آنتالیا (Kepez Varsak Park)

پارک کپز ورساک جزو شهربازی‌های جوان آنتالیا محسوب می‌شود که در زمانی که اردوغان نخست وزیر بود بازگشایی شد. این پارک دارای دو قسمت اصلی است که تفریحات آبی با استخر‌های بسیار بزرگ و پارک ماسال هستند. پیشنهاد می‌کنیم که تجربه استفاده از تفریحات آبی این پارک را به هیچ عنوان از دست ندهید؛ زیرا استخرهای این بخش به سبک استخرهای مسابقات المپیک ساخته شده‌اند و بسیار بزرگ و هیجان‌انگیز هستند. پارک ماسال بخش مهیج و شاد پارک کپز ورساک محسوب می‌شود که برای کودکان زیر ۷ سال طراحی و ساخته شده است. در این پارک تمامی وسایل و امکانات مورد نیاز برای بچه‌های زیر ۷ سال وجود دارند که کودکان با استفاده از آنها می‌توانند لحظات لذت‌بخشی را به ارمغان آورند. این پارک در محدوده کپز آنتالیا و در درمیل واقع شده و از ساعت ۸:۳۰ الی ۹ شب باز است.

پارک کپز ورساک آنتالیا

تفریحات آنتالیا - سرگرمی تفریحات به یادماندنی در آنتالیا ترکیه

مجموعه تفریحی تکنو (Tekno)  آنتالیا

در صورتی که به آنتالیا سفر کردید حتما کودکان خود را به مجموعه تفریحی تکنو ببرید؛ چرا که این مجموعه کاملا سرپوشیده و مخصوص کودکان طراحی و ساخته شده است. اگر فرزند کوچک دارید این پارک بهترین پارک برای فرزند شما خواهد بود. این پارک به دلیل برخورداری از وسایل بازی گوناگون، بزرگسالان نیز می‌توانند در آن به تفریح و خوشگذرانی بپردازند. 
بازی‌های موجود در این شهربازی شامل ماشین‌های کوبنده، تاب‌های گردان برای کودکان، باشگاه بولینگ و فوتبال مکزیکی می‌شوند. جهت دسترسی به این پارک می‌توانید به مجموعه تفریحی آلتینوا سنان در محدوده کپز ایتالیا مراجعه کنید.

مجموعه تفریحی تکنو

جاهای دیدنی آنتالیا -در سفر به آنتالیا جاذبه های گردشگری آن را از دست ندهید!

پارک ژوراسیک آنتالیا (Dinopark Antalya)

پارک ژوراسیک آنتالیا که در گویناک و در محدوده کمر آنتالیا واقع شده است نام دیگر آن "دینو پارک" و جزو یکی از پرطرفدارترین و شلوغ‌ترین اماکن این شهر به شمار می‌رود و برای خانواده‌ها کاملا مناسب است. در این پارک انواع دایناسورها را شبیه‌سازی کرده‌اند؛ به گونه‌ای که صداهایی از خود تولید می‌کنند و برخی اوقات حرکاتی نیز انجام می‌دهند. این مکان محل بسیار مناسبی برای آموزش کودکان و آشنایی آنها با حیوانات ما قبل تاریخ خواهد بود. این پارک بخش‌های مختلفی نظیر باغ وحش، سینما ۷ بعدی، استخر، کافه، سوار کاری و فروشگاه سوغاتی دارد که می‌توانید با استفاده از آنها لحظات خوشی را در کنار دوستان و خانواده رقم بزنید. پارک ژوراسیک از ساعت ۹ الی ۸ شب آماده خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان است.

پارک کپز ورساک آنتالیا

دنیای برف آنتالیا (Snow World)

همانطور که به احتمال زیاد مطلع هستید آنتالیا شهری در سواحل مدیترانه است که تنها در ارتفاعات آن امکان بارش برف وجود دارد؛ پس چطور امکان دارد شهری که از آسمان آن تنها باران می‌بارد، مرکزی پر از برف داشته باشد؟ پاسخ این سوال این است که در واقع با تکنولوژی هر چیزی امکان دارد؛ بنابراین اگر به برف‌بازی علاقه دارید، تجربه بازدید از این مرکز را از دست ندهید.
شهربازی دنیای برف که جزو مهیج‌ترین و جذاب‌ترین پارک‌های آنتالیا محسوب می‌شود، تمامی خانه‌ها، وسایل بازی و سرسره‌های آن از برف و یخ ساخته شده‌اند. شما در این پارک هیجان‌انگیز می‌توانید یک روز عالی و بیاد ماندنی را در کنار دوستان و خانواده خود تجربه کنید.

در این شهربازی سرپوشیده باید لباس گرم و کت و کلاه به همراه داشته باشید تا بدین صورت بتوانید به راحتی به بازی و تفریح بپردازید. در این مجموعه تهویه مناسبی برقرار است؛ به همین دلیل احساس راحتی خواهید داشت. از تفریحات موجود در دنیای برف آنتالیا می‌توان به سرسره‌های شیب‌دار برفی، سرسره‌های برفی به همراه تیوپ، خانه‌های عروسکی و برفی و آکواریوم یخی اشاره کرد.

دنیای برف آنتالیا

شهربازی لند آو لجندز آنتالیا (Land Of Legends)

شهربازی لند آو لجندز یکی از مجموعه‌های تفریحی و گردشگری آنتالیا محسوب می‌شود که گزینه‌های بسیاری را پیش‌روی گردشگران برای گذراندن اوقاتی خوش قرار می‌دهد. مهم‌ترین و خاص‌ترین تفریحی که می‌توانید در این پارک تجربه کنید، امکان بالن سواری است که با استفاده از آن می‌توانید چشم‌انداز منحصر به فردی از شهر آنتالیا را تماشا کنید. از تفریحات موجود در این شهربازی می‌توان به ترن هوایی ۶۱ متری، سقوط آزاد، فرش پرنده، تاب پرنده، سینما ۵ بعدی و ... اشاره کرد که آدرنالین شما را حسابی بالا می‌برند. البته تمام تفریحات و هیجانات شما تنها به مواردی که ذکر شد ختم نمی‌شود؛ ترامپولین و همچنین زمین‌ بازی کودکان و تفریحات دیگری در این پارک نیز وجود دارند که می‌توانند لحظات مهیجی را برای شما رقم بزنند.

شهر باز ی لند آو لجندز آنتالیا

پارک آبی آنتالیا - 3 پارک آبی مستقل و معروف انتالیا کدامند؟

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی مهیج‌ترین شهربازی‌های آنتالیا پرداخته شد. امیدواریم که با سفر به این شهر تفریحی و گردشگری از این شهربازی‌ها نیز بازدید کنید و لحظات خاطره‌انگیزی را در کنار دوستان و خانواده‌تان رقم بزنید. امیدواریم که تمامی اطلاعات ارائه شده در این مطلب مفید واقع شده باشند. صمیمانه تشکر می‌کنیم‌ که تا انتها این مطلب ما را همراهی نمودید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین مقاصد سفر با قطار؛ تجربه سفری متفاوت
بهترین مقاصد سفر با قطار؛ تجربه سفری متفاوت
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 101 کاربر