بهترین پارک های آنتالیا

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/04/18
بازدید: 1835
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آنتالیا یکی از شهرهای ترکیه است که با داشتن مناطق تفریحی و گردشگری بسیار زیاد به یک شهر توریستی تبدیل شده است. این شهر طرفداران زیادی دارد. هر ساله مسافران زیادی به قصد سفر به این شهر با تورهای مختلف به آنجا سفر می‌کنند. در شهر آنتالیا هتل‌های متعددی برای اقامت و آسایش مشتریان وجود دارد. همچنین وجود پارک‌های فراوانی که بسیار زیبا هستند در این شهر باعث شده توجه افراد زیادی را به خود جلب کنند. پارک های انتالیا هر یک دارای امکانات زیادی هستند. آب و هوای خوب این شهر کمک زیادی به مسافران می‌کند تا بتوانند در این پارک‌ها تفریح کنند. با ما همراه باشید تا پارک‌های مختلف انتالیا را برایتان شرح دهیم.

پارک های آنتالیا

پارک کارلی اوغلو یکی از زیباترین پارک های انتالیا

در مرکز شهر آنتالیا و در جنوب کاله ایچی آنتالیا یک پارک بزرگ و شیک وجود دارد. این پارک یکی از مناطق گردشگری آنتالیا است. درخت‌های زیادی در این پارک وسیع وجود دارند. درخت‌هایی همچون کاج، سرو و... فضای زیادی از این پارک را اشغال کرده‌اند. پارک کارلی اوغلو بناهای تاریخی زیادی در خود جای داده است. مجسمه کارگز و پسر، دون کیشوت و مجسمه‌های قورباغه از مجسمه‌های بسیار زیبایی هستند که در این پارک وجود دارند. وجود برج هیدیرلیک که مربوط به امپراطوری باستان است هم از دیگر زیبایی‌های این پارک است. در این پارک انواع غذاهای با کیفیت و خوشمزه را می‌توانید درون رستوران و کافه میل نمایید. بهداشت این رستوران‌ها بسیار عالی است و از بهترین مواد اولیه برای پخت غذا استفاده می‌شود. بستنی فروشی و سوپری هم از دیگر امکانات پارک کارلی اوغلو آنتالیا است. پارک فضایی است که می‌تواند تاثیر زیادی روی روحیه افراد داشته باشد به همین دلیل است که در آنتالیا پارک‌های فراوانی ساخته شده است. مکان مناسبی برای استراحت مسافران و برای گردش مردم همان منطقه محسوب می‌شوند. پارک‌ها از مهمترین فضاهایی هستند که برای سالم ماند یک شهر مفید هستند. مردم منطقه می‌توانند از سلامت شهر خود با وجود فضاهای سبز زیاد مطمئن باشند.

راهنمای سفر به آنتالیا - برای آشنایی با آنتالیا، هزینه سفر و اقامت، جاهای دیدنی آنتالیا و... کلیک کنید.

پارک اوغلی

پارک آتاتورک

این پارک طرفداران زیادی دارد؛ چراکه از یک طرف به سواحل مدیترانه و از طرف دیگر به کوه‌های توروس متصل می‌شود. تصور کنید در مکانی قرار دارید که هر دو طرف شما بسیار دیدنی باشد. در این مکان می‌توانید ساعت‌ها بنشینید و از دیدن این مناطق لذت ببرید. این پارک فضای بسیار زیبایی دارد و برای دوچرخه سواری مکان مناسبی است. بسیاری از مردم این منطقه برای دوچرخه سواری به این مکان تمیز و زیبا می‌آیند. در این پارک هم رستوران و کافه برای استراحت و شکم گردی مسافران وجود دارد. ‌انواع غذاها و نوشیدنی‌ها را می‌توان در این مکان‌ها میل کرد. 

محیط پخت غذا در این رستوران‌ها بسیار سالم و بهداشتی است. غذاها با استفاده از مواد اولیه و مرغوب تهیه می‌شوند و تنوع زیادی دارند. در این رستوران‌ها آشپزان بسیار با تجربه‌ای وجود دارند که انواع غذاها را طبخ می‌کنند. این آشپزها سرعت عمل بالایی دارند و در رستوران برای شما بهترین فضای مناسب را فراهم می‌کنند. شما در رستوران‌های آنتالیا می‌توانید زمان زیادی را برای میل کردن غذاها در وعده‌های مختلف بگذرانید.

آدرس: این پارک در کونیالیتی آنتالیاست.

جاهای دیدنی آنتالیا - آنتالیا یکی ازشهرهای مهم ترکیه از نظر جذب گردشگری می باشد به طوری که سالیانه چندین هزار توریست از اقسا نقاط دنیا به این شهر افسانه ای سفر می کنند.

