باشگاه انقلاب

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/21
بازدید: 11292
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

باشگاه انقلاب مجموعه ای تفریحی و ورزشی واقع در شمال تهران می باشد که از محبوبیت بسیاری در میان شهروندان تهران دارد، از این رو قصد داریم در این مقاله به معرفی باشگاه انقلاب و بررسی امکانات موجود در آن بپردازیم، چنانچه از علاقمندان به کسب اطلاعات در این زمینه هستید و یا قصد مراجعه به این باشگاه را دارید، در ادامه با لحظه آخر همراه باشید.

باشگاه انقلاب

معرفی باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب یکی از مهم ترین و بهترین مجموعه های ورزشی موجود در شهر تهران می باشد که در سال 1337 راه اندازی شده است، این مجموعه بالغ بر یک میلیون متر مربع مساحت دارد و مملوء از امکانات ورزشی مختلف می باشد، البته در نظر داشته باشید که بیش از نیمی از مساحت این مجموعه به فضای سبز اختصاص داده شده است.

امکانات باشگاه انقلاب

همانطور که پیش تر اشاره کردیم مجموعه ورزشی انقلاب مملوء از امکانات ورزشی و تفریحی می باشد که برخی از آن ها عبارتند از باشگاه گلف، جاده سلامت، و غیره که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

باشگاه گلف

باشگاه گلف مجموعه ورزشی انقلاب در سال 1341 احداث شده است و در حاضر بیش از 44 هکتار مساحت دارد، چنانچه قصد استفاده از خدمات باشگاه گلف مجموعه را دارید باید بدانید که این باشگاه در مجموع دارای سیزده میدان و یک زمین رنج است و در ضلع غربی باشگاه قرار دارد، لازم به ذکر می باشد که در باشگاه گلف کلاس های رایگان آموزش گلف با هدف همگانی کردن این ورزش برگزار می شود، بنابراین اگر از علاقمندان به این ورزش جذاب هستید کلاس های آموزش گلف مجموعه باشگاه انقلاب فرصت مناسبی برای شما به شمار می آید.
هزینه استفاده از خدمات باشگاه گلف

  • بلیط برای افراد ایرانی (مهمان) | 650000 ریال
  • بلیط برای افراد ایرانی ( عضو) | 510000 ریال
  • عضویت افراد ایرانی (بدون خرید بلیط) | 30500000 ریال
  • بلیط برای افراد خارجی (مهمان) | 4040000 ریال
  • بلیط برای افراد خارجی (اعضاء) | 2500000
  • عضویت افراد خارجی (بدون خرید بلیط) | 123800000

استخر باشگاه انقلاب

استخر باشگاه انقلاب

این بخش از باشگاه انقلاب در تاریخ هشتم تیر سال 1390 در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع افتتاح شده است و شامل امکاناتی نظیر سالن رختکن، سیستم تهویه هوا، حمام ترکی، سونای خشک و سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، استخر روباز (با قابلیت 4 فصل) و غیره می باشد، بانوان علاقمند به ورزش ها و تفریحات آبی با مراجعه به این بخش از باشگاه انقلاب که در ضلغ جنوب غربی مجموعه واقع شده است، لحظات خوشی را سپری نمایند.

استخر باشگاه انقلاب

سالن اسکیت باشگاه انقلاب

سالن اسکیت یکی دیگر از مجموعه های ورزشی موجود در باشگاه انقلاب می باشد که در سال 1381 با نام آکادمی اسکیت افتتاح شده است و شامل امکاناتی نظیر پیست اسکیت روباز، سالن اسکیت هاکی و غیره می باشد. لازم به ذکر است که سالن اسکیت در ضلع جنوبی مجموعه واقع شده است.

پینت بال باشگاه انقلاب

پینت بال ورزشی بسیار هیجان انگیز و مجبوب می باشد که در سال های اخیر مورد توجه ایرانیان بسیار قرار گرفته است، در مجموعه ورزشی انقلاب نیز یک باشگاه پینت بال وجود دارد که به تازگی تأسیس شده است و آماده ارائه خدمات به مراجعین خود می باشد.

پینت بال باشگاه انقلاب

زمین های تنیس باشگاه انقلاب

بزرگ ترین مجموعه تنیس خاورمیانه در باشگاه انقلاب قرار دارد و یکی از بهترین مجموعه های تنیس در جهان به شمار می آید، این باشگاه دارای 30 زمین تنیس رو باز و 7 استادیوم تنیس می باشد، لازم به ذکر است که 6 مورد از استادیوم های این مجموعه سالن های رو باز با ظرفیت 2000 نفر می باشد و یک مورد از آن ها استادیوم مرکزی مجموعه محسوب می شود که ساختمانی سه طبقه، مسقف با ظرفیت 75000 نفر می باشد. لازم به ذکر است که مساحت مجموعه تنیس باشگاه انقلاب حدود 8200 متر مربع می باشد و در شمال مجوعه انقلاب واقع شده است.

