پارک ساحلی فورتالزا

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/16
بازدید: 1646
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
پس از تلاطم گل طلایی پله در برزیل می توان از هیجان فوق العاده پارک ساحلی فورتالزا که مانند یک بمب آدرنالین برای شما عمل خواهد کرد نام برد که البته دنیای شاد و  آرام کودکان شاید چندان نیازی به این قبیل هیجانات نداشته باشد بنابراین اگر قصد یک سفر خانوادگی به برزیل را دارید اصلا نگران نباشد زیرا پارک ساحلی فورتالزا کودکان را نیز به طور ویژه ای در نظر گرفته است Family fun از دسته تفریحات خانوادگی این پارک آبی است که فرصت قهقه های از ته دل را در اختیار فرزندانتان قرار خواهد داد.
تفریحاتی را که family fun پوشش می دهد شامل:
*سیرک آبی: در این بخش از پارک یک استخر کم عق با سقفی پارچه ای شبیه به چادر سیرک تشکیل شده است که در اطراف آن صندلی های ساحلی وجود داردکه این امکان را در اختیار والدین عزیز قرار خواهد داد که به تماشای بازی کودکان دلبندشان بنشینند. "محدودیت": کودکان زیر هشت سال به تنهایی نمی توانند وارد محوطه شوند.
*شهر فرنگ: از بخش های مختلف شهر فرنگ می توان به حدود 10 سرسره آبی، دو آبشار قارچی، یک آبشار بزرگ و سه تونل مارپیچی مخصوص کودکان است اشاره کرد. "محدودیت": تنها کودکانی با قد بالا 140 سانتی متر می توانند در این محدوده مشغول بازی شوند.
رودخانه آرام: در این قسمت کودکان سوار بر تیوپ اطراف رودخانه را دور می زنند. "محدودیت": فقط کودکانی با قد بالای 125 سانتی متر مجاز به استفاده از این بخش می باشند.
جزیره گنج: در این قسمت بچه ها مشغول وقت گذرانی با دزدان دریایی و در تکاپوی به دست آوردن گنجینه طلا می باشند. خوب قطعا والدین نیز از تماشاچی بودن در این بخش خسته شده اند.
والدین می توانند سری به بخش دریا لرزه بزنند در این قسمت مسافران محترم تور برزیل شاهد آرامش استخر به عمق 180 سانتی متر و البته گاهی موج های پر خروش آن خواهند بود.
نمایش آب: در این قسمت نزدیک به 80 اسباب بازی و اجرا نمایش کمدی وجود دارد جذاب ترین فعالیت در این قسمت یک سطل آب بسیار بزرگ با ظرفیت بیشتر از 1800 گالن که به صورت کاملا غیرمنتظره آن را در فضا تخلیه می کند. بخش هیجان انگیز مخصوص کودکان سرسره 4 متری با سرعت حدود 12 کیلومتر بر ساعت می باشد. "محدودیت": استفاده از این سر سره برای کودکانی با قامت کمتر از 100 سانتی متر و بلندتر از 140 سانتی متر مجاز نمی باشد. دومین دسته از تفریحات پارک ساحلی فورتالزا Exciting fun می باشد، بخش های مختلف این قسمت را در ادامه متن مطالعه فرمایید.
* Atlantis: در این بخش مسافران تور برزیل به گروه های چهارتایی تقسیم می شوند و سوار بر تیوپ از سرسره ای به ارتفاع حدودا 17 متر و سرعت تقریبا 34 کیلومتر بر ساعت به پایین می آیند.
* Hupa And Hopa: به همرا دوستانتان سوار بر دو سرسره استوانه ای مقابل به هم می شوید و به طور هم زمان پایین می آیید و در استخر دو متری با یک دیگر برخورد خواهید کرد. "محدویت": افراد با قامت کمتر از 130 سانتی متر مجاز به استفاده از این وسیله نمی باشند.
* Ramubrinka: هفت سرسره مارپیچ است که شمارا از ارتفاع حدود 24 متری به داخل استخر پرتاب می کند که هر یک از آن ها دارای سرعت و مسافت مختلفی هستند. "محدویت": افرادی با قامت کمتر از 122 سانتی متر مجاز به استفاده از این وسیله نیستند.
* Black Moray: در این قسمت سوار بر مار ماهی به طول حدود 67 متر و ارتفاع 11 متر مربع با سرعت 13 کیلومتر بر ساعت می شوید.
"محدودیت": افرادی با قامت کمتر از 122 سانتی متر و وزن بیشتر از 160 کیلو گرم مجاز به استفاده از این وسیله نمی باشند.
آخرین دسته از تفریحات پارک ساحلی فورتالزا همان بمب آدرنالینی است که در ابتدای متن به آن اشاره کردیم اگر احساس می کنید جریان خون در بدنتان روند کندی را پیش گرفته است حتما از این بخش پارک دیدن کنید.
این دسته از تفریحات پارک آبی برزیل Aquatic pleasures full of adrenaline نام دارد که دارای بخش های مختلفی مانند Insane، Chills و Arrepius می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از آن ها به صورت جداگانه خوایم پرداخت.
* Insane: در این قسمت مسافران تور برزیل بر سرسره ای به طول 41 متر و سرعت هیجان انگیز 105 کیلومتر بر ساعت سوار خواهند شد این سرسره عنوان بلند ترین سرسره جهان را در سال 1989 چند صبایی از آن خود کرده بود. "محدودیت": افرادی با قامت کوتاه تر از 140 سانتی متر مجاز به استفاده از این وسیله نمی باشند.
* Chills: در این قسمت سوار بر تیوپ ارتفاع 11 متر را با سرعتی فوق العاده به صورت 90 درجه پایین می آیید. "محدودیت": افرادی با قامت کمتر از 130 سانتی متر و وزن بیش از 180 کیلو گرم اجازه استفاده از این وسیله را نخواهند داشت.
* Arrepius: پنج سرسره با مسیر متفاوت اما مقصد یکسان می باشند. هیجان برای هر فرد در این وسیله شکل خاص خودش را دارد ارتفاع همگی آن ها 25 متر اما سرعت هریک با توجه به مسیر آن متفاوت خواهد بود. در آخر اگر شما نیز از این مقدار هیجان به وجد آمده اید می توانید از آدرس ذیل کمک بگیرید. 
آدرس: Rua Porto das Dunas, 2734 - Porto das Dunas, Aquiraz - CE, 61700-000, Brazil
شماره تماس: +55 85 4012-3000
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.7 از 5 | از 100 کاربر