پارک آتاتورک

پارک ساحلی

یکی دیگر از پارک‌های بسیار زیبای آنتالیا، پارک ساحلی است. پارک ساحلی یکی از مکان‌های آنتالیا است که بسیار شلوغ می‌شود و به دلیل داشتن فضای بسیار باز، ظرفیت خوبی دارد. همانطور که از اسم این پارک پیداست در سواحل آنتالیا قرار دارد. این پارک دارای رستوران و کافه و باشگاه‌های ورزشی است. شما می‌توانید در فضای این پارک لذت ببرید؛ زیرا در ساحل قرار دارد. به خصوص در زمان غروب خورشید حتما در این پارک حضور داشته باشید. از دیگر زیبایی‌های این پارک می‌توان به پردازش نور زیبای این پارک در شب اشاره کرد که این پارک را بسیار زیباتر نشان می‌دهد. این پارک بزرگ برای استراحت و تفریح مکان بسیار مناسبی است. 

آدرس: این پارک در آنتالیای مرکزی، بلوار دوملوپیناش است.

پارک ساحلی آنتالیا

تفریحات آنتالیا - سرگرمی تفریحات به یادماندنی در آنتالیا ترکیه

پارک فالز

اطراف این پارک را صخره‌های بزرگی پوشانده است. این پارک بسیار زیبا در آنتالیا مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته است. این پارک مشرف به دریای مدیترانه است. اگر به این پارک رفتید حتما به رستوران بروید و طعم بی نظیر غذاهای آن را بچشید. کافه هم برای طرفداران چای و نوشیدنی برای مسافران فراهم است. پارک فالز یکی از پارک‌هایی است که در آنتالیا بسیار معروف هستند. صخره‌های اطراف این پارک فضای بسیار زیبایی را به وجود آورده‌اند. 

آدرس
 این پارک در یسیلباهچه آنتالیا است.

پارک فالز

پارک مینی سیتی

این پارک که به موزه مینی سیتی هم معروف است یکی از بهترین پارک‌های آنتالیا محسوب می‌شود. این پارک دارای ماکت‌های کشورهای مختلف است که در مقیاس یک بیستم ساخته شده‌اند. این پارک سعی دارد مسافران را با تمدن و معماری کشورهای مختلف آشنا سازد. افرادی که به معماری علاقه دارند باید حتما سری به این پارک بزنند. این پارک یکی از بهترین مکان‌های آموزشی این شهر است. شهر آنتالیا یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که هر یک از این مکان‌هایی که توضیح می‌دهیم، می‌تواند بر کیفیت این شهر بیفزایند. زمانی که شما قصد ورود به این پارک را دارید یک هدفون به شما می‌دهند تا بتوانید زبان ملت‌های مختلف و توضیحاتی که در اطراف نمادها و ماکت‌ها است را بشناسید. حتما از این هدفون‌ها استفاده کنید تا بتوانید به طور کامل از آموزش‌ها و اطلاعات بهره بگیرید. 
آدرس: این پارک در مینی سنتر آنتالیاست.

پارک مینی سیتی

مراکز خرید آنتالیا - معرفی برترین مراکز خرید آنتالیا که در سفر خود با تور آنتالیا باید از آن‌ها بازدید کنید

پارک یاووز اوزکان

این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های آنتالیاست. این پارک در مرکز این شهر و نزدیک پارک‌های دیگر آنتالیا است. مساحت این پارک بالغ بر ۲۲۰۰۰ متر مربع است. این متراژ باعث شده که ظرفیت بسیار زیادی داشته باشد و مردم زیادی در این پارک زمان بگذرانند. در این پارک هم درختان کاج و سرو و حوضچه‌های زیادی برای آبنما و دو استخر تزیینی و یک استخر شنا نزدیک رودخانه وجود دارد. این استخرها بسیار تماشایی و زیبا هستند. نمایشگاه هنر و گل و مسیری برای پیاده‌روی بانوان هم در این پارک وجود دارد. می‌توانید به این نمایشگاه سر بزنید و با انواع گل آشنا شوید. این پارک هم طرفداران زیادی دارد و بسیار زیبا و شیک ساخته شده است. پارک یاووز اوزکان دارای رستوران است که در آن غذاهای مختلفی طبخ می‌شوند.
 آدرس: این پارک در آنتالیا سنتر است. همچنین شما گردشگران عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا به صفحه مربوطه تور آنتالیا مراجعه نمایید و مناسب ترین تور را برای خود رزرو نمایید.

پارک یاووز اوزکان

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.9 از 5 | از 100 کاربر