سواحل اسپانیا

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/12/05
بازدید: 6458
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که در هنگام تعطیلات برای رفتن به مسافرت و دیدن مکان های دیدنی دیگر کشورها برنامه ریزی می کنید، بهتر است کمی به رفتن به اسپانیا و سواحل جذاب و بی نظیر آن بیاندیشید، اینگونه خواهید دید که یکی از بهترین کشورها برای رفتن به سفر و گذراندن اوقات فراغت و بدرکردن خستگی سواحل زیبای اسپانیا می باشد. اسپانیا دارای ۸ هزار و ۴۸ کیلومتر خط ساحلی بوده  و ۱۰ ساحل زیبا و دیدنی دارد که به همین خاطر این کشور بهترین مقصد برای کسانی است که علاقه زیادی به ساحل، دریا و آفتاب دارند. در ادامه می خواهیم چند نمونه از سواحل اسپانیا را برای شما بیان کنیم تا اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید، بتوانید بهترین تصمیم را برای رفتن به سواحل زیبا و دیدنی آن بگیرید تا سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را برای خود و خانوادتان رقم بزنید.

تصویر ساحل های اسپانیا ساحل مایورکا ایبیزا اوندرتا

آشنایی با سواحل زیبای اسپانیا 

همانطور که در بالا نیز بیان کردیم، اسپانیا داری چندین ساحل زیبا و جذاب است که دیدن آن ها خالی از لطف نیست. این سواحل مخصوص گردشگرانی است که می خواهند لذت سفر خود به کشوری اروپایی و کهن با جاذبه های گردشگری فوق العاده اش را در چند روزی که با تور اسپانیا و یا اروپا به این کشور سفر نموده اند تجربه نمایند.

گشت و گذار در زیباترین شهرهای اروپا

ساحل سن سباستین

سن سباستین شهری زیبا در اسپانیا بوده که به شکل هلال ماه می باشد و دارای خط ساحلی خیره ‌کننده است که به همین خاطر از شهرهای لوکس و ساحلی اسپانیا به حساب می آید. این شهر دارای آب و هوایی معتدل و فوق العاده است و به خاطر سواحل  شگفت‌ انگیز و زیبایی که دارد گزینه ای بسیار مناسب برای سپری کردن یک تعطیلات رؤیایی و لاکچری می باشد.

 

عکس سواحل اسپانیا ساحل سن سباستیان و ساحل  لاکونچا

ساحل لاکونچا 

ساحل لاکونچا ساحلی دیگر از شهر سباستین است که ترکیب چشم نواز آبی دریا و شن های سفید رنگ، این ساحل را به مکانی امن، زیبا و سراسر آرامش برای قدم زدن، شنا و آفتاب گرفتن برای گردشگران تبدیل کرده است‌. ساحل لاکونچا دارای چندین کیلومتر خط ساحلی بوده که در امتداد این شهر ساحلی کافه ها و رستوران های زیادی قرار گرفته اند که با غذا های متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گوارایی که دارد، آماده خدمات رسانی به گردشگران و مسافران در محیط هایی شاد هستند. از این رو کسانی که برای تفریح و استراحت این ساحل را انتخاب می کنند، می توانند بعد از شنا کردن و آفتاب گرفتن سری به کافه ها و رستوران های اطراف ساحل بزنند و روز خود را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند.

 

ساحل لاکونچا 

جزایر قناری

حتما تا به حال نام جزیره قناری به گوشتان خورده است. جالب است بدانید این جزیره یکی از مناطق خود مختار اسپانیا است که دارای آب و هوایی بی نظیر و معتدل می باشد. نام گذاری این جزیره نیز به این دلیل بوده است که در گذشته به خاطر سگ های بزرگ وحشی بسیاری که در این منطقه وجود داشت، رومیان باستان نام کاناری را بر روی آن گذاشته اند ولی بعدها با از بین رفتن سگ ها پرنده بومی این منطقه قناری نام گرفت که بعد ها این جزیره به همین اسم نامیده شد و به تدریج به یکی از زیبا ترین و رویایی ترین جزیره های روی زمین تبدیل شد.

 

جزایر قناری

ساحل بارسلونا

ساحل بارسلونتا در بارسلون  با طول ۱۱۰۰ متر یکی دیگر از ساحل های زیبای اسپانیا است که در تمام ایام سال میزبان گردشگران و مسافران از سراسر جهان می باشد. این ساحل آب و عمق خوبی دارد که برای شنا بسیار مناسب است. همچنین در اطراف آن نیز رستوران ها و کافی شاپ های متعددی وجود دارد که پذیرای مسافران هستند.

 

ساحل بارسلونا

جزیره مایورکا

 مایورکا ، یکی از بزرگ ترین جزایر در میان مجمع الجزایر بالئاریک است که مقصدی ‏محبوب برای گردشگران اروپا می باشد. این جزیره بخشی از خاک اسپانیا بوده که در آن نشانه هایی از تاریخ عرب و رومیان را می توان دید.  این جزیره خوش منظره، صخره های ناهمواری دارد که به خاطر ریختن مواد مذاب به داخل آب های مدیترانه، چشم انداز زیبایی را در سواحل جزیره ایجاد کرده است. همچنین وجود درختان نارنج و زیتون و گیاهان سرسبز موجود در منطقه بر زیبایی این ساحل افزوده اند. 

 

جزیره مایورکا

ساحل اوندارتا

ساحل اوندارتا ساحلی شنی در اسپانیا می باشد که محیط مناسبی برای والیبال ساحلی، پیاده روی و آفتاب گرفتن است. این ساحل دارای خط ساحلی به طول یک کیلومتر و عرض صدمتر می باشد که فضایی چشم نواز و زیبا دارد.در ماه های ژوئن، جولای و آگوست این منطقه بسیار مورد بازدید گردشگران و مسافران قرار می گیرد. در فصل زمستان نیز سطح آب این منطقه بالا آمده و محل مناسبی برای موج سواری افراد است.

 

ساحل اوندارتا

 ساحل بوگاتل

اگر به دنبال رهایی از سر و صدا و شلوغی های شهر هستید، بهترین انتخاب برای شما ساحل بوگاتل می باشد که این ساحل نسبت به دیگر سواحل بارسلونا خلوت تر و ساکت تر می باشد و امکانات و خدمات بسیار خوبی را به مسافران و گردشگران ارائه می دهد. همچنین سه رستوران بزرگ نیز در این ساحل قرار دارد که با انواع غذا های بین المللی و محلی پذیرای بازدید کنندگان از این ساحل هستند. غذاهای دریایی موجود در این رستوران ها نیز بسیار معروف بوده و طعم بی نظیری دارند.

آشنایی با کشور اسپانیا - دین، اقتصاد، زبان، فرهنگ و هر آنچه که باید در مورد اسپانیا بدانید!

ساحل ایبیزا

ایبیزا یک جزیره کاتالانی در ساحل شرقی اسپانیا است که در ۱۵۰ کیلومتری  والنسیا قرار گرفته و سومین جزیره از جزایر بائراس به حساب می آید. این منطقه به خاطر برنامه های تابستانی، رقص و موسیقی زنده ای که برگذار می کند شهرت بسیار زیادی در جهان پیدا کرده است. این جزیره بیش از ۴۰ نوع ساحل دارد که هریک زیبایی خاص خود را داشته و به مکانی برای تفریح و صخره نوردی تبدیل شده است. 

 

ساحل ایبیزا

ساحل نوا ایکاریا

نوا ایکاریا یک ساحل کوچک در اسپانیا است که طول ۴۰۰ متر و عرض ۶۰ متر دارد که سراسر پوشیده شده از شن و ماسه هایی زرد رنگ است و با جذابیت خاص خود هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند. این ساحل زیبا منطقه ای بسیار مناسب برای والیبال ساحلی و پیاده روی است. همچنین وجود وسایل بازی کودکانه در آن جا این محیط را مکان مناسبی برای خانواده هایی که فرزند دارند تبدیل کرده است.  

 

ساحل نوا ایکاریا

سواحل کوستا دل سول

یکی از زیبا ترین جاذبه های گردشگری اسپانیا، سواحل کاستا دل سول می باشد که در جنوب این کشور واقع شده است. سواحل کاستا دل سول اسپانیا یک مقصد بسیار عالی برای توریست ها و عاشقان سواحل مادرید می باشد. این ساحل زیبا بیش از ۱۲۵ ساحل زیبا را در خود جای داده است که ۱۶۱ متر طول دارد. این ساحل در روستای کوچکی در نوار سواحل کاستا دل سول واقع شده و با داشتن مغازه ها، رستوران ها و کافه های متفاوت و زیبا پذیرای گردشگران از سراسر دنیا می باشد. در این رستوران شما می توانید انواع ماهی های معمولی سرخ شده و انواع غذاهای سنتی را سفارش داده و میل کنید.

 

سواحل کوستا دل سول


همچنین این منطقه دارای نخلستان ها و چمن های طبیعی بسیاری است که فضایی لذت بخش را برای افراد فراهم می کند که خواهند توانست در تابستان در زیر سایه آن ها بنشینند و لحظات به یاد ماندنی را تجربه کنند. البته از شب های پر هیاهو و زیبای این ساحل نباید غافل شد چرا که در تمام تابستان در این سواحل نمایش های زنده و مختلفی برگزار میشود که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می کند، به طوری که اگر کسی به این سواحل سفر کند حتما بار دیگر برای رفتن به آنجا برنامه ریزی می کند.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 101 کاربر