زمین های تنیس باشگاه انقلاب

 

اسکواش

سالن اسکواش مجموعه انقلاب یکی از برترین سالن های موجود در مجموعه می باشد که در سال 1373 ساخته شده است و در حال حاضر دارای امکاناتی نظیر 3 سالن اسکواش، رختکن و دوش می باشد. لازم به ذکر است که در این مجموعه کلاس های آموزش اسکواش نیز برگزار می شود.
توجه داشته باشید که مجموعه باشگاه انقلاب دارای دو سالن اسکواش می باشد، که یکی از آن ها ویژه بانوان و دیگری مخصوص آقایان می باشد و بدین ترتیب تمای افراد با هر جنسیت و گروه سنی ای می توانند به انجام ورزش هیجان انگیز اسکواش در مجموعه ورزشی انقلاب بپردازند.

سالن فوتسال باشگاه انقلاب

از دیگر بخش های مهم موجود در باشگاه ورزشی انقلاب سالن فوتسال می باشد که شامل دو سالن به مساحت 1200 متر مربع است و امکانات مختلفی دارد، توجه داشته باشید که سالن های این بخش از قابل استفاده به صورت خانوادگی می باشد، همچنین می توانید از این سالن ها برای انجام ورزش های دیگر نظیر هندبال نیز استفاده نمایید.

سالن بدمینتون باشگاه انقلاب

در مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب دو سالن به نام های سالن خانوادگی و سالن یادگار امام (ره) مخصوص بدمینتون وجود دارد که مراجعین می توانند از خدمات آن ها استفاده نمایند، لازم به ذکر می باشد که این بخش کاملاٌ مطابق استاندارد های جهانی ساخته شده است و از بهترین سالن بدمینتون های موجود در ایران به شمار می آید.

جاهای دیدنی تهران - معرفی محبوب‌ترین و زیباترین مکان‌های دیدنی تهران + ویدئو و آدرس!

زمین فوتبال باشگاه انقلاب

زمین فوتبال از محبوب ترین بخش های موجود در مجموعه ورزشی انقلاب می باشد، بخش زمین فوتبال مجموعه شامل دو زمین کوچک و بزرگ، رختکن، دوش آب گرم، پروژکتور (جهت استفاده در شب) و غیره می باشد، در نظر داشته باشید که در زمین فوتبال این مجموعه کلاس های آموزشی برای کودکان نیز برگزار می شود، همچنین لازم به ذکر است که ساعت کاری زمین فوتبال باشگاه انقلاب همه روزه از 6:00 صبح تا 12:00 شب می باشد و مراجعین می توانند این سالن ها را در غالب سانس های 2 ساعته اجاره کنند.

سالن بسکتبال باشگاه انقلاب

بسکتبال از ورزش های بسیار محبوب در میان جوانان به شمار می آید و افراد بسیاری در این رشته ورزشی مشغول به فعالیت می باشند، به همین جهت و به منظور فراهم کردن امکان ورزش برای علاقمندان به بسکتبال سالن سی نگین تأسیس شده است، مراجعین این بخش از باشگاه انقلاب، می توانند با رزرو سالن از تمامی خدمات آن استفاده کنند.

پارک های جنگلی تهران - معرفی بهترین پارک های جنگلی تهران

سالن پینگ پنگ باشگاه انقلاب

پس از فوتبال پینگ پنگ محبوب ترین ورزش جهان به شمار می آید و در سراسر دنیا طرفداران متعددی دارد، چنانچه شما نیز از علاقمندان و ورزشکاران این رشته هستید باید بدانید که در مجموعه ورزشی انقلاب یک سالن در آکادمی اسکیت خود را به سالن پینگ پنگ اختصاص داده است و شما با مراجعه به این بخش واقع در ضلع جنوبی باشگاه لذت پینگ پنگ بازی کردن را در محیطی حرفه ای تجربه کنید.

جاده تندرستی باشگاه انقلاب

جاده تندرستی یکی از جاذبه های موجود در مجموعه باشگاه انقلاب می باشد که حدود 2600 متر طول دارد و مناسب برای پیاده روی اقشار مختلف نظیر کودکان، بانوان، آقایان و حتی سالمندان می باشد، در ساخت این جاده از متد های روز دنیا و استاندارد های بین المللی استفاده شده است و مکان بسیار مناسبی برای پیاده روی به شمار می آید.

جاده تندرستی باشگاه انقلاب

ماهیگیری در باشگاه انقلاب

یکی از هیجان انگیز ترین فعالیت هایی که می توانید در باشگاه انقلاب انجام دهید ماهیگیری می باشد، در ضلع شمالی مجموعه استخری به ابعاد 20*40 و عمق 5.3 متر و مساحت2 هزار متر مربع وجود دارد، در این استخر علاقمندان می توانند به ماهیگیری پرداخته و به همراه خانواده لحظات شادی را سپری کنند، همچنین لازم به ذکر است که پس از صید ماهی می توانید ماهی صید شده را به یکی از بوفه های موجود در اطراف استخر ببرید تا به شیوه دلخواهتان طبخ شود و سپس نوش جان کنید.

پارک های تهران - معرفی کامل پارک های تهران + فیلم های زیبای آن!

بیلیارد

باشگاه بیلیارد از دیگر بخش های موجود در مجموعه ورزشی انقلاب می باشد که دارای فضایی به وسعت 500 متر مربع می باشد و در آن 12 عدد میر ایت بال و 8 عدد میز اسنوکر و یک کافی شاپ بسیار شیک وجود دارد، لازم به ذکر است که خدمات باشگاه بیلیارد مجموعه قابل استفاده برای بانوان و آقایان می باشد.

باشگاه تیر و کمان

یکی از بهترین باشگاه های تیراندازی موجود در کشور ایران به باشگاه انقلاب متعلق است، در این بخش از باشگاه افراد می توانند در کنار یکدیگر به تیراندازی پرداخته و لحظات هیجان انگیزی را سپری نمایند.

سالن بدنسازی باشگاه انقلاب

سالن بدنسازی از برترین بخش های موجود در باشگاه انقلاب می باشد که مجهز به پیشرفته ترین امکانات ورزشی روز دنیا می باشد و افراد می توانند عضویت های روزانه، ماهانه و یا سالانه این باشگاه را دریافت و از خدمات موجود در آن استفاده نمایند.

باشگاه بولینگ باشگاه انقلاب

باشگاه بولینگ موجود در باشگاه انقلاب از نظر متد ساخت و امکانات آن با بهترین باشگاه های بولینگ دنیا رقابت می کند و مراجعین این بخش از مجموعه باشگاه انقلاب، می توانند در محیطی حرفه ای و مدرن به ورزش بپردازند.
مراجعین باشگاه انقلاب باید بدانند که باشگاه بولینگ این مجموعه دارای 24 خط اتوماتیک (با سیستم امتیاز دهی خودکار و مکانیزم توپ برگردان) می باشد.
از دیگر امکانات و بخش های موجود در باشگاه انقلاب می توان به سالن ژیمناستیک، مجموعه استخر بانوان و آقایان آفتاب، سالن صخره نوردی، زیپ لاین، مجتمع فرهنگی، سالن پدل، سالن والیبال، سالن تخصصی بانوان، سالن ورزش های رسمی و غیره اشاره کرد، به طور کلی باشگاه انقلاب از برترین، مجهزترین و به روز ترین مجموعه های ورزشی موجود در کشور به شمار می آید و علاقمندان به ورزش می توانند با مراجعه به این مجموعه از انواع امکانات ورزشی باشگاه انقلاب استفاده کرده و لحظات بسیار هیجان انگیزی را تجربه نمایند.

باشگاه بولینگ باشگاه انقلاب

بهترین رستوران های تهران - لیستی از معروف ترین رستوران های تهران در این لینک وجود دارد. 

هزینه عضویت در باشگاه انقلاب

برای استفاده از خدمات باشگاه انقلاب افراد باید حق عضویت این مجموعه را پرداخت نمایند. لیست تعرفه های این مجموعه در سال 98 به شرح زیر می باشد.

  • برای افراد زیر 65 سال | 7880000 ریال
  • برای افراد بالای 65 سال (طرح تکریم سالمندان) | 5520000 ریال
  • خانواده های شهدا و یا شخص ایثارگر | 3200000 ریال
  • افراد غیر ایرانی | 18325000 ریال

 البته در نظر داشته باشید برای استفاده از بخش های مختلف موجود در باشگاه انقلاب باید هزینه جداگانه بخش مورد نظر را پرداخت نمایید.
سایر هزینه های باشگاه انقلاب

  • بلیط پارکینگ | 50000 ریال
  • بلیط یک بار ورود (افراد ایرانی) | 150000 ریال
  • بلیط یک بار ورود (افراد غیر ایرانی) | 220000 ریال
  • صدور کارت عضویت | 160000 ریال 
  • صدور کارت خانوادگی | 140000 ریال
  • صدور کارت المثنی | 160000 ریال

امیدواریم با مطالعه این بخش از سایت لحظه آخر اطلاعاتی کلی در رابطه با باشگاه انقلاب کسب کرده باشید و این اطلاعات در سفر با تور تهران و مراجعه به این مجموعه برایتان مفید واقع شود.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 104 کاربر