قیمت بلیط پارک آبی آفاموسا

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1397/09/27
بازدید: 411
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
کوالالامپور یکی از شهرهای دوست داشتنی مالزی می باشد که تفریحات بسیار خوبی را در خود جای داده است. این تفریحات بی نظیر سبب شده تا توریست های بسیاری سالانه به کوالالامپور سفر کنند و در کنار بازدید از جاذبه های گردشگری، از آن ها هم بهره ببرند. پارک آبی آفاموسا یکی از بهترین تفریحاتی است که در این شهر وجود دارد. برای اطلاع از قیمت بلیط پارک آبی آفاموسا در ادامه ما را همراهی کنید.

پارک آبی آفاموسا در فاصله 100 کیلومتری از شهر کوالالامپور واقع شده که گردشگران تور مالزی برای رفتن به آن باید از بزرگراهی بسیار زیبا و سرسبز اقدام کنند. وسعت کلی این مجموعه تفریحی در حدود 200 هکتار می باشد که افزون بر پارک آبی، بخش های تفریحی دیگری نظیر: زمین گلف، دهکده عربی، اسب دوانی، بازی تیر و کمان، پارک سافاری، بالن های تفریحی، ماهیگیری و شهرک غرب وحشی می باشد. بخش بالن های تفریحی یکی از جذاب ترین بخش های این پارک آبی می باشد که شما می توانید در ارتفاعات بالا، منظره بسیار زیبایی از شهر کوالالامپور و آسمانخراش های آن را تماشا کنید. فضای آزاد این مجموعه وسیع و بزرگ بوده و به همین دلیل برای مراسم ها و عیدهای بزرگ، این مکان را جهت برگزاری مراسم هایی خاص انتخاب می کنند.
این پارک آبی بخش های گوناگونی نظیر: دریاچه، استخر موج، سرسره، ساحل مصنوعی، آبشار، بازی های آبی، رودخانه ای پر پیچ و خم، استخر موجدار و قایق رانی دارد که برای توریست های تور کوالالامپور یک روز خاطره انگیز را رقم می زند. قایق سواری در رودخانه آرام این پارک بسیار لذت بخش است که به صورت خانوادگی هم امکان پذیر می باشد.
از امکانات پارک آبی آفاموسا می توان به رستوران ها و فست فودهایی که در نقاط مختلف آن قرار دارد اشاره کرد که در آن ها انواع غذاهای بومی و بین المللی سرو می شود و گردشگران تور کوالالامپور می توانند بعد از ساعات مهیجی که در مجموعه سپری می کنند، غذایی لذیذ و دلچسب میل کنند. کافی شاپ، عکاسی و استودیو از دیگر امکانات پارک آفاموسا می باشد. لازم به ذکر است که بگوییم این مجموعه تفریحی، دارای اقامتگاه هایی هم می باشد که توریست ها می توانند از آن بهره مند شوند. باغ وحش بخش دیگری از مجموعه تفریحی آفاموسا می باشد که علاقه مندان به دنیای حیوانات را به وجد می آورد و برای آن ها بسیار سرگرم کننده است.

* قیمت بلیط پارک آبی آفاموسا
به طور کلی می توان گفت قیمت بلیط پارک آبی آفاموسا مناسب است و افراد مختلف در گروه های سنی متفاوت می توانند از امکانات موجود در این پارک بهره ببرند و روزی شاد و مفرح را در سفر به کوالالامپور برای خود ثبت کنند.
قیمت بلیط پارک آبی آفاموسا بسته به پکیج هایی که انتخاب می کنید، متفاوت است، ولی به طور کلی بزرگسالان برای استفاده از بازی های آبی مهیج این پارک 30 رینگیت و کودکان 24 رینگیت باید پرداخت کنند. انواع لوازم شنا در این مکان فروخته می شود و گردشگران تور کوالالامپور در صورت به همراه نداشتن وسایل لازم، می توانند از همین مکان، آن ها را خریداری نمایند.
*راه های دسترسی
مسافت طولانی پارک آفاموسا این امکان را نمی دهد که برخی از وسایل حمل و نقل عمومی در این مسیر فعال باشند و تنها تاکسی هایی در این خط فعالیت دارند که معمولا به صورت رفت و برگشت مسافران را می برند و در قبال آن حدود 180 رینگیت دریافت می کنند.
آدرس: مالزی/ 100 کیلومتری کوالالامپور/ منطقه ملاکا
ساعات کار: دوشنبه تا جمعه 11 الی 19- شنبه و یکشنبه 9 الی 20 (روزهای سه شنبه پارک تعطیل است)
تلفن: 0327818888
وب سایت: www.afamosa.com 
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
پارک موضوعی ایروان | دیزنی لند ارمنستان
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 103 کاربر