ماسه های طلایی بلغارستان

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1402/05/25
بازدید: 1917
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

بلغارستان از نظر تفریحات یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای گردشگران خارجی به حساب می آید که می توانند برای اوقات فراغت خود از آن ها بهره ببرند. ماسه های طلایی بلغارستان در شهر وارنا و در قسمت شمالی آن قرار گرفته است و در واقع مرواريد سواحل بلغار و دريای سياه است كه به شكرانه پوشش گياهی انبوه و منحصر به فردش، طراوت و خنكی جنگل، پهنه گسترده ماسه های طلايی و آرام و امن، تسهيلات ورزشی تفريحی زیادی هم چون زمين های تنيس، مينی گلف، زمين های واليبال و بستكبال در امتداد گذرگاه ساحلی آن تعبیه شده است. گردشگران تور بلغارستان می توانند از این امکانات ورزشی جذاب و هیجان انگیز که قرارگیری آن ها در کنار دریا، سبب لذت بخش شدن دوچندان آن گشته بهره ببرند.

ماسه های طلایی بلغارستان

همه چیز در مورد بلغارستان - جاهای دیدنی، سواحل، شهرها و هر آنچه که می‌خواهید در مورد بلغارستان بدانید را در این مقاله بخوانید!

معرفی ساحل شنهای طلایی Golden Sands of Bulgaria

شهر وارنا را زیباترین شهر بلغارستان و پایتخت ساحلی آن می نامند که وجود ماسه های طلایی بلغارستان در آن، بر زیبایی های آن افزوده است. در این شهر ساحل های فراوانی وجود دارد که معروف ترین آن، ساحل ماسه های طلایی بلغارستان می باشد. ساحل ماسه های طلایی بلغارستان درست در مقابل پارک ملی به همین نام واقع شده و در فاصله حدود 17 کیلومتری شمال وارنا قرار دارد. در این ساحل ماسه هایی بی نظیر و بی همتا وجود دارد که به ماسه های طلایی بلغارستان شهرت پیدا کرده و سالانه تعداد بی شماری از گردشگران از سراسر دنیا با تور وارنا به این شهر سفر می کنند تا از نزدیک این ماسه های کوارتز را به تماشا بنشینند. استخرهای شنا با آب معدنی و سرسره های آبی همواره طراوت، شور و نشاطی مثال زدنی را برای گردشگران تور وارنا به ارمغان مي آورد.

ساحل ماسه های طلایی بلغارستان

تور وارنا - سفری رویایی به شهری اروپایی با جاذبه‌های گردشگری شگفت انگیز!

نزدیک ترین هتل ها به ساحل ماسه های طلایی بلغارستان

مجموعه تفريحی ماسه های طلایی بلغارستان نزديک به 100 لنگرگاه برای قايق های تفريحی عرضه می نمايد. هتل های مجهزی که در اطراف ماسه های طلایی بلغارستان احداث شده، با شرايطی عالی آسايش ميهمانان گرامی را فراهم می سازند، برخی از آن ها معروف ترين هتل های زنجيره ای دنيا مي باشند. هتل هايی احاطه شده با زمين های چمن، گلزارها و جنگل كه امكانات بسيار مناسب و خوبی برای آب درمانی با وجود چشمه های آب معدنی ارائه می نمايند. در یک جمله می توان گفت که بهترین امکانات در ساحلی زیبا برای استراحت و تفریح فراهم شده تا بازدیدکنندگان و گردشگران تور وارنا لحظات خاطره انگیزی را در آن به ثبت برسانند. اکثر کسانی که به وارنا سفر می کنند معمولا در هتل های موجود در ساحل ماسه های طلایی بلغارستان اقامت می کنند، و با این که دورترین هتل در این ناحیه، حدود 400 متر با ساحل فاصله دارد ولی باتوجه به قرارگیری اکثر تفریحات در قسمت مرکزی این ساحل، انتخاب هتل با توجه به نیاز، می تواند راحتی بیشتری را در این سفر به همراه داشته باشد.

ماسه های طلایی

تفریحات ساحل شنهای طلایی بلغارستان

در سال های اخیر تصمیم بر این شده که این ساحل به یک مکان لوکس برای گردشگری تبدیل شود و به همین دلیل اقداماتی در این راستا صورت گرفته و هتل ها و مراکز اقامتی مدرنی در آن احداث شده است. ساحل ماسه های طلایی بلغارستان که همیشه پاک و تمیز است 3.5 کیلومتر طول داشته و عرض آن 100 متر می باشد. منطقه گلدن سندز امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را در خود جای داده و چندین بار تا به امروز جایزه "پرچم بین المللی" را از آن خود کرده است. مناطق اصلی در گلدن سندز را می توان در اطراف دو خیابان آن در نظر گرفت یکی از این خیابان ها که در امتداد ساحل قرار دارد تقریبا از مقابل هتل بنیتا شروع شده و تا امتداد ساحل ادامه دارد تا به هتل آدمیرال برسد. منطقه دوم که کمی از ساحل دورتر است و در امتداد خیابان اصلی قرار گرفته است سکند لاین نامیده می شود. علاوه بر هتل و رستوران های بی شماری که در این منطقه احداث شده، چند مرکز خرید و اسپا نیز در این مکان تاسیس شده که رفاه حال گردشگران را تامین می کنند. اهالی این منطقه از راه های مختلفی همچون: اجاره دادن موتور، ماشین، دوچرخه، اسب و تخت هایی برای آفتاب گرفتن درآمد کسب می کنند. لازم به ذکر است که بگوییم ساحل ماسه های طلایی بلغارستان در سال های اخیر به بخش خصوصی واگذار شد و به همین دلیل سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرد. در برخی از بازارچه های محلی که در اطراف ساحل ماسه های طلایی بلغارستان برپا شده، حیواناتی از قبیل: تمساح، میمون، انواع مار و طوطی وجود دارد که مسافران تور وارنا می توانند با پرداخت مبلغی با آن ها عکس انداخته و آن ها را به یادگار نگه دارند.

ماسه های طلایی وارنا

سوغات بلغارستان - بهترین سوغاتی های بلغارستان برای خرید

موقعیت اقلیمی ساحل ماسه های طلایی

وجود درختان سر به فلک کشیده و سرسبز منظره دلنوازی را در اطراف این ساحل به وجد آورده که گردشگران تور وارنا را مات و مبهوت خود کرده است. آب و هوای این منطقه بسیار مناسب می باشد و دمای آن تقریبا 28 درجه سانتی گراد است و به همین دلیل برای شنا کردن مناسب بوده و شما گردشگران تور وارنا می توانید ساعت ها در دریا شنا کنید، همین امر دلیلی برای محبوبیت فراوان ساحل ماسه های طلایی می باشد. شما گردشگران تور وارنا می توانید در این ساحل از آفتاب دلپذیری که بر ماسه های طلایی بلغارستان می تابد بهره ببرید. جالب است بدانید که درسال 2007 یک نسخه کوچک از برج ایفل که نماد کشور زیبای فرانسه و مشهورترین برج جهان است، در این ساحل ساخته شده و رستورانی که بر روی سکوی آن قرار دارد، توجه بسیاری از توریست ها را به خود جلب کرده است.

ساحل شنهای طلایی

جاذبه های گردشگری ساحل ماسه های طلایی وارنا

در ساحل ماسه های طلایی بلغارستان جاذبه های تاریخی با ارزشی نظیر: صومعه النا، موزه باستان شناسی وارنا، صومعه آلادژا و کلیسای باستانی بویانا نیز وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. علاوه بر این موارد، تفریحات و سرگرمی های دیگری مانند: اجرای رقص های سنتی، اجرای موسیقی زنده، نمایش های عروسکی و پارک های آبی در نظر گرفته شده تا آن دسته از گردشگرانی که به صورت خانوادگی با تور وارنا به این منطقه سفر می کنند، بتوانند لحظات خوش و خرمی را سپری کنند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند. ورزش های آبی که در این مکان می توانید به آن ها بپردازید عبارت اند از: اسکی روی آب، غواصی، قایقرانی، شنا و موج سواری.

تور بلغارستان - بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا با طبیعتی بکر و جاذبه‌های تفریحی به یاد ماندنی!

آدرس ساحل ماسه های طلایی بلغارستان

راه های دسترسی به ساحل ماسه های طلایی از طریق خطوط اتوبوسرانی امکان پذیر می باشد و گردشگران تور وارنا می توانند از فرودگاه بین المللی شهر وارنا و یا ایستگاه قطار برای رفتن به این ساحل اقدام کنند.

شن های طلایی سواحل بلغارستان

فاصله ساحل ماسه های طلایی تا شهر وارنا

فاصله ماسه های طلایی بلغارستان تا وارنا حدود 17 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی وارنا 25 کیلومتر می باشد. سرزمین ماسه های طلایی بلغارستان بهشتی بر روی زمین است که تماشای آن هر گردشگری را به وجد می آورد.

کلام آخر

ماسه های طلایی بلغارستان یکی از زیبایی های خط ساحلی این کشور است. برای دور شدن از مشغله های روزمره و شلوغی شهر، کافیست برای رزرو یک تور مفرح و بازدید از این سواحل بی همتا اقدام کنید و از شگفتی های بلغارستان لذت ببرید. بدون شک سواحل شن های طلایی گوهری واقعی در منطقه ی دریای سیاه به شمار می رود که سالانه بسیاری از جهانگردان آن را در لیست سفرهای خود قرار می دهند. در لحظه آخر به صورت آنلاین می توانید انواع تور بلغارستان را بی دغدغه رزرو نمایید.

نظرات کاربران

  1. مهناز مهناز 1402/05/25
    3 نفر پسندیدند
    واقعا بی نظیرن گلدن سندز ما برای مدت کوتاهی در سفر کاریمون بلغارستان بودیم. خیلی جذاب بود
  2. مهناز لحظه آخر 1402/05/29
    1 نفر پسندیدند
    ممنون از توجهتون مهناز عزیز

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 102 کاربر