پارک آبی باتومی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/29
بازدید: 7084
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

در این قسمت از سایت لحظه آخر قصد داریم معروف ترین پارک آبی باتومی را به شما معرفی کنیم، این پارک یک تفریح کاملا رویایی و استثنایی را برای مسافرانی که به باتومی سفر می کنند و به این پارک آبی می روند، رقم می زنند. وقت گذراندن در این پارک آبی باتومی یکی از بهترین و جذاب ترین قسمت‌های یک سفر می تواند باشد. با ما همراه باشید تا با این پارک آبی آشنا شوید. شهر باتومی تنوع بسیاری در بخش تفریحات دارد، از جمله بارزترین این تفریحات می توان به تفریحات آبی در فصل تابستان اشاره کرد که از بهترین آن ها می توان پارک آبی را نام برد. با تمامی این تفاسیر شهر باتومی دارای یک پارک آبی بسیار بزرگ و پر آوازه می باشد که در این بخش قصد دارم که این پارک آبی باتومی را به طور کامل را برای شما شرح دهیم.

 

پارک آبی باتومی

آشنایی با پارک آبی آکوا باتومی

پارک آبی آکوا باتومی نیز یکی از بزرگ ترین پارک آبی باتومی می باشد. آکوا پارک باتومی (Aqua Park Batumi) یکی از اماکن تفریحی مهم در کشور گرجستان به حساب می آید، این مجموعه تفریحی در 3 کیلومتری مرکز شهر باتومی واقع شده است. این مجموعه تفریحی در یکی از بلوار های تازه تاسیس شهر و در خیابان شریف و در مجاورت با دریای سیاه، حدودا در فاصله 30 کیلومتری از سواحل آرام و شنی شهر قرار گرفته است. این پارک آبی باتومی یکی از مهم ترین مکان های تفریحی شهر باتومی به شمار می آید، به همین خاطر هر ساله در فصل تابستان پذیرای گردشگران فراوانی می باشد. این پارک آبی مهیج در سال 2013 میلادی افتتاح گشت. در پارک آبی آکوا انواع وسایل سرگرم کننده و مهیج آبی برای تمامی افراد با سلیقه های مختلف تعبیه شده است، از این وسایل مهیج می توان به سرسره های آبی سر باز، سر بسته، سرسره های تونلی، سرسره هایی با تیوپ و بی تیوپ و سرسره های U شکل اشاره کرد، تمامی این وسایل با طراحی های زیبا در این فضای بزرگ قرار گرفته است. لازم به ذکر است که هر سرسره منتهی به استخری کاملا امن و مهیج می شود.

 

 پارک آبی آکوا باتومی

 

این پارک آبی باتومی علاوه بر سرسره های مهیج نام برده امکانات فراوان دیگری اعم از بخش ماساژ و سونا و بخش بدنسازی، سرزمین کودکان، موج مصنوعی و انواع استخر های مهیج که در ادامه قصد داریم هر کدام را به اختصار برای شما شرح دهیم. در این مجموعه تفریحی بخشی از فضا را برای مجموعه ورزشی اعم از ماساژ، سونا و بدن سازی در نظر گرفته شده است و تمام امکانات لازم برای ورزش بدن سازی را در این مجموعه فراهم آورده اند. در پارک آبی آکوا باتومی، انواع و اقسام وسایل بازی آبی برای تمامی سنین، به خصوص کودکان تعبیه شده است، به همین خاطر این مجموعه آبی به دلیل دارا بودن بخشی مخصوص کودکان گردشگران بیشتری را که با تور گرجستان به این کشور سفر می کنند را به خود جذب می کند. به همین خاطر این مجموعه آبی به دلیل دارا بودن بخشی مخصوص کودکان گردشگران بیشتری را که با تور باتومی به این شهر سفر می کنند را به خود جذب می کند. در این پارک آبی باتومی به نیاز تمام رده های سنی توجه شده و بازی های متعددی برای بزرگسالان و کودکان در نظر گرفته شده است.

سفری ارزان به کشوری اروپایی

موج مصنوعی و رودخانه پارک آبی باتومی

از دیگر امکانات جالب این پارک آبی باتومی می توان رودخانه و استخر موج مصنوعی اشاره کرد، گردشگران در این پارک آبی زیبا و مهیج می توانید در این رودخانه مواج به ورزش رفتینگ بپردازند و اوقات خوشی را برای خود ایجاد کنند. این رودخانه به استخری سرازیر می شود که در آن استخر هم با پمپ‌های بزرگ آبی، موج تولید می شود. در این پارک آبی باتومی چهار استخر مختلف با کاربرد های متفاوت وجود دارد که هر کدام مخصوص تفریحی خاص می باشد، در این پارک استخری برای استراحت و ریلکس شدن، استخری برای تماشای موسیقی زنده و استخر مخصوص کودکان وجود دارد و در کنار این استخر ها امکانات برای آفتاب گرفتن و انواع خدمات ماساژ و مکانی برای ریلکسیشن فراهم شده است.

از چهار استخر موجود در این پارک آبی باتومی، دو استخر مختص بزرگسالان و یک استخر برای کودکان طراحی شده است. استخر های این مجموعه از همه نظر خارق العاده است به همین منظور به تمامی گردشگرانی که با تور گرجستان به این منطقه زیبا سفر می کنند پیشنهاد می شود از این مجموعه تفریحی و ورزشی بازدید کنند.

 

قیمت بلیط پارک آبی باتومی

قیمت بلیط پارک آبی باتومی

نکته لازم به ذکر دیگر آن است که هزینه بلیط پارک آبی آکوا باتومی برای بزرگسالان 30 لاری گرجستان، برای دانشجویان 20 لاری گرجستان و برای کودکان زیر 7 سال رایگان است.

ساعت کاری پارک آبی باتومی

این مجموعه آبی از ساعت 9 صبح تا 8 شب برای عموم باز است. این مجموعه علاوه بر امکانات تفریحی و ورزشی بیان شده از امکانات دیگری همچون اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، گیت هایی برای راهنمایی گردشگران و غیره می توان نام برد. از مهم ترین نکاتی که باید در هنگام ورود به این پارک آبی باتومی به آن ها توجه کرد، همراه نداشتن مواد خوراکی و بررسی قوانین پوششی پارک می باشد.

جاهای دیدنی باتومی - معرفی جاذبه‌های گردشگری شهری ساحلی، با طبیعتی سرسبز و جذاب!

امکانات پارک آبی شهر باتومی

با تمامی این تفاسیر این پارک دارای تمامی امکانات استاندارد در قسمت استخر و سرسره های خود می باشد که گردشگران می توانند بدون نگرانی از آسیب های احتمالی در این محل به تفریح و شنا بپردازند. به گردشگران تور باتومی پیشنهاد می شود اگر به این شهر سفر کردند، حتما از این پارک آبی باتومی بازدید کنند، بازدید کنندگان این مجموعه تفریحی باید توجه داشته باشند که این پارک آبی در کنار بازی و تفریحات آبی، سرگرمی ‌های دیگری از جمله برنامه‌های نمایشی و هنری نیز برای بازدیدکنندگان به اجرا گذاشته می‌شود.

 

ساعت کاری پارک آبی باتومی

آدرس پارک آبی آکوا باتومی 

گرجستان-باتومی-خیابان خیم شیاشویلی

Address : No 12, Khimshiashvili St, Batumi, Georgia

تفریحات باتومی - تفریحاتی که در شهر باتومی میتوانید داشته باشید

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 102 کاربر