زیباترین مزرعه های گل در جهان

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1824
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جشنواره گل لاله آگاسیز؛ شهر بریتیش کلمبیا کانادا

جشنواره گل لاله آگاسیز، مانند دیگر مزارع گل لاله است اما چشم اندازهای اطراف آن بسیار متفاوت هستند. این مزرعه در محلی پر از گل های لاله زیبا در روبروی کوه برف پوشیده چیم قرار دارد و در آن ۳۰ نوع مختلف از گل های لاله که در ۴۰ کمان رنگارنگ قرار دارند نمایش داده می شود.

 

 

پارک کناره دریا هیتاچی؛ ژاپن

 

این پارک که در شهر هیتاچیناکا ژاپن قرار دارد در مساحتی با وسعت ۱۹۰ هکتار، میلیون ها گل مثل نرگس، لاله در بهار،  رز در اوایل تابستان را در معرض تماشای عموم قرار می دهد.

 

 

 

مزارع آفتابگردان؛ ناحیه توسکانی ایتالیا

یکی از رمانتیک ترین محل های دیدن گل آفتابگردان، توسکانی است؛ در این ناحیه در تابستان بر روی تپه های روستاها پر از گل های آفتابگردان می شود.

 

 

 

پارک کوکنهوف؛ هلند

هر وقت درباره گل ها صحبت می کنیم بدون شک، هلند به ذهنمان می آید، این پارک که در لیسه هلند قرار دارد به عنوان باغ اروپا شناخته می شود. سالانه تقریبا ۷ میلیون پیاز گل در این پارک کاشته می شود که قالیچه های رنگارنگ بزرگ را در این پارک شکل می دهند. شکوفه های رنگارنگ در طی ماههای آوریل، مارس و می در فضایی به مساحت ۳۲ هکتار کاشته می شوند که این پارک را تبدیل به بزرگ ترین باغ گل جهان می کند.

 

 

 

مزارع اسطوخروس؛ ناحیه پروونس فرانسه

در کناره جاده های پروونس، گل های اسطو خروس که در مسیرهایی منظم کاشته شده اند حیرت انگیز ترین مناظر را بوجود آورده اند که در هنگام تابستان وقتی گل ها کاملا رشد کرده اند دیدن مناظر اسطو خروس در ردیف های منظم واقعا لذت بخش است.

 

 

 

مزارع گل کارلسباد؛ لس آنجلس آمریکا

در بهار، مزارع گل کارلسباد با ۵۰  کمان رنگارنگ از گل های آلاله پوشیده شده اند.

 

 

 

مزارع گل کانولا؛ شهر لواپینگ چین

در شهر لواپینگ از فوریه تا مارس، همه مزارع با شکوفه های زرد رنگ کانولا تا افق طلایی می شوند و چشم اندازی زیبا را خلق می کنند که در آن ردیف هایی از کوه های تیره در کنار دریایی از گل های زرد هستند.

 

 

 

جشنواره گل لاله ساکورا؛ ساکورا ژاپن

در ماه آوریل، جشنواره گل لاله ساکورا در پارک فوروساتو برگزار می شود و در آن مزرعه ای با ۵۳۰۰۰۰ پیاز گل از ۱۸۰ گونه مختلف گل های لاله تزئین می گردد و تصویری از آسیابان هلندی هم در پس زمینه مزرعه واقعا چشم انداز زیبایی را خلق می کند.

 

 

 

مزارع گل؛ هلند

چگونه می شود درباره مزارع گل حرف زد و درباره هلند صحبتی نکرد. در هلند در محلی بین “هارلم” و  “لیدن” جایی وجود دارد که به عنوان منطقه پیازهای گل شناخته می شود و در آن هر سال بیش از ۳ میلیارد گل لاله پرورش داده می شود.این مزارع مانند رنگین کمانی شامل رنگ های آبی، قرمز، صورتی، زرد هستند.

جشنواره مزرعه گل لاله کفش چوبی؛ ایالت اورگن آمریکا

در این جشنواره این مزرعه ها در طول مدت یک ماه در معرض نمایش عموم قرار می گیرند و بیش از ۵۰ کمان از گل های مختلف دارند.این جشنواره معمولا در اواخر مارس شروع می شود و تا اواخر آوریل بطول می انجامد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.1 از 5 | از 100 کاربر