پارک آبی وایلد وادی دبی

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/27
بازدید: 1941
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

پارک آبی Wild Wadi یک پارک آبی محبوب در دبی بوده که طیف گسترده‌ای از تفریحات آبی را برای همه سنین ارائه می‌دهد. این پارک که در مساحتی به وسعت ۱۲ هکتار مستقر شده است، دارای ۳۰ وسیله متنوع و شگفت‌انگیز است. از آنجا که این پارک آّی تفریحات متعددی دارد، به شما این اطمینان را خواهیم داد که حضور در آنجا برای افراد علاقه‌مند به هیجان و آرامش، مناسب خواهد بود.

تفریحات آبی دبی - مهیج ترین تفریحات آبی دبی را بشناسید.

تفریحات پارک آبی وایلد وادی:

جمیرا اسکرا

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های پارک آبی وایلد وادی، جمیرا اسکرا است. این سواری برای افراد مسن، کودکان یا افرادی که بیماری خاص دارند مناسب نیست؛ چراکه جمیرا اسکرا را می‌توان بلندترین و سریع‌ترین سرسره آبی سقوط آزاد در خاورمیانه دانست. لازم به ذکر است علت نامگذاری این بخش، به سبب وجود هتل جمیرا بیچ در مجاور آن است. Jumeirah Sceirah یک سرسره دو نفره بوده که سواران را به یک سفر هیجان‌انگیز در سرسره ۱۲۰ متری با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد برد. جمیرا اسکرا به دو بخش تقسیم می‌شود؛ قسمت اول یک افت تقریباً عمودی ۳۲ متری و پس از آن یک سرسره ۱۲۰ متری وجود دارد که سواران را از طریق یک تونل قبل از پایان به یک استخر آب‌پاش هدایت می‌کند.

جوها

این پارک آبی نه تنها برای افرادی که دوست دارند هیجان را تجربه کنند مناسب است، بلکه برای افراد دوستدار آرامش نیز مناسب خواهد بود. اگر شما نیز خواهان حضور در موقعیت مکانی آرامی هستید، قطعاً اینجا می‌تواند برای شما آرامش وصف نشدنی را به همراه داشته باشد. رودخانه‌ی جو ۳۶۰ متر طول دارد. شما می‌توانید با تیوب‌های تک نفره یا گروهی، دور تا دور پارک آبی را سفر کنید. از طرفی این رودخانه مکان مناسبی برای کودکان است اما باید احتیاط‌های لازم را به جهت محافظت از فرزند خود، به عمل‌آورید.

موج سواری

اگر به دنبال موقعیتی آرامش بخش تر هستید، استخر موج سواری پارک آبی وایلد وادی بهترین مکان برای استراحت است. استخر موج یکی از بزرگترین استخرهای موج در خاورمیانه بوده که طیف وسیعی از الگوهای موج، از ملایم تا شدیدتر را ارائه می‌دهد. همچنین عاشقان موج سواری می‌توانند از این استخر برای موج‌سواری استفاده کنند. این استخر موج‌سواری دارای یک منطقه ساحلی نیز بوده که فضا را برای آفتاب گرفتن و استراحت مهیا کرده است. این استخر همچنین دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی از جمله صندلی‌های آفتاب‌گیر، چتر و رختکن است.

ترن آبی

ترن سواری به خودی خود هیجان‌انگیز است، اما شما می‌توانید در پارک آبی وایلد وادی، تجربه‌ی هیجان انگیزترین ترن سواری را همراه با سرسره آبی تجربه کنید. به شما این اطمینان را خواهیم داد که انجام این قسمت از پارک آبی، می‌تواند هیجانی بسیار زیاد را درون شما ایجاد نماید.

برج سورج

برج سورج یک سرسره‌ی دو بخشی بوده که باید مسافران این سرسره، بر روی تیوب بنشینند و سپس به سمت سراشیبی سرسره پرتاب ‌شوند‌. ‌

مستر بلسترMaster Blasters م جموعه‌ا ی از ترن هوایی‌های آبی بوده که افراد را به سفری هیجان‌انگیز از طریق پیچ و تاب، چرخش و سقوط هدایت می‌کند. حضور در این بخش می‌تواند برای کسانی که به دنبال افزایش آدرنالین خود هستند، تجربه‌ای شگفت‌انگیز با شد. لازم به ذک ر است  Master Blasters دارای ۶بخش مختلف بوده که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، از هر کدام از آن‌ها استفاده کنید. اگر شما نیز به همراه خانواده یا دوستان در این پارک آبی حضور دارید، قطعاً بازدید از این  بخش می‌تواند  گزینه مناسبی برای شما مسحوب شود؛ چراکه تفریحات این بخش در قالب گروه‌های ۴نفره ارائه می‌شود. 
تنتروم الی  

تنتروم الی یکی دیگر  از وسایل سواری محبوب در پارک آبی Wild Wadi است. این سواری سوارکاران را از طریق یک سری پیچ و تاب، چرخش و سقوط به سفری هیجان انگیز می‌برد. این سواری برای معتادان آدرنالین و کسانی که به دنبال یک ماجراجویی هیجان انگیز هس تند، عالی است.

پارک آبی دبی - معرفی کامل از بهترین پارک‌های آبی دبی!

قیمت بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی Wild Wadi بسته به سن میهمان و نوع بلیط خریداری شده، قیمت های مختلفی را برای بلیط ارائه می‌دهد. این پارک آبی وایلد وادی بلیط یک روزه و هم بلیط سالانه ارائه می‌دهد. هزینه بلیط یک روزه برای بزرگسالان 299 درهم و برای کودکان بین 2 تا 12 سال 249 درهم است. کودکان زیر 2 سال هم می توانند به صورت رایگان وارد پارک ‌شوند. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا با مراجعه در زمان‌های مناسب، از تخفیفات بهره‌مند شوید.

پارک آبی وایلد وادی دبی

بهترین زمان برای بازدید از پارک آبی وایلد وادی

بهترین زمان برای بازدید از پارک آبی وایلد وادی در فصل زمستان است؛ چراکه آب و هوای دبی در این ماه‌ها معتدل بوده و می‌تواند زمان مناسبی برای لذت بردن از جاذبه‌های پارک آبی محسوب شود. همچنین توصیه می‌شود در روز‌های عادی هفته از پارک دیدن کنید تا از شلوغی و ازدحام صف‌های طولانی در تعطیلات، آزرده خاطر نشوید. لازم به ذکر است این پارک خدمات‌رسانی خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز کرده و تا پایان ساعت ۶ عصر در خدمت شما مراجعه‌کنندگان عزیز خواهد بود.

تور ارزان دبی - تضیمین کمترین قیمت بازار + خدمات و آفر ویژه تور دبی در لحظه آخر

جاذبه‌های گردشگری در نزدیکی پارک آبی وایلد وادی

دبی دارای چندین جاذبه گردشگری است که همگی آنها در نزدیکی پارک آبی وایلد وادی قرار دارند. برخی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در نزدیکی پارک عبارتند از: دبی مال، برج خلیفه و فواره دبی.

همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند از طیف وسیعی از فعالیت‌ها مانند سافاری در صحرا، سواری با بالن هوای گرم و کشتی‌های دریایی لذت ببرند.

تفریحات پارک آبی وایلد وادی

هتل‌های اطراف پارک آبی وایلد وادی

چندین هتل در نزدیکی پارک آبی وایلد وادی وجود دارد که به بازدیدکنندگان امکان دسترسی آسان به جاذبه های پارک را می‌دهد. برخی از هتل های محبوب در نزدیکی پارک عبارتند از: هتل ساحلی جمیرا، برج العرب و مدینه جمیرا. این هتل‌ها مجموعه‌ای از امکانات رفاهی، از جمله استخر، مراکز تناسب اندام، رستوران و… را ارائه می‌دهند. همچنین این امکان برای تمامی افراد وجود دارد با حضور در هر یک از این هتل‌ها، نمایی زیبا از سطح شهر را تماشا کنند.

رستوران‌های اطراف پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی Wild Wadi نیز همانند سایر پارک‌های آبی از رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی برخوردار است که شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود، یکی از بخش‌های موجود را انتخاب کنید.

جاهای دیدنی دبی - معرفی بهترین مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری دبی

نحوه‌ی دسترسی به پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی Wild Wadi در منطقه جمیرا دبی و نزدیک به هتل برج العرب واقع شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند با تاکسی یا استفاده از متروی دبی به پارک برسند. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به پارک، ایستگاه مال امارات است. همچنین شما می‌توانید از ایستگاه تاکسی یا اتوبوس برای رسیدن به پارک استفاده کنید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.2 از 5 | از 100 کاربر