سفر به مشهد

بازدید: 456
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
چند هفته ای به فکر سفر به مشهد به همراه دو تا از دوستام بودیم و همچنین منتظر یه زمان مناسب برای سفر به مشهد و بلیط هواپیمای مناسب پیدا کنیم.
تا اینکه دوستم 16 بهمن برای تاریخ 19 بهمن بلیط هواپیما برای ساعت 9.30 صبح و هواپیما زاگرس گرفت و برای برگشت بلیط قطار 4 تخته برای 21 بهمن ساعت 14 تهیه کردیم.
19 بهمن ساعت 7 صبح به سمت فرودگاه مهر آباد راه افتادیم و پروازمان زاگرس بود بدون تاخیر پرید و یه سمت مشهد رفتیم.
ساعت 11:00 رسیدیم مشهد هوا خیلی سرد تر از تهران بود.
بعد از اینکه چمدون هامون رو تحویل گرفتیم به سمت هتل که به مدت 2 شب رزرو کرده بودیم هتل سه ستاره رضویه که نزدیک به حرم بود رفتیم.
اتاق سه تخته ای را قبل از سفر به مشهد به مدت دوشب و شبی 210 هزار تومان رزرو تحویل گرفتیم اتاق تمیزی بود.
پس از کمی استراحت رفتیم به رستوران هتل و نهار خوردیم و بعد از نهار پیاده به سمت حرم امام رضا (ع) رفتیم که 5 دقیقه بیشتر راه نبود.
حرم خیلی سرد و خلوت بود حالا دلیلش به خاطر سردی هوا یا این بود که شاید این فصل زوار زیادی ندارد.
بعد از اینکه زیارتمان تمام شد به سمت مغازه های دور حرم  رفتیم و سوغاتی زرشک ، زعفران ، گلاب و خیلی چیزای دیگه ای را گرفتیم.ساعت دیگه نزدیک 10 شب بود و خیلی خسته شده بودیم رفتیم و شام خوردیم و بعد از آن به هتل رفتیم تا استراحت کنیم.برای فردا تصمیم گرفتیم به سرزمین موج های آبی برویم.
20 بهمن بود که صبح زود از خواب پاشدیم و صبحانه خوب و مفصلی را خوردیم و آدرس سرزمین موج های را که در قاسم آباد بود گرفتیم و با تاکسی به آن جا رفتیم.
قبل از سفر به مشهد تبلیغات سرزمین موج های آبی را که می دیدم خیلی دلم می خواست برم برای همین خیلی مشتاق بودم که در این سفر حتما برم.
خیلی خیلی خوب بود بعد از 5 ساعت بازی و هیجان خسته و گشنه شدیم و در رستوران مجموعه نهار خوردیم و به سمت هتل برگشتیم.
بعد از اینکه استراحت کردیم تصمیم گرفتیم به بازار رضا برویم بازار خیلی زیبایی بود و از دیدن زیبایی آن چشم آدم سیر نمی شود و بعد از کلی خرید به سمت طرقبه مشهد رفتیم و شام را در فضای باز بسیار دل پذیر خوردیم.
بعد از اینکه به هتل رسیدیم وسایلمان را آماده و جمع کردیم که فردا ساعت 14:00 بلیت قطار داشتیم.
صبح روز 21  بهمن پاشدیم و صبحانه را در هتل خوردیم و به سمت هتل رفتیم و زیارت کوتاهی کردیم و ساعت 12:00 اتاق را تحویل دادیم و به سمت راه آهن راه افتادیم.
سفر به مشهد در همه حال خوب و لذت بخش است همچنین که در کنار دوستای صمیمیم لحظات خوبی را سپری کردیم.